Wordt jij? Ga pabo doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:47 schreef jimjim1983 het volgende:
bij die funnyjunk wordt ik doorgelinked
haha sorry die was lelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:50 schreef P8 het volgende:
[..]
Wordt jij? Ga pabo doen![]()
Bij Roomsnoes doet ie het wel btw.
Misschien was de opdracht wel: start een rel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:41 schreef maffemuts het volgende:
Dramatisch! ( en eigenlijk ook niet echt duidelijk wat ze nu willen bereiken met "hun" blog)
Het lijkt wel opgezet te zijn door kinderen van de basisschool die geen izn hebben in hun spreekbeurt en zich er maar vanaf maken met wat oncreatief knip en plak werk van wat google informatie.
Ga jullie ontzettend schamen dames om met een dergelijke blog en topic aan te komen
Gastquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:15 schreef picodealion het volgende:
Ik heb alleen de comments even aangezet,.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:47 schreef picodealion het volgende:
Verrassend wachtwoord hebben ze gekozen voor die weblog.
ah mai seg.quote:Soms kan een tv-programma bepaalde vraagstukken in het leven van het kind oplossen en zo bijvoorbeeld sociale interactie bevorderen. Samen tv-kijken kan de band tussen gezinsleden versterken. Samen tv-kijken versterkt deze band doordat er endorfinevrijkomen bij zowel bijvoorbeeld vader en zoon en deze endorfine zorgt is als een soort cement voor relaties. Grappig genoeg komen dezelfde hormonen in een grotere mate vrij tijdens de seks. Wat dus nog beter is dan met je gezinnetje samen tv-kijken is lekker zoonlief in zijn anus wroeten met de happing-stick, waarna je als vader zijnde symbolisch ook wat cement in je zoons poeperd deponeert. Zoals hier allemaal staat is televisie kijken best positief, het makkelijkste eraan je hebt er geen uitleg bij nodig en als het vertrouwd is kan het kind alleen televisie kijken na een goed programma.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:21 schreef P8 het volgende:
Hij is weer terug veranderd
[..]
ah mai seg.
quote:dit artikel spreekt 100% de waarheid! nadat ik vorige week 10 uur achter elkaar tv gekeken had waren mijn oogspieren helemaal stroef en heb ik een heleboel andere spieren gekregen. Zo heb ik nu een biceps op mijn rug.
Geplaatst door: Henk | 10/16/2010 om 12:56 nm
quote:Juist in deze tijd waarin mensen, en vooral studenten, vaak van huis zijn omdat ze het zo druk hebben, is Hyves een uitvinding. Door Hyves blijf je gemakkelijk met je vrienden in aanraking, hoewel je er anders misschien geen tijd voor hebt. Want echte vrienden wil je natuurlijk niet kwijtraken. Zo zijn er mensen die dankzij Hyves al hun 500 vrienden nog steeds respect en reacties kunnen geven. Uiteraard krijgen ze dan ook respect en reacties terug. Ook kun je eenvoudig bekenden van vroeger opzoeken.
Patrick Swayze heeft zelfs God gecreëerd, dus zo verwonderlijk is dat toch niet?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[ afbeelding ]
dit zijn die gekke meiden van de Pabo in Assen die de site op hun geweten hebben.
ik zag ergens op die site dat Patrick Swayze de uitvinder van Hyves was ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |