quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Italo het volgende:
Ach, iedereen is uniek.
Uniek=enig in zijn soort
Als we allemaal uniek zijn hebben we de overeenkomst allemaal uniek te zijn.
En is uiteindelijk niemand uniek aangezien we allemaal al uniek zijn
Precies, en daarom kun je in de kudde er maar beter voor kiezen om er wat bovenuit te steken, i.p.v. van de kudde weg te lopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:26 schreef Italo het volgende:
Ach, iedereen is uniek.
Uniek=enig in zijn soort
Als we allemaal uniek zijn hebben we de overeenkomst allemaal uniek te zijn.
En is uiteindelijk niemand uniek aangezien we allemaal al uniek zijn
quote:
precies, het is zo dat bijna iedereen wel "uniek" wil zijn, maar daardoor lijken ze juist zo op elkaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:45 schreef Italo het volgende:
[..]
Brugje met de TS is onze (aangeleerde) kortzichtigheid als mensen. Zoals sommigen die menen een eigen mening te hebben door zich te verzetten tegen " de massa".
Anti-Microsoft
Anti-Google
Anti-Ajax
Anti-Modetrends
etc etc
Het idee " uniek te zijn"
Aangeleerde Flauwe kul
En wie bepaalt of je er bovenuit steekt?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, en daarom kun je in de kudde er maar beter voor kiezen om er wat bovenuit te steken, i.p.v. van de kudde weg te lopen.
Volgens mij snap je de strekking van m'n post niet helemaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt of je er bovenuit steekt?Jij?
Laat mensen lekker hun ding doen, lekker boeiend als dat iets anders is als wat jij doet.. Je bent toch geen autist?
Ding doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:54 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt of je er bovenuit steekt?Jij?
Laat mensen lekker hun ding doen, lekker boeiend als dat iets anders is als wat jij doet.. Je bent toch geen autist?
Dat de mens nou eenmaal een kuddedier is en je van de kudde afscheiden alleen maar negatief uitpakt.quote:
En dat echt niet door hebben.... Of je nou automatisch met de massa meeloopt of je gaat automatisch tegen de massa in, maakt uiteindelijk niet veel uit...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:48 schreef antidood1 het volgende:
precies, het is zo dat bijna iedereen wel "uniek" wil zijn, maar daardoor lijken ze juist zo op elkaar
Hun leven leven, hun swagga rocken, hun stylo uitoefenen, moves zetten, noemen het hoe je het noemen wil..quote:
In dat geval snap ik de strekking best hoor.. En dan blijf ik bij mijn eerdere post.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat de mens nou eenmaal een kuddedier is en je van de kudde afscheiden alleen maar negatief uitpakt.
Of... Je gaat niet met de kudde mee, je loopt ook niet van de kudde weg, je gaat er ook niet boven staan...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:43 schreef Ritmo het volgende:
Precies, en daarom kun je in de kudde er maar beter voor kiezen om er wat bovenuit te steken, i.p.v. van de kudde weg te lopen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik behoor tot de massa die niet met de massa mee loopt.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:24 schreef Italo het volgende:
Waarom zou je uberhaupt uniek willen zijn?
Waarom zou je uberhaupt " iemand" willen zijn?
Je kunt ook niemand zijn zonder onder de voet gelopen te worden en toch (of eigenlijk juist) volstrekt gelukkig zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |