abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:29:49 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89915067
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef Drive-r het volgende:
Fuckerdefuckfuck - Wat is het hier koud na een paar weken Azie.

Klein drive-rtje kwam aan en trok meteen wit weg :o

Natuurlijk alleen maar een dunne jas bij me. Direct naar de winkel gegaan en dubbeldikke parka met donzen voering en bonten kraag. Hmmmm..... ~:)

En ik maar zeggen dat ik het nooit koud had. Wel wat centjes lichter, was niet goedkoop...
oi...die meot duur zijn geweest ja. foto? Het is trouwens niet meer zo koud, de laatste dagen, vind ik. In vergelijking met vorige week dan. Maar, in vergelijking met Azie moet het wel heel koud zjin ja!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89915379
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oi...die meot duur zijn geweest ja. foto? Het is trouwens niet meer zo koud, de laatste dagen, vind ik. In vergelijking met vorige week dan. Maar, in vergelijking met Azie moet het wel heel koud zjin ja!
Ja, die was 7,000 SEK, da's meteen ook mijn duurste jas ooit. Ik geef er normaal ook niet zo om, maar wordt nu al direct verkouden en wilde gewoon een snelle oplossing. Ding gaat hopelijk jaren mee :D
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:42:38 #278
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_89915531
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ja, die was 7,000 SEK, da's meteen ook mijn duurste jas ooit. Ik geef er normaal ook niet zo om, maar wordt nu al direct verkouden en wilde gewoon een snelle oplossing. Ding gaat hopelijk jaren mee :D
oi, dat is wel heel veel. Maar wel heel prettig! Ik heb op zich een hele goede winterjas, maar zou een donzen gevoerde inderdaad geen ramp vinden. Maar, ik heb het nu met mijn jas vaak al erg warm buiten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_89915952
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef AKnynke het volgende:

[..]

oi, dat is wel heel veel. Maar wel heel prettig! Ik heb op zich een hele goede winterjas, maar zou een donzen gevoerde inderdaad geen ramp vinden. Maar, ik heb het nu met mijn jas vaak al erg warm buiten!
Ik draag gewoon nooit echt warme kleding, geen truien enzo. Dus wel lekker om nu mijn normale kleding aan te kunnen, zonder buiten echt te vernikkelen. En ik voel me nu ook een beetje schuldig, maar goed, drastische actie was nodig... :@
pi_89917225
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:16 schreef Drive-r het volgende:
Fuckerdefuckfuck - Wat is het hier koud na een paar weken Azie.

Klein drive-rtje kwam aan en trok meteen wit weg :o

Natuurlijk alleen maar een dunne jas bij me. Direct naar de winkel gegaan en dubbeldikke parka met donzen voering en bonten kraag. Hmmmm..... ~:)

En ik maar zeggen dat ik het nooit koud had. Wel wat centjes lichter, was niet goedkoop...
Waar gekocht als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

gr.
Virgiel = knorrenbloed!
pi_89917820
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:21 schreef amenhörrudu het volgende:

[..]

Waar gekocht als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

gr.
Om de hoek van mijn werk, bij Sturegallerian zit zo'n winkel van Woolridge ofzo. Ik vroeg het hier even aan collega's, en die zeiden dat die goed waren, zodoende.
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:35:04 #282
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_89935686
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Om de hoek van mijn werk, bij Sturegallerian zit zo'n winkel van Woolridge ofzo. Ik vroeg het hier even aan collega's, en die zeiden dat die goed waren, zodoende.
Woolrich, die heb ik ook, wel aan de prijs maar je hebt het er nooit koud in..
pi_89951107
Ik denk dat het het handigst als ik mijn vraag hier stel.

Ik ben van plan ergens in maart/april of mei een lang weekend naar Stockholm te gaan. Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat een retour vliegticket vanaf Eindhoven naar Stockholm Skavsta 80 euro kost. Vanaf hier kost een buskaartje naar Stockholm nog ongeveer 20 euro.

Vanaf Schiphol zijn alle tickets veel duurder, dus heb ik het er wel voor over om vanaf Eindhoven te gaan. Hebben jullie misschien nog andere handige tips? Of is bovenstaand inderdaad het goedkoopst/handigst.
pi_89951466
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef Mansjester het volgende:

Ik ben van plan ergens in maart/april of mei een lang weekend naar Stockholm te gaan. Na lang zoeken ben ik erachter gekomen dat een retour vliegticket vanaf Eindhoven naar Stockholm Skavsta 80 euro kost. Vanaf hier kost een buskaartje naar Stockholm nog ongeveer 20 euro.

Vanaf Schiphol zijn alle tickets veel duurder, dus heb ik het er wel voor over om vanaf Eindhoven te gaan. Hebben jullie misschien nog andere handige tips? Of is bovenstaand inderdaad het goedkoopst/handigst.
Het ligt er natuurlijk aan waar je woont in Nederland en welke datum je exact gaat. Die tickets van Ryanair zijn lang niet altijd zo goedkoop, en soms is een tickets Schiphol - Arlanda maar 20-80 euro duurder. Als het je vervolgens ook in Nederland een duur treinticket scheelt, is het volgens mij handiger om gewoon voor het dure tickets te gaan. Je bespaart vervolgens natuurlijk ook behoorlijk tijd, wat tijdens een kort weekend wellicht de moeite waard is.
pi_89951678
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk aan waar je woont in Nederland en welke datum je exact gaat. Die tickets van Ryanair zijn lang niet altijd zo goedkoop, en soms is een tickets Schiphol - Arlanda maar 20-80 euro duurder. Als het je vervolgens ook in Nederland een duur treinticket scheelt, is het volgens mij handiger om gewoon voor het dure tickets te gaan. Je bespaart vervolgens natuurlijk ook behoorlijk tijd, wat tijdens een kort weekend wellicht de moeite waard is.
Ik zit erover na te denken om vrijdag te vertrekken en maandag aan te komen. Ik heb gratis Ov, dus dat scheelt wel. Ik woon naast Schiphol, dus dat is wel handiger. Als ik van Schiphol naar Arlanda wil, kost dat minimaal 180 ofzo,veel duurder dus. Vanaf Eindhoven kost het 80 euro. het verbaasde mij dat die tickets zo duur zijn. Dit is voor vrijdag 18 maart heen, maandag 21 maart terug
pi_89952334
Het goedkoopste op cheaptickets is dan inderdaad 92 euro met Ryanair, versus 175 euro met SAS of 180 euro met KLM. De bus aan de andere kant op Skavsta kost je 1u20m en die gaat om het halve/hele uur, terwijl je op Arlanda voor een paar euro minder (scheelt 4 euro op een retourtje ofzo) met dezelfde maatschappij in 45m in het centrum bent, en die vertrekt elke 10m/15m.

De trein naar Eindhoven doet er dan ook nog een keer 1u30m over, plus een bus naar het vliegveld. Tja, het is de afweging. Als je tijd genoeg hebt, kun je inderdaad 80 euro besparen door met Ryanair te vliegen. Het kost je dan ongeveer 5-6 uur meer om er te komen, dus reken uit je uurloon ;)
pi_89953660
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:54 schreef Drive-r het volgende:
Het goedkoopste op cheaptickets is dan inderdaad 92 euro met Ryanair, versus 175 euro met SAS of 180 euro met KLM. De bus aan de andere kant op Skavsta kost je 1u20m en die gaat om het halve/hele uur, terwijl je op Arlanda voor een paar euro minder (scheelt 4 euro op een retourtje ofzo) met dezelfde maatschappij in 45m in het centrum bent, en die vertrekt elke 10m/15m.

De trein naar Eindhoven doet er dan ook nog een keer 1u30m over, plus een bus naar het vliegveld. Tja, het is de afweging. Als je tijd genoeg hebt, kun je inderdaad 80 euro besparen door met Ryanair te vliegen. Het kost je dan ongeveer 5-6 uur meer om er te komen, dus reken uit je uurloon ;)
Ok, ik heb dus wel goed gezocht. bedankt voor de tips ;)
pi_89953907
Bovendien zit je op Skavsta met vrij irritante vliegtijden, maar die aansluiting daar met de bus, mits je wat handig bent, is wel prima. Maar is twee dagen niet wat kort?

gr.
Virgiel = knorrenbloed!
pi_89955751
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:43 schreef amenhörrudu het volgende:
Bovendien zit je op Skavsta met vrij irritante vliegtijden, maar die aansluiting daar met de bus, mits je wat handig bent, is wel prima. Maar is twee dagen niet wat kort?

gr.
Tijden zijn best relaxed, gewoon overdag *)
Ik ga langs bij een kennis, dan ben ik twee volle dagen in Stockholm. Vind het wel goed
pi_89964837
Wij vliegen straks met z'n vieren (2 volwassenen en 2 kleine kinderen) van Skavsta naar Bremen (wij moeten toch in het Noorden van Nl zijn. Dan maakt Bremen of Amsterdam niet veel uit) retour voor onder de 200 euro.
Als je met een gezin reist spaar je toch wel erg veel uit als je dat vergelijkt met KLM of SAS prijzen. In ieder geval veel meer dan de 80 euro hierboven. Het reizen naar Nyköping nemen we dan maar op de koop toe. Bovendien zijn we met de auto, gaat toch wel vrij rap dan.
En voor ons zijn de vliegtijden perfect. Midden op de dag betekent namelijk dat de kinderen niet moe zijn en gaan jengelen. Ook voor medepassagiers leuker :)
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 15 december 2010 @ 21:15:43 #291
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_89975521
Tip voor mensen die willen vliegen naar Stockholm, hou KLM op het moment even in de gaten! Die vroegen altijd de absolute hoofdprijs als het ging om het traject AMS-ARN, maar ze lijken te willen concurreren met de budgetoperators op dit traject de laatste tijd?
Enkele reis ams-arn voor iets van 125,- all in heb ik bij de klm niet eerder gezien? Terugreis ARN-AMS was overigens weer iets van 300,-.. Maar dat kan ook komen omdat ik niet perse de goedkoopste vluchten zoek.. Ik reis immers "voor de zaak" :)

(morgenmiddag vlieg ik als het goed is terug naar amsterdam.. please please please geen zware sneeuw voor 15:30.. zowel in zweden als in nederland. ;))

[ Bericht 7% gewijzigd door Eg_Wel op 15-12-2010 21:21:00 ]
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_89979266
Wel heel apart, een enkele reis kost 600 euro en een retour 180 (zelfde vlucht) :') :?
pi_89979836
Dat is vrij normaal bij sommige traditionele airlines, zoals KLM. Die willen gewoon retourtjes verkopen, past blijkbaar beter in hun boeking strategie. Het wordt wel steeds minder normaal, je ziet KLM ook steeds meer enkeltjes verkopen op bepaalde routes.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:26:23 #294
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_89979958
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef ItaloDancer het volgende:
Wel heel apart, een enkele reis kost 600 euro en een retour 180 (zelfde vlucht) :') :?
Bij de KLM is daar ook echt nooit logica uit te halen.. Als je dan al een retour boekte telde ook vooral het aantal dagen tussen heen en terugvlucht mee.. (<3 absolute HOOFDprijs) En ook nog eens of er dan wel of niet een weekenddagen tussen zat etc..
Vaak niet te betalen. SAS was ALTIJD goedkoper, laat staan price-fighters....

Ik wil alleen maar zeggen, KLM is nu aan het stunten op sommige trajecten... Kijk even op zijn minst! kan je behoorlijk wat geld schelen!
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_89990323
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:20 schreef Mansjester het volgende:

Er zit wel een soort van daling/stijging in de kaartjes van Ryanair.. Ik geloof dat ze 3 a 4 weken voor vertrekdatum het goedkoopste zijn. Ik ben in ieder geval 1x voor 50 en 1x voor 70 euro gevolgen. Onder de 25 of 26 jaar is je retourticket met de flygbussarna ook maar 170 kronen, want dan val je nog onder 'jongere'!
Oja, en als je vanuit Skavsta komt, en je hebt zo'n vlucht die om 17.05 ofzo aankomt, for gods sake, zorg dat je een eticket hebt geboekt ( flygbussarna.se) en dat je een sprintje trekt naar die bussen. De grote bulk moet namelijk nog een kaartje kopen, en dat betekend dat de bus die staat te wachten zo vol is ( waar jij dan al lachend inzit omdat je al een kaartje had), de volgende bus (die of direct daarna komt, of een halfuur later) waarschijnlijk ook, en dan is het de vraag of de volgende bus nog ruimte heeft... Er passen altijd verrekt veel mensen in een vliegtuig en 5/6 moet naar Stockholm.
pi_89990410
quote:
6s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:09 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Er zit wel een soort van daling/stijging in de kaartjes van Ryanair.. Ik geloof dat ze 3 a 4 weken voor vertrekdatum het goedkoopste zijn. Ik ben in ieder geval 1x voor 50 en 1x voor 70 euro gevolgen. Onder de 25 of 26 jaar is je retourticket met de flygbussarna ook maar 170 kronen, want dan val je nog onder 'jongere'!
M'n ouders konden vorige maand voor 54 euro, inclusief transactie kosten van 10 euro, retour, 2 personen, met ryanair.
pi_90001964
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Eg_Wel het volgende:

[..]

Bij de KLM is daar ook echt nooit logica uit te halen.. Als je dan al een retour boekte telde ook vooral het aantal dagen tussen heen en terugvlucht mee.. (<3 absolute HOOFDprijs) En ook nog eens of er dan wel of niet een weekenddagen tussen zat etc..
Vaak niet te betalen. SAS was ALTIJD goedkoper, laat staan price-fighters....

Ik wil alleen maar zeggen, KLM is nu aan het stunten op sommige trajecten... Kijk even op zijn minst! kan je behoorlijk wat geld schelen!
Dit heb ik ook gemerkt, KLM is de laatste paar jaar meestal wel goedkoper dan SAS. Ik vlieg volgende week weer met KLM naar Zweden, het scheelde zo'n honderd euro (voor twee personen) in vergelijking met SAS. Dan vliegen we natuurlijk wel op het meest onmogelijke tijdstip, maar ach, dat hoort er bij. :') Afgelopen zomer vlogen we trouwens weer wel met SAS.

Ik mis de Transavia verbinding tussen Rotterdam en Skavsta. ;( Die vluchten waren echt goedkoop. En het toestel zat ook iedere keer stampesvol, het is me echt een raadsel waarom ze daar ooit mee gestopt zijn.
pi_90002461
Tickets zijn altijd vrij duur, enorm irritant als je een Zweedse vriendin hebt en elke week aan het reizen bent. We eindigen zelden in Amsterdam...
pi_90010902
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:42 schreef Drive-r het volgende:
Tickets zijn altijd vrij duur, enorm irritant als je een Zweedse vriendin hebt en elke week aan het reizen bent. We eindigen zelden in Amsterdam...
Hoi, ik heb een nieuwe usernaam, in verband met herkenbaarheid van m'n voornaam in m'n oude nickname...

Ik vlieg de laatste tijd redelijk vaak met KLM, via Amsterdam naar Bremen, omdat m'n vriend daar woont. Ik heb nu een ticket voor 125 euro retour, en dan maakt het bijna niet uit of je met ryanair vliegt...plus, je mag 23 kilo bagage meenemen.

Aan de andere kant heb ik laatst een ryanair ticket geboekt voor 8 euro. Daar nog wat bagagekosten bovenop, maar voor 30 euro zal ik klaar zijn, en dat is toch wel heel erg goedkoop..

Conclusie: ik vlieg teveel. Vanaf begin november om het weekend...Zaterdag weer, jippie...Zal wel chaos zijn ivm sneeuw in Amsterdam. Laastst al 5 uur vertraging daardoor gehad en aansluiting gecancelled.
pi_90012244
Petje af voor iedereen met een langeafstandsrelatie. Dat lijkt me een behoorlijke uitdaging om vol te houden, niet alleen in emotioneel opzicht, maar ook logistiek en financieel.

Wat betreft mijn eigen situatie: mijn vriend is Zweeds, maar wij wonen al ruim 7 jaar samen hier in Nederland. We gaan zo'n twee keer per jaar naar Zweden om zijn familie en vrienden te zien. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')