Rutten van PSV? why?quote:
Omdat ie slist. En dan beslist het bestuur.quote:
dat is de eerste denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:18 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Met het volgende speelschema zou Mario er met de kerst wel eens uit kunnen vliegen. Ik hoop het niet, maar vrees het wel ..
16-10-2010 FC TWENTE THUIS - 0 punten
24-10-2010 PSV UIT - 0 punten
27-10-2010 VVV VENLO THUIS - 3 punten
31-10-2010 AZ UIT - 0 punten
07-11-2010 RODA JC THUIS - 1 punt
14-11-2010 SC HEERENVEEN THUIS - 1 punt
21-11-2010 FC GRONINGEN UIT - 0 punten
28-11-2010 ADO DEN HAAG THUIS - 3 punten
05-12-2010 WILLEM II UIT - 1 punt
12-12-2010 EXCELSIOR THUIS - 3 punten
19-12-2010 AJAX UIT - 0 punten
22-01-2011 DE GRAAFSCHAP THUIS - 3 punten
Realistische schatting lijkt me ..
Volledig eens, al staat Been wat mij betreft wellicht even 'hoog' op de ranglijst. Been snapt er niets van. Ik als Ajacied vind dat niet erg. Wat wel erg zou zijn is dat Feyenoord zou degraderen, want dan ontbreekt de Klassieker volgend jaar. ( en dan mogen er volgens mij - zeg me als ik het fout heb - uitsupporters mee van beide ploegen. )quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zou mijn geld inzetten op de trainer van Willem II, Gert Heerkens. Ik weet het dat hij heel slecht materiaal heeft, maar hij oogt als een slapjanus die de groep never nooit aan de praat zal krijgen.
Ik weet niet of de Mos nog ergens een clubje onder zijn hoede heeft, anders zijn deze twee top trainers natuurlijk altijd een goede kandidaat.quote:
Huur met optie tot koop natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
Theo Bos
En dan haalt Jordania Mourinho ofzo
Ik denk dat je met een dergelijke selectie echt niet beter kunt. Dat ze vorig jaar 4e (?) werden mag je met recht een wonder noemen. Been doet wat hij kan, z'n selectie is gewoon niet beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:18 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Met het volgende speelschema zou Mario er met de kerst wel eens uit kunnen vliegen. Ik hoop het niet, maar vrees het wel ..
16-10-2010 FC TWENTE THUIS - 0 punten
24-10-2010 PSV UIT - 0 punten
27-10-2010 VVV VENLO THUIS - 3 punten
31-10-2010 AZ UIT - 0 punten
07-11-2010 RODA JC THUIS - 1 punt
14-11-2010 SC HEERENVEEN THUIS - 1 punt
21-11-2010 FC GRONINGEN UIT - 0 punten
28-11-2010 ADO DEN HAAG THUIS - 3 punten
05-12-2010 WILLEM II UIT - 1 punt
12-12-2010 EXCELSIOR THUIS - 3 punten
19-12-2010 AJAX UIT - 0 punten
22-01-2011 DE GRAAFSCHAP THUIS - 3 punten
Realistische schatting lijkt me ..
Het is ook de fout van Leo Beenhakker en consorten aangezien zij met dichtgeknepen ogen kijken naar de verrichtingen van Super Mario.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een dergelijke selectie echt niet beter kunt. Dat ze vorig jaar 4e (?) werden mag je met recht een wonder noemen. Been doet wat hij kan, z'n selectie is gewoon niet beter.
De huidige spelers van het Turkse voetbalelftal lopen bijna altijd met onbeduidende curricula vitae rond. Passages bij de grote drie uit Istanbul tel ik ook mee, aangezien Besiktas, Fenerbahçe en Galatasaray vaak figuranten zijn in Europese competities.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef TwenteFC het volgende:
lol, Guus kan er niks aan doen dat hij met amateurs een onrealistisch doel moet bereiken, maar waarschijnlijk zal hij er wel snel uit gegooid worden door die zelfingenomen Turken die zich zelf wereldtop vinden.
Het bestuur heeft verzuimd adequate vervanging te strikken voor vertrekkende sleutelspelers. Dat Jan van Dijk de rekening gepresenteerd krijgt voor iets waaraan hij niet medeschuldig is, vind ik voorspelbaar en makkelijk...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:08 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Het bestuur heeft verzuimd een eredivisiewaardige selectie neer te zetten, maar de trainer zal binnenkort wel de dupe zijn helaas.
[ afbeelding ]
Het wordt er in ieder geval niet beter op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Hoe ziet een Feyenoord na Been eruit dan? Want Beenhakker zal ook z'n biezen moeten pakken als "die kleine" eruit gaat. Die twee gasten hebben het meeste krediet bij de aanhang.
Een ontslagvergoeding van 3,5 miljoen vind ik niet mals.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:01 schreef mcwops het volgende:
oei oei
Rijkaard's dagen bij Gala lijken geteld
[ afbeelding ]
quote:Als hij zelf opstapt kost het Feyenoord toch geen geldOp donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef zlakto het volgende:
[..]
Echt geld om die man naar huis te sturen is er nou ook weer niet
quote:Dan is het contractbreuk en moet hij Feyenoord betalen zoals Co Porto moest betalen, hebben ze weer centjes in kas!Op woensdag 20 oktober 2010 16:47 schreef hodios het volgende:
[..]
Als hij zelf opstapt kost het Feyenoord toch geen geld
quote:Nog 3 jaar niet volgens mij.Op donderdag 14 oktober 2010 23:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Volledig eens, al staat Been wat mij betreft wellicht even 'hoog' op de ranglijst. Been snapt er niets van. Ik als Ajacied vind dat niet erg. Wat wel erg zou zijn is dat Feyenoord zou degraderen, want dan ontbreekt de Klassieker volgend jaar. ( en dan mogen er volgens mij - zeg me als ik het fout heb - uitsupporters mee van beide ploegen. )
quote:Triest.Op donderdag 21 oktober 2010 12:23 schreef mcwops het volgende:
en nummer 2 van deze week
Vitesse ontslaat 'Mister Vitesse' Theo Bos
http://www.volkskrant.nl/(...)tesse-Theo-Bos.dhtml
Vitesse ontslaat trainer Bos
quote:Wellicht al zat dit er wel heel dik in. Daarbij is hij ook vorig seizoen al 14e geworden, en ik heb trainers bij Vitesse om minder ontslagen zien worden
quote:Vites ies altijd moeie cloeb gewees, iek altijd speziaal gefoel bij Vites, prachtige cloeb, schieteriende ojtdagieng miet fantastische zoeporters.Op donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mcwops het volgende:
ik denk dat Petrovic in Arnhem aan de slag gaat. Hij vind t nu tijd voor een grote cloeb, hij is nu assistent bij WestHam.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vites ies altijd moeie cloeb gewees, iek altijd speziaal gefoel bij Vites, prachtige cloeb, schieteriende ojtdagieng miet fantastische zoeporters.
quote:Samen met Gullit zekerOp donderdag 21 oktober 2010 15:27 schreef mcwops het volgende:
ik denk dat Petrovic in Arnhem aan de slag gaat. Hij vind t nu tijd voor een grote cloeb, hij is nu assistent bij WestHam.
quote:Ik had gelijkOp donderdag 14 oktober 2010 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
Theo Bos
En dan haalt Jordania Mourinho ofzo
quote:Dan wordt dat de tweede die ik van mijn lijst kan schrappen.Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had gelijk![]()
Volgende is Gert Heerkes
quote:Jordania zal een stroman halen die ja en amen zegt...Op donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben wel erg benieuwd wat voor trainer er nu gaat komen. Wel sneu voor Theo, je kunt niet in een paar maanden van die spelers een team maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |