ok...die slides, zijn die gewoon te koop bij een boekhandel of copy shop?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:51 schreef Lariekoek het volgende:
Gewoon in powerpoint maar dan uitprinten op plastic slides
ze hebben wel een beamer maar daar moet je die slides volgens mij onder zo'n lamp leggen, met een wit papiertje eroverheen ofzo....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef mymoodfentje het volgende:
Een simpele beamer kopen a 300e per stuk (acertje) neerzetten, aansluiten op je macbook, presenteren...kan je die beamer ook gebruiken voor gamen, films kijken etc.
oprotten met die pauperscholen die nieteens een beamer hebben
whehe, misschien ben ik echt te lang niet op school geweest en bestaan er nu allerlei hypermoderne machines waar ik het bestaan niet vanaf weet......quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:06 schreef T-mo-T het volgende:
Ga je geschiedenis studeren?Die school is iig wel een beetje blijven hangen.
Enfin gewoon je slides maken met paint, word, powerpoint, wat jij wil en printen op doorzichtig papier (dat plastic achtige, geen idee waar dat te koop is.)
ok, zullen ze vast wel hebben op school.....hoop ik... bedankt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Hiya het volgende:
En die dingen kan je alleen maar bedrukken in een Inkjet. Niet in een laser printer of printer met toner. Anders smelten de overhead sheets.
Je hebt ze ook voor laserprinters hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:23 schreef Hiya het volgende:
En die dingen kan je alleen maar bedrukken in een Inkjet. Niet in een laser printer of printer met toner. Anders smelten de overhead sheets.
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor laserprinters hoor
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:07 schreef mafkees01 het volgende:
Is dat btw niet gespiegeld? Ik ken ze allang niet meer die apparaten, maar ik dacht dat de tekst gespiegeld was geprint zodat het normaal op de muur wordt weergegeven? Of is dat niet zo? Ik meen namelijk zo'n apparaat een keer gezien te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |