quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zit in hetzelfde schuitje als tong.
Ik weiger naar een programma over kansloze tokkies te kijken
Hou toch op. Het is gewoon een tokkie programma. Alsof het mij interseert dat iemand zijn lul in iemand anders steekt. Als jou dat zo aan het hart ligt moet je vooral dat soort pauper prgramma's kijken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:06 schreef Ritmo het volgende:
Only @ FOK! weer dit.Waarom zouden het direct Tokkies zijn? Liever zo iemand dan zo'n gemiddelde user hier, autistenzooi.
Dat jij nou nooit op vakantie ging in je jeugd.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou toch op. Het is gewoon een tokkie programma. Alsof het mij interseert dat iemand zijn lul in iemand anders steekt. Als jou dat zo aan het hart ligt moet je vooral dat soort pauper prgramma's kijken.
En daar moeten we dan naar kijken op tv.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat jij nou nooit op vakantie ging in je jeugd.Tokkies zijn asocialen, dit zijn gewoon (niet al te hoog opgeleide) normale Haagse jongeren die net als iedereen op die leeftijd lekker feesten.
quote:
Maak je niet druk manquote:Op zondag 17 oktober 2010 18:35 schreef ems. het volgende:
Mensen die zich druk maken over wat er op tv komt
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken over wat er op tv komt
Ik kijk dan naar voetbal op TVquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef McGilles het volgende:
Zou het best een keertje willen zien, maar tot op heden is het er niet van gekomen, logisch ook want ben altijd aan het sporten op dat moment
Ik vind mensen die trots zijn op het feit dat ze niet naar een populair programma kijken autisten ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je een autist volgens Luckass.
Waar zeg ik dat ik er trots op benquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:42 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind mensen die trots zijn op het feit dat ze niet naar een populair programma kijken autisten ja.
Als ik ole niet hadquote:
quote:
Uiteindelijk gebeurt er helemaal niets. Bij de Jersey Shore heb je tenminste nog wat verhaallijnen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:37 schreef McGilles het volgende:
Zou het best een keertje willen zien, maar tot op heden is het er niet van gekomen, logisch ook want ben altijd aan het sporten op dat moment
Ik kijk ook niet, jij bent niet alleen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:37 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ben ik de enige.
Heb ik veel gemist ?
weetje, laat ons toch lekker autist zijnquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat jij nou nooit op vakantie ging in je jeugd.Tokkies zijn asocialen, dit zijn gewoon (niet al te hoog opgeleide) normale Haagse jongeren die net als iedereen op die leeftijd lekker feesten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef NvM het volgende:
Nee, dan kun je beter jouw postgeschiedenis hebben. En dan ook nog eens denken dat men er enige waarde aan hecht dat jij nog nooit Oh oh Cherso gekeken hebt.
En trots op zijn dat je autist/nerd bent.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:40 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
weetje, laat ons toch lekker autist zijn, ga jij maar lekker naar aso's kijken die nog meer aso gaan doen door de camera, Have fun
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |