quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef picodealion het volgende:
WTF doe je P8, ga een ander topic verkloten. Dit topic is veel te leuk voor zulk gezeik.
Ik zou er ook emoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:20 schreef P8 het volgende:
[..]
Smileyoverkill![]()
Ga pabo studeren, emo.
quote:Er zijn mensen die zomaar foto’s van jou op internet zetten, terwijl jij dat helemaal niet wilt!
Ook worden meisjes vaak gechanteerd met naaktfoto’s.
Niet zo zeer omdat ze die op hun Hyves hebben staan, maar omdat iemand een leuke foto van jou vind en er dan een ander lichaam aanplakt.
Zo lijkt het op internet dat het een naakt foto van jou is.
Ook wordt er veel gepest over hyves.
Op hyves kan je reacties zetten onder bepaalde foto’s van iemand anders.
Dit kunnen leuke reacties zijn, maar dit kan ook vervelende reacties zijn.
Je kunt elkaar dus erg vernederen.
Ik heb billendoekjes. Het blijt wel OUD hier hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zou er ook emovan worden als mijn kinderen op een basisschool in die hoek van het land zitten, vrezende dat de docenten daar ook de Pabo in Assen gedaan hebben
kom maar buuf, ik heb zakdoekjes
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef Beregd het volgende:
het artikel "Moeten kinderen die op hyves zitten afgeschermd worden voor onbekenden?" is wel heel leuk.
Vooral die enter na elke zin.
Mooi.
Zoals in het volgende stukje:
[..]
Ja zoals ik al zei...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef Beregd het volgende:
het artikel "Moeten kinderen die op hyves zitten afgeschermd worden voor onbekenden?" is wel heel leuk.
Mooi.
[..]
Hoe kon ik dat vergeten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb billendoekjes. Het blijt wel OUD hier he
http://www.google.nl/search?q=Er+zijn+mensen+die+zomaar+foto%E2%80%99s+van+jou+op+internet+zetten%2C+terwijl+jij+dat+helemaal+niet+wilt!+Ook+worden+meisjes+vaak+gechanteerd+met+naaktfoto%E2%80%99s.+&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&client=firefox-a&rlz=1R1GGGL_nl___NL374#sclient=psy&hl=nl&safe=off&client=firefox-a&hs=J71&rlz=1R1GGGL_nl___NL374&source=hp&q=Er+zijn+mensen+die+zomaar+foto%E2%80%99s+van+jou+op+internet+zetten&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=b76da9cc51a7398quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:29 schreef Beregd het volgende:
Mooi.
[..]
Verbaast je dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Zelfs dát hebben ze niet van zichzelf
Het stukje klonk wel als een 8-jarige, dus wat dat betreft had het gekundquote:
Dit was mijn spreekbeurt over youtube.quote:Ik vind zelf youtube een leuke site, waar je verschillende filmpjes op kan vinden. Ik vind het wel raar dat youtube niet goed oplet wat voor filmpje op hun site wordt gezet. Er moet gewoon iemand zijn die alle filmpjes controleren. Je kunt naar een per sec kijken al zien hoe en wat. Je kunt altijd de optie dat mensen zeggen dit is niet gepast houden, want het is toch mensen werk.
Dat youtube de beveiliging met geboortedatum heeft vind ik goed. Ik denk dat ze niet kunnen voorkomen dat mensen een andere geboortedatum invoeren. Ik denk dat er niet een veiliger oplossing is.
Als youtube meer op de filmpjes let denk ik dat het een goede en leuke site is. Dat leraren van de site gebruik maken vind ik een goed idee, want zien leren veel kinderen ook van.
ah, ik zie het nu, je zei het al.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei...
Dat voorbeeld kom wel heel plotseling uit de lucht vallen. Hoe zou ze erop gekomen zijn?
medai ... van medaillequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Cantare het volgende:
Het duurde tot de 2e pagina van het topic voor ik doorhad wat medai moest betekenen
Dank je schat. Ik had al even zitten snijden in een hoekje. dus ik was alweer oké. *snif*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zou er ook emovan worden als mijn kinderen op een basisschool in die hoek van het land zitten, vrezende dat de docenten daar ook de Pabo in Assen gedaan hebben
helemaal!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
medai ... van medaille
Je weet wel, positief dat Yuri van Gelder medailles wint, negatief dat hij erbij snuift.
Toch?
*proest*quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
medai ... van medaille
Je weet wel, positief dat Yuri van Gelder medailles wint, negatief dat hij erbij snuift.
Toch?
Volgens mij was ie door dat snuiven juist positief, en was dat weer negatief voor de medai.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
medai ... van medaille
Toch?
Zo zie je wel dat elke medaille zijn keerzijde heeftquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij was ie door dat snuiven juist positief, en was dat weer negatief voor de medai.Toch?
Pabo'ers uit Assen. die zullen niet solliciteren in Maastricht he... toch, nee he...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:28 schreef easy-going het volgende:
[..]
Juist ja, zo zat datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij was ie door dat snuiven juist positief, en was dat weer negatief voor de medai.Toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |