Spannendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Een kek dingetje onder de hoorn gemonteerd waardoor die vanzelf omhoog komt
Westerpaviljoen vind ik niet zo leuk, die andere check ik even! Dank.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het Westerpaviljoen op de Mathenesserlaan is ook leuk, of Loos Westplein
alleen voor wat drinken enzo?
Ach joh, neem het er nou gewoon eens vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
eindelijk vanaf maandag mn diploma afhalen
en CF voel me eigenlijk wel weer fit, voel me bijna schuldign dat ik thuis gebleven ben, maarja voelde me gister echt niet goed en tis de eerste keer ziek in 4 jaar maar toch
dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach joh, neem het er nou gewoon eens vanlekker luieren en series kijken in je pyjama
Leuk, ik zou ook graag nog eens naar Galicïe gaan, prachtige streekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
klinkt spannend bluezz.en nee cf nou ja we zijn erdoor gekomen.
sevilla staat nog op de spaanse wishlist. Samen met wat andere steden en baskenland. Dat laatste daar ben ik al regelmatig kort geweest maar wil nog graag een paar dagen naar san sebastian bijv en santiago de compostela. Maar dat komt er misschien volgend jaar van, als we bijv een paar dagen naar baskenland gaan. Hoewel ik ook aan Umbrië wat te denken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach joh, neem het er nou gewoon eens vanlekker luieren en series kijken in je pyjama
mja merk gewoon dat de omschakeling van studeren nar vrijwel fulltime werken (wat ook fysiek best nog wel zwaar werk is, de hele dag lopen, karren duwen, kasten stapelen etc) wel iets van mn weerstand vergt en daarbovenop heb ik ook geen vast rooster dus totaal geen structuur, kan zo een week 12-21.30 werken en dan de volgende dag 8-17 etc.quote:
dat zal ook leuk zijn ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik zou ook graag nog eens naar Galicïe gaan, prachtige streek
omschakelen is sowieso lastig en dan zonder echt ritme meer wrs. Dus relax eten lekker! Oh ja Maar geen ritme is trouwens ook een ritmequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja merk gewoon dat de omschakeling van studeren nar vrijwel fulltime werken (wat ook fysiek best nog wel zwaar werk is, de hele dag lopen, karren duwen, kasten stapelen etc) wel iets van mn weerstand vergt en daarbovenop heb ik ook geen vast rooster dus totaal geen structuur, kan zo een week 12-21.30 werken en dan de volgende dag 8-17 etc.
Ja, niet zo toeristich en heerlijk eten, Asturïe vond ik ook erg mooi. Waarschijnlijk gaan Lein en ik volgend jaar ergens in de bergen op vakantie. In verband met de menukaart ookquote:
Umbriequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
sevilla staat nog op de spaanse wishlist. Samen met wat andere steden en baskenland. Dat laatste daar ben ik al regelmatig kort geweest maar wil nog graag een paar dagen naar san sebastian bijv en santiago de compostela. Maar dat komt er misschien volgend jaar van, als we bijv een paar dagen naar baskenland gaan. Hoewel ik ook aan Umbrië zat te denken.
Lastig kiezen he, zoveel leuks te zienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
sevilla staat nog op de spaanse wishlist. Samen met wat andere steden en baskenland. Dat laatste daar ben ik al regelmatig kort geweest maar wil nog graag een paar dagen naar san sebastian bijv en santiago de compostela. Maar dat komt er misschien volgend jaar van, als we bijv een paar dagen naar baskenland gaan. Hoewel ik ook aan Umbrië zat te denken.
mooi moment om weer eens een fles bubbels ofzo open te trekkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
eindelijk vanaf maandag mn diploma afhalen
en CF voel me eigenlijk wel weer fit, voel me bijna schuldign dat ik thuis gebleven ben, maarja voelde me gister echt niet goed en tis de eerste keer ziek in 4 jaar maar toch
Klinkt gewoon allemaal goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
maar zat ook te kijken naar sardinië santorini of noorwegen, zuid engeland of ierland en macedonië om maar wat te noemen.kortom ik heb geen flauw idee nog. Misschien blijven we maar thuis
mali = manliefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
een week in de zon liggen met mali cf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |