nee, geen zorgen ik zal verder niet je gemiddelde omhoog helpenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:26 schreef de_Koningin het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'gemiddeld'?
Of krijg je dat nog niet in de vmbo-zwakstroom brugklas?
haha bij ieder topic met zo'n soort onderwerp zie ik jou weer voorbijkomen met een domme postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door antidood1 op 16-10-2010 11:34:24 ]Geen garantie.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:36 schreef Lastpost het volgende:
Ik vind het altijd wel geestig dat de mensen die zeggen dat ze uniek/anders zijn over het algemeen zo extreem (moeten) opvallen qua uiterlijk omdat ze anders over het hoofd gezien worden.
Extreme kledingstijl, zwaar afwijkende muziek t.o.v de mainstream maar ondertussen wel hetzelfde als al die andere die ook uniek en anders willen zijn en een kapsel dat je voorheen ook nooit zag.
Ik ben evengoed 'anders', maar dat zie je niet zozeer als ik langs hun zou lopen met m'n standaard kleding, doorsnee kapsel en telefoon die goed verkocht wordt, maar door hun wordt je dan weer als doorsnee/meeloper bestempeld terwijl ik qua hobby's en interesses wel degelijk totaal anders ben dan menig leeftijdsgenoot.
Dat vind ik het geestige, ze (de alternatievelingen, emo's, de unieke met een eigen smaak/mening) proberen zo geforceerd dat unieke neer te zetten, lachend naar de kuddedieren die allemaal zo normaal en saai zijn, maar ondertussen lopen ze met al die andere zwarte schapen mee en kopiëren elkaars trends, muzieksmaak, gedachten en kleding om zo nog eens duidelijker te kunnen afgeven op iedereen die bij de massa hoort.
Geweldig.
Verklaar jezelf nader!quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:25 schreef antidood1 het volgende:
[..]
haha bij ieder topic met zo'n soort onderwerp zie ik jou weer voorbijkomen met een domme post![]()
ga toch eens lekker werk zoeken ofzo man
Ja, want iedereen die geen lang haar heeft en een geen bandshirt draagt is een top 40-meeloper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is ook nog wel een tussenweg hoor.
En nog altijd liever een 'meeloper' met vrienden en een leven, dan zo'n verzuurde eenzame alternatieveling.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 16-10-2010 14:47:21 ]-
We hebben er weer eentje die op z'n teentje getrapt is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:22 schreef Synthesist het volgende:
Je hele openingspost is een grote lap diarree over je eigen onzekerheid. is dit topic serieus? hoop voor je dat het een grap isafgeven op mensen die schijt hebben aan jou oeverloze consumentisme, waar jij deel van uit maakt. zo hypocriet en triest
Nou, je bent volgens mij al je hele leven op alles aan het trollen dat ook maar een beetje anders dan de massa is, dus ik kan met redelijke zekerheid zeggen dat je een top 40-meeloper bent. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die geen lang haar heeft en een geen bandshirt draagt is een top 40-meeloper?Er is ook nog wel een tussenweg hoor.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef Ritmo het volgende:
En nog altijd liever een 'meeloper' met vrienden en een leven, dan zo'n verzuurde eenzame alternatieveling.
luister, er zit verschil tussen 'anders zijn' en 'niet perse hetzelfde zijn'.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben er weer eentje die op z'n teentje getrapt is.Mensen die anders zijn is niets mis mee (tenzij het echt heel echt wordt), mensen die anders zijn om het anders zijn wel.
dit dusquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik koop gewoon wat ik zelf leuk vind of dat nou trend of geen trend is. Wat kan mij het bommen wat mensen die mij toch niet kennen, denken?
Je bent nu echt boos he?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:22 schreef Synthesist het volgende:
Je hele openingspost is een grote lap diarree over je eigen onzekerheid. is dit topic serieus? hoop voor je dat het een grap isafgeven op mensen die schijt hebben aan jou oeverloze consumentisme, waar jij deel van uit maakt. zo hypocriet en triest
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:49 schreef antidood1 het volgende:
[..]
luister, er zit verschil tussen 'anders zijn' en 'niet perse hetzelfde zijn'.![]()
Ik vind alleen dat je moet doen wat je zelf leuk vindt, en niet wat alle andere mensen kiezen. Dat hoeft dus niet perse iets anders te zijn, want als jij hetzelfde leuk vindt als het grootste deel van de mensen, moet jij dat lekker doen. Maar als je dat kiest omdat iedereen dat kiest, ben je niet goed bezig
Zo duidelijk?
heb ik helemaal een hekel aanquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef Razor21 het volgende:
Wat dacht je van de mensen die met de trein meelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |