Spannendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Een kek dingetje onder de hoorn gemonteerd waardoor die vanzelf omhoog komt
Westerpaviljoen vind ik niet zo leuk, die andere check ik even! Dank.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het Westerpaviljoen op de Mathenesserlaan is ook leuk, of Loos Westplein
alleen voor wat drinken enzo?
Ach joh, neem het er nou gewoon eens vanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
eindelijk vanaf maandag mn diploma afhalen
en CF voel me eigenlijk wel weer fit, voel me bijna schuldign dat ik thuis gebleven ben, maarja voelde me gister echt niet goed en tis de eerste keer ziek in 4 jaar maar toch
dat dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach joh, neem het er nou gewoon eens vanlekker luieren en series kijken in je pyjama
Leuk, ik zou ook graag nog eens naar Galicïe gaan, prachtige streekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
klinkt spannend bluezz.en nee cf nou ja we zijn erdoor gekomen.
sevilla staat nog op de spaanse wishlist. Samen met wat andere steden en baskenland. Dat laatste daar ben ik al regelmatig kort geweest maar wil nog graag een paar dagen naar san sebastian bijv en santiago de compostela. Maar dat komt er misschien volgend jaar van, als we bijv een paar dagen naar baskenland gaan. Hoewel ik ook aan Umbrië wat te denken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach joh, neem het er nou gewoon eens vanlekker luieren en series kijken in je pyjama
mja merk gewoon dat de omschakeling van studeren nar vrijwel fulltime werken (wat ook fysiek best nog wel zwaar werk is, de hele dag lopen, karren duwen, kasten stapelen etc) wel iets van mn weerstand vergt en daarbovenop heb ik ook geen vast rooster dus totaal geen structuur, kan zo een week 12-21.30 werken en dan de volgende dag 8-17 etc.quote:
dat zal ook leuk zijn ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik zou ook graag nog eens naar Galicïe gaan, prachtige streek
omschakelen is sowieso lastig en dan zonder echt ritme meer wrs. Dus relax eten lekker! Oh ja Maar geen ritme is trouwens ook een ritmequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja merk gewoon dat de omschakeling van studeren nar vrijwel fulltime werken (wat ook fysiek best nog wel zwaar werk is, de hele dag lopen, karren duwen, kasten stapelen etc) wel iets van mn weerstand vergt en daarbovenop heb ik ook geen vast rooster dus totaal geen structuur, kan zo een week 12-21.30 werken en dan de volgende dag 8-17 etc.
Ja, niet zo toeristich en heerlijk eten, Asturïe vond ik ook erg mooi. Waarschijnlijk gaan Lein en ik volgend jaar ergens in de bergen op vakantie. In verband met de menukaart ookquote:
Umbriequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
sevilla staat nog op de spaanse wishlist. Samen met wat andere steden en baskenland. Dat laatste daar ben ik al regelmatig kort geweest maar wil nog graag een paar dagen naar san sebastian bijv en santiago de compostela. Maar dat komt er misschien volgend jaar van, als we bijv een paar dagen naar baskenland gaan. Hoewel ik ook aan Umbrië zat te denken.
Lastig kiezen he, zoveel leuks te zienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
sevilla staat nog op de spaanse wishlist. Samen met wat andere steden en baskenland. Dat laatste daar ben ik al regelmatig kort geweest maar wil nog graag een paar dagen naar san sebastian bijv en santiago de compostela. Maar dat komt er misschien volgend jaar van, als we bijv een paar dagen naar baskenland gaan. Hoewel ik ook aan Umbrië zat te denken.
mooi moment om weer eens een fles bubbels ofzo open te trekkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
eindelijk vanaf maandag mn diploma afhalen
en CF voel me eigenlijk wel weer fit, voel me bijna schuldign dat ik thuis gebleven ben, maarja voelde me gister echt niet goed en tis de eerste keer ziek in 4 jaar maar toch
Klinkt gewoon allemaal goedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
maar zat ook te kijken naar sardinië santorini of noorwegen, zuid engeland of ierland en macedonië om maar wat te noemen.kortom ik heb geen flauw idee nog. Misschien blijven we maar thuis
mali = manliefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
een week in de zon liggen met mali cf.
Daar heb je geen strandquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
een week in de zon liggen in mali cf.
Ja, zo denk ik dus dat de Baltische staten hier op de acute verlanglijst gaan; ik vond Riga erg tof en Tallinn schijnt nog veel leuker te zijn. En je vliegt er hartstikke goedkoop heen met AirBaltic vanaf Brussel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:15 schreef DarkElf het volgende:
macedonië lijkt ons leuk ja. Nog niet heel erg druk met toeristen ook
Daar gaat Meneer nooit mee akkoordquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:20 schreef DarkElf het volgende:
een welness week boeken via puur en kuur voor kerst cf .
Prachtig en verlaten en de mooiste wegen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:58 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, ik zou ook graag nog eens naar Galicïe gaan, prachtige streek
4 uur vliegen - Turkije www.bakkhos.com 4 km van een grotere stad em rust en verzorgd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lastig kiezen he, zoveel leuks te zien
Voor kerst heb ik het volgende eisenlijstje:
- betaalbare vlucht
- niet teveel jetlag (max 4-5 uur)
- liefst een beetje zonnig, maar dat is geen harde eis
Ik wil nog steeds graag naar Iran, maar het is nog zo'n instabiele bedoening daarZuid-Europa lijkt me ook wel aangenaam, en anders iets in Afrika. Of India. Maar ik denk dat ik daar liever langer heenga.
Iemand een ander goed idee?
Leuk! Turkije maar dan zonder al die toeristenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
4 uur vliegen - Turkije www.bakkhos.com 4 km van een grotere stad em rust en verzorgd.
quote:Yuri van Gelder,die dinsdag door de
bond uit het WK-team werd gezet omdat
hij opnieuw cocaïne had gebruikt,zegt
in een verklaring dat dat beslist niet
het geval is:"Ik heb me teruggetrokken
voor het WK,maar de reden waarom is
door de bond verkeerd geïnterpreteerd.
Volgens Van Gelder heeft hij de bond
begin deze week op de hoogte gebracht
dat hij zich neerslachtig voelde,omdat
de druk voor het WK zo groot was.En dat
hij,om een terugval te voorkomen beter
af zou kunnen zien van deelname.
"Maar wat er zich nu afgespeeld heeft
in de media is ronduit schandelijk",
verklaarde Van Gelder vanuit Porto waar
hij sinds woensdag verblijft.
Hij zal niet de eerste verslaafde zijn die glashard ontkent verslaafd te zijn.quote:
Bulgarijequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Voor kerst heb ik het volgende eisenlijstje:
- betaalbare vlucht
- niet teveel jetlag (max 4-5 uur)
- liefst een beetje zonnig, maar dat is geen harde eis
In ieder geval met "andere" toeristen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Turkije maar dan zonder al die toeristenEn prettig geprijsd, ook. Zou dat rond de kerst ook leuk zijn? Alleen maar logies/ontbijt dan.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:54 schreef minilot het volgende:
Even delen hoor..
Beetje hitte en zindering op deze koude grijze dag!![]()
Ik probeer me al twee uur los te rukken van deze computer, maar de stroom aan Depeche Mode-filmpjes op YouTube blijkt oneindig!![]()
Wat een oen is het toch ook. Als (en ik zeg ALS) dit verhaal waar is, wat ik niet geloof, had ie meteen na de knullige persconferentie een verklaring af moeten leggen en dit moeten zeggen. Nu is het mosterd na de maaltijd en nu hij inziet wat het met zijn loopbaan doet komt ie er alsnog op terug.quote:
Nou ja, een paar andere toeristen vind ik verder geen ramp, ik ben er zelf ook een, nietwaarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
In ieder geval met "andere" toeristen.
Tja kerst in Turkije ? geen idee.
Anders mail je gewoon met Manuela, de eigenaresse, in het nederlands.
Zij is een perfecte gastvrouw met regelen etc. zoals vervoer vanaf Izmir. ( 1 uurtje rijden) .
Er waren mensen die een goedkope(re) vlucht hadden en 's nachts om 2 uur aankwamen.
slimquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat een oen is het toch ook. Als (en ik zeg ALS) dit verhaal waar is, wat ik niet geloof, had ie meteen na de knullige persconferentie een verklaring af moeten leggen en dit moeten zeggen. Nu is het mosterd na de maaltijd en nu hij inziet wat het met zijn loopbaan doet komt ie er alsnog op terug.
Sukkel.
Nja, Ik kan me niet voorstellen dat dit even op de gang besproken is zodat dat hij verkeerd begrepen is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal niet de eerste verslaafde zijn die glashard ontkent verslaafd te zijn.
Als de bond zekerheid had willen hebben hadden ze hem wel even een test kunnen laten afnemen.
Nu wordt het een wellus-nietusspel.
Precies. En de bond neemt deze beslissing echt niet zonder gegronde reden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, Ik kan me niet voorstellen dat dit even op de gang besproken is zodat dat hij verkeerd begrepen is.
Bulgarije lijkt me best mooi in de winter. in de zomer is er teveel jeugd. Je hebt bv het gebied Goudstrand, je kunt veel wandelen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, een paar andere toeristen vind ik verder geen ramp, ik ben er zelf ook een, nietwaarMaar dat massatoerisme, dat trekt me niet zo.
Ik sla 'm op, in ieder geval. Ik wil best eens naar Turkije, en zoiets lijkt me dan best een puik plan.
FFT, Bulgarije. Is dat leuk? wat is er zoal te doen, wandelen, cultuur, culinair??
Als ik zijn volledige verklaring even lees is er wel ruimte voor de nodige discussie over de gang van zaken:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, Ik kan me niet voorstellen dat dit even op de gang besproken is zodat dat hij verkeerd begrepen is.
quote:VERKLARING YURI VAN GELDER
Yuri van Gelder weerlegt de verklaring van de gymnastiekbond dat hij zou zjin teruggevallen in drugsgebruik.
Na een lange afweging heb ik de beslissing genomen om via deze weg een gedetailleerde verklaring af te leggen van mijn kant van het verhaal.
Om op voorhand zeer duidelijk te zijn over het geen waar zo druk over wordt gespeculeerd:
Nee, ik heb geen cocaïne gebruikt.
Wat er precies gebeurd is, is het volgende. Zoals velen weten heb ik meer dan een jaar geleden gekampt met een cocaïne probleem. Ik ben daarvoor enkele maanden opgenomen geweest in een kliniek in Schotland. Bij ontslag is mij medegedeeld dat rehabilitatie van mijn probleem na dit traject nog twee jaar zou gaan duren. In eerste instantie ben ik met zeer frisse moed begonnen aan mijn rentree in de wereld van het topturnen. In het begin verliep dit zeer voorspoedig zonder zware tegenslagen in de sport en privé sfeer. Enkele maanden voor mijn eerste rentree wedstrijd heb ik echter een blessure aan mijn rug en schouder opgelopen. Hierdoor leek het langere mogelijk dat mijn comeback niet plaats zou vinden binnen de periode waar ik op had gerekend en daarnaast voor mijn psychische gesteldheid hard nodig had. Deze fysieke blessure veroorzaakte depressieve gevoelens waardoor zich verschillende momenten hebben voorgedaan waarin ik neigde naar mijn oude gewoontes.
Voor alle duidelijkheid: Ik ben in de periode vanaf mijn ontslag uit de kliniek tot de dag op vandaag ontelbare keren getest (in de “in en out of competition” status), waarvan de laatste keer woensdag 13 oktober om 8 uur ´s ochtends, en nimmer is er een spoor van verdovende middelen in mijn urine aangetroffen. Dit omdat ik simpelweg vanaf opname in de kliniek tot op de dag van vandaag geen verdovende middelen of cocaïne heb gebruikt. De 2 jaar durende rehabilitatie, waarop ik door de kliniek ben gewezen, bleek achteraf op bepaalde momenten zwaarder dan dat ik van tevoren kon inschatten, met als dieptepunt de afgelopen weken.
Ik heb op de dag van aankomst in Rotterdam in vertrouwen aan de bond medegedeeld dat ik vanwege neerslachtige gevoelens, wat een gevolg was van de grote druk die er de afgelopen tijd op mij rustte tezamen met het vervolgtraject van de behandeling welke op bepaalde momenten zwaar tegenviel, er over dacht om mezelf terug te trekken als deelnemer aan het WK in Rotterdam. Ik heb aangegeven dat hoe hoger de druk werd, hoe vaker ik vreesde voor een terugval. Omdat ik koste wat kost een dergelijke terugval wilde voorkomen leek het mij een betere optie om mezelf niet bloot te stellen aan alle druk die het WK met zich meebrengt en om tijdelijk afstand en rust te nemen totdat ikzelf aanvoel dat mijn psyche ook klaar is voor rentree in de topsport.
Mijn grote fout is geweest dat ik tot het allerlaatste moment heb gewacht met mijn persoonlijke gevoelens kenbaar te maken aan de KNGU. Ik begrijp dat de KNGU zich ongemakkelijk voelde bij het feit dat ik me terug trok van het WK, zeker omdat ik dit op het allerlaatste moment had besloten. Wat zich echter de afgelopen dagen in de media heeft voltrokken mag ronduit schandelijk genoemd worden. Of het berust op misinterpretatie van het gene wat ik heb aangegeven, of dat de reden van terugtrekking van het WK willens en wetens verdraaid is tot wat er nu door de bond naar buiten wordt gebracht, laat ik in het midden. Vast mag staan dat ik naar de bond toe uitsluitend heb verklaard dat ik vanwege mijn psychische gesteldheid er nog niet aan toe was dit WK te turnen. Het gerucht wat nu de ronde doet in de media, namelijk dat ik wederom cocaïne gebruikt zou hebben, is te wijten aan de heren Gootjes en Geurkens die mij op deze beschamende wijze te kijk wensen te zetten in de media. De nadere toelichting over de reden dat mijn persoonlijke verklaring door de bond bewust of onbewust is verdraaid en uitgebreid door hen is verklaard naar de media, zult u aan de desbetreffende heren van de KNGU moeten vragen. Mijn persoonlijke mening hierover zal ik vooralsnog voor mezelf houden. In ieder geval is hier sprake van een vertrouwensbreuk die ook wat mij betreft onherstelbaar is geworden.
Dan de vraag waarover vele mensen speculeren.
Hoe zal het vanaf nu met Yuri van Gelder gaan? Uit respect voor mijn collega turners van het Nederlandse mannen- en vrouwenteam zal deze toelichting tot na het WK in Rotterdam mijn laatste persverklaring zijn. Ik ben van mening dat dit mediadebacle niet als een olievlek mag rusten op de belangrijkste wedstrijd van het jaar, welke ook nog eens door Nederland als gastland georganiseerd is. Op dit moment heb ik besloten mij te bezinnen en blijf iedere dag trainen; dus business as usual. De kans dat ik opnieuw voor de KNGU op turnwedstrijden uit zal komen lijkt me door de onherstelbare vertrouwensbreuk nihil geworden. Ik zal me echter absoluut niet uit de turnsport terugtrekken. Tijdens mijn schorsing heeft de KNGU mij een jaar lang geheel links laten liggen en desondanks heb ik op 11 september in Gent laten zien dat ik nog steeds op topniveau prestaties neerzet. Hierdoor kan ik concluderen dat de KNGU geen enkele invloed heeft op mijn sportieve prestaties.
Er zijn verschillende manieren waarop ik het topturnen kan blijven beoefenen. Deze opties bestaan uit mezelf te selecteren zonder bond, uit te komen als turner voor een ander land of zelfs het oprichten van een eigen bond. Al deze opties zal ik de komende tijd onderzoeken terwijl ik gewoon keihard blijf doortrainen en werken aan mijn comeback. Mijn hoofdsponsor, de Lotto, heeft inmiddels naar mijn weten het sponsorcontract met mij opgezegd. Dit is voor een professioneel sporter één van de ergste dingen wat hem kan overkomen maar ook hierdoor laat ik mij niet uit het veld slaan. Gelukkig blijven andere sponsoren zoals Omnicom Mediagroup en Quick mij wel trouw. Samen met deze sponsoren zal ik op onconventionele wijze aan mijn rentree in de turnsport werken.
Over de reden dat u allen uitzonderlijk lang heeft moeten wachten op een persverklaring van mij kan ik zeer duidelijk zijn. Nadat ik op dinsdag ochtend mijn mening over de terugtrekking van mijn deelname tegenover de bond heb uitgesproken, is er in overeenstemming besloten dat de bond de reden van mijn afwezigheid in een reeds eerder georganiseerde persconferentie bekend zou maken. De reden dat ik niet persoonlijk op deze persconferenties aanwezig was om de situatie nader te verklaren en vragen te beantwoorden, rust hem in het feit dat de enorme mediadruk van de afgelopen periode voor mij een eveneens als reden heeft meegewogen mij als deelnemer van het WK terug te trekken.
Simpelweg was ik niet in staat persoonlijk de pers te woord te staan maar waren er naar mijn mening goede en duidelijke afspraken gemaakt over zowel de inhoud als de wijze van informeren over mijn afwezigheid. Tot mijn grote ontsteltenis heb ik de opvolgende dag (woensdag 13 oktober) vanuit het buitenland moeten concluderen dat de door de KNGU en met in bijzonder dhr. Gootjes gemaakte afspraken over het informeren van het publiek niet werden gehonoreerd en daarnaast zelfs de inhoud van mijn verklaring naar de bond van een dag eerder geheel anders dan de waarheid werd gepresenteerd. Naar mijn mening een bijzonder kwalijke en laffe daad om te wachten met het verbreken van eerder gemaakte afspraken en het verdraaien van de waarheid tot het moment dat ik vanwege afwezigheid niet langer in staat was om adequaat en eventueel door veranderde omstandigheden toch persoonlijk te reageren op dat gene waar ik vals van word beschuldigd. Het zou de heer Gootjes hebben gesierd, wanneer hij zijn eigen interpretatie op mijn vertrouwelijke verklaring van dinsdag meteen op de eerste persconferentie had verklaard zodat ik nog voordat ik naar het buitenland vertrok een persoonlijke reactie op de valse statement had kunnen geven.
Ten slotte wil ik duidelijk kenbaar maken dat ik het voor de individuele personen binnen de organisatie en de deelnemers van het WK in Rotterdam zeer spijtig vindt dat deze mediahype als een donkere wolk over het WK hangt. Ik wil dan ook hierbij de mogelijkheid aangrijpen om mijn welgemeende excuses aan te bieden over de ontstane situatie en daarnaast ook veel succes te wensen aan mijn collega turners van het Nederlandse mannen- en vrouwenteam.
Yuri van Gelder
Toch ga je wel weer twijfelen als je de volledige verklaring van van Gelder leest. Ik vind het hoe dan ook een bijzonder vreemde zaak inmiddels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Precies. En de bond neemt deze beslissing echt niet zonder gegronde reden.
Juist op die lokatie géen massatoerisme.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, een paar andere toeristen vind ik verder geen ramp, ik ben er zelf ook een, nietwaarMaar dat massatoerisme, dat trekt me niet zo.
Ik sla 'm op, in ieder geval. Ik wil best eens naar Turkije, en zoiets lijkt me dan best een puik plan.
FFT, Bulgarije. Is dat leuk? wat is er zoal te doen, wandelen, cultuur, culinair??
Wil jij met kerst weg dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
CF; mag ik niet mee?![]()
ik zoek ook nog iets want heb nog een paar vakantiedagen dit jaar. maar ik weet niet wat leuk is om alleen naartoe te gaan en een week thuis zitten is ook zo sneu
Ik ook niet, maar ik kan me ook niet voorstellen dat je met zo'n verklaring zou durven komen als je wel gebruikt hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:07 schreef FutureFairytale het volgende:
net verklaring van Van Gelder gelezen; kan me niet voorstellen dat Gootjes en die andere vent zoiets zouden zeggen als het niet zo is
Ik bedacht me dat dit echt een prima plan is voor volgend voorjaar, dan zijn Meneer en ik 10 jaar samenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Juist op die lokatie géen massatoerisme.
Er zijn wandelroutes en genoeg te bezoeken als je wilt: met een dolmüs kom je vrij goedkoop overal.
Right !!! Dan denk ik aan mei ? kijk anders even naar de temp-tabellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik bedacht me dat dit echt een prima plan is voor volgend voorjaar, dan zijn Meneer en ik 10 jaar samenVolgens mij is het in de winter toch niet optimaal, is juist het voorjaar daar leuk als het nog niet te heet is en alles in bloei staat - wat denk jij?
Minder dan aan JPquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef golfer het volgende:
Moet er echt heel erg aan wennen: Premier Rutte.
April. Ja, ik vind het een planquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Right !!! Dan denk ik aan mei ? kijk anders even naar de temp-tabellen.
http://www.klimaatinfo.nl/turkije/kusadasi.htm
Die valt niet op Aziatenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als we nog ergens een vierde reisgenoot weten te regelen... Steer?
Dat mag ik wel hopen, daar was ik na 8 jaar nog niet aan gewendquote:
ohja ik ook. Komt bij mij omdat Balkenende het zo lang is geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef golfer het volgende:
Moet er echt heel erg aan wennen: Premier Rutte.
Ik neem voor het gemak altijd maar aan dat ze ook geschikt geacht worden voor de functie zelfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:26 schreef AnneX het volgende:
Wat sommige ministerbenoemingen betreft, heb ik er grote moeite mee dat zij dat worden als "beloning' voor de inzet voor de partij !
En wat bezielt minister Melanie dat zij een dijk van een job aan de kant zet voor dit avontuur.
Nb. jáááren niet in den Haag gewerkt.
idd. Ik hoop dat Yuri gelijk heeft. Dan zou het ook kloppen dat zijn medeturners niet mogen praten omdat meneer Gootjes bang is voor de waarheid. Aan de andere kant; zo'n goeie jongen in je team kun je toch beter bij je houden ook al heeft hij n mindere periode? Hmm denk denk...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan me ook niet voorstellen dat je met zo'n verklaring zou durven komen als je wel gebruikt hebt.
Ik ga hier maar even geen oordeel over hebben, zal in de loop der tijd wel meer bekend worden.
pardon??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak altijd maar aan dat ze ook geschikt geacht worden voor de functie zelf![]()
En ik wist niet dat Melanie iets met Cohen had?
Big'unsquote:
*ketjsing*quote:
maakt niet uit. ik ga niet op vakantie om sex te hebbenquote:
Oh nee? Zijn er dan echt mensen die om andere redenen op vakantie gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
maakt niet uit. ik ga niet op vakantie om sex te hebben
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh nee? Zijn er dan echt mensen die om andere redenen op vakantie gaanNee toch?
Shake't hands ; volgende week dan maar na uitstel van maanden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef TAV74 het volgende:
Zo, grootste klus voor deze week is afgerond
Morgen aftrappen met het echte hoofdpijndossier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |