Ja ik ook, maar toch heb ik haar altijd een van de mooiste gevonden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, eerlijk gezegd vond ik haar vanaf het begin al een doosch, en ook niet zo mijn type.
Maar goed, lelijke mensen doen al helemaal niet mee in die serie, dus zo erg is het nou ook weer niet
ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wie ik de mooiste vond he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar toch heb ik haar altijd een van de mooiste gevonden.
thanks!quote:Zometeen trouwens Margriet vd Linden bij DWDD![]()
Jij wist dat niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef lezzer het volgende:
Altijd al gedacht, maar mijn vrouw bevestigt net dat Dominique vd Heyde ook een pot is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Vanyel het volgende:
Nog even een verlatevoor Jenny. Dat hele karakter hadden ze vanaf afl.2 uit de serie mogen schrijven.
2 als in de tweede helft van de eerste aflevering dus.
Ga je 'm hier morgen laten lezen en beoordelen?quote:
quote:
Beetje laat, maar op zich is het best te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga pompoensoep maken voor de vrouw, maar ik heb echt een grafhekel aan pompoen snijden. Die krengen matten mij altijd helemaal af!
Wat ben je snel.quote:
Zal ik dat nou gaan weerleggen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:15 schreef Vanyel het volgende:
Owja.
Nou doe daar eens wat mee dan! Dat gehang hier op fok, daar is nog nooit een website van in de lucht gegaan.
Toevalquote:
En je had zo'n goed voornemens!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
ToevalBen er nog wat woorden uit aan het persen maar het gaat voor geen meter.
Oh, ik heb ook praktisch de hele middag geschreven, maar ik kwam niet in een flow dus uiteindelijk maar 2300 woorden of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |