In het nieuwe topic nog wel Eliesquote:
Kotsende kat goed genoeg voor je?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jullie bemoedigende en lieve woorden met een mental note genoteerd. Hiervoor mijn dankGaan we het nu weer over de belangrijke dingen in het leven hebben!
Iemand nog een vies onderwerp?
APK heeft wuivende kinderhandjes vrees ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb jullie bemoedigende en lieve woorden met een mental note genoteerd. Hiervoor mijn dankGaan we het nu weer over de belangrijke dingen in het leven hebben!
Nou, ik poste net iets over APK's korte beentjes in relatie tot de vinger in z'n reet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik overweeg verkering met je te vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
In het nieuwe topic nog wel Elies![]()
Ik ben trots op je, ben jij trots op mij?
Ik moet misschien zo schijten. Foto?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef ElisaB het volgende:
Ow, mjammiequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Strega het volgende:
Nou, ik poste net iets over APK's korte beentjes in relatie tot de vinger in z'n reet.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg verkering met je te vragen
Oprottenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik overweeg verkering met je te vragen
Nope, en die SOA-conversatie was ook overdachtelijk bedoeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef oh-oh het volgende:
APK heeft wuivende kinderhandjes vrees ik![]()
Maar ik zit ff lekker te eten nu
Nou, t moet wel ergens op lijken dan he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet misschien zo schijten. Foto?
Ik trek wel ff van die handschoentjes aan, ga ik er wel ffkes mee kleienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, t moet wel ergens op lijken dan he.
Ionderzeeërs
Nouhouuuuuuuu die kaart van vandaag was toch superleuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oprotten
Ik ben dr al geclaimd. Anders krijg ik geen gore kaarten meer
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik trek wel ff van die handschoentjes aan, ga ik er wel ffkes mee kleien
Zou je volgende keer je slipje kunnen bijsluiten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nouhouuuuuuuu die kaart van vandaag was toch superleuk?
De tekst was mss ietwat controversieel
ahhhhhhhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZWABBERRRRRR
Ik heb gofttedomme nog steeds mn htc niet terugrukkers
Ja hallo, weet je wel hoe chemisch mijn stront isquote:
Maar ik heb maar 1 slipjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou je volgende keer je slipje kunnen bijsluiten?
Dat van die zoon wist ik, leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zn zoon komt ook mee, en ze zeggen net dat het de moeite waard gaat zijn om dr 18 uur voor in de auto te zitten, en dat je nu thuis moet vertrekken![]()
![]()
![]()
Goede reis Greys, we zullen je missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |