Een geluk bij een ongeluk. Wees blij dat je er vanaf bent of spoedig vanaf zal zijn. Ik kan zelf ook niks over Algo Vision vinden. Alleen de voormalige bestuursledenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Voor een lange tijd was het meer 'hoe kom ik er vanaf?'. In het vorige topic zei ik al blij verrast te zijn dat dit aandeel sinds 30 september weer een Euronext notering heeft. In het verleden (toen Algo Vision) werd het geschrapt omdat het bedrijf geen gegevens kon overhandigen en zodoende was het niet (of alleen onderhands) verhandelbaar. Maar goed, ik heb ze destijds niet eens zelf aangeschaft. Ze zaten al in portefeuille toen ik die onder m'n hoede kreeg.
Dat kan, alleen wel onder bepaalde regels. Als je als student naar binnen wilt en je wordt aangemeld door bedrijf/universiteit zul je toch echt je universiteitspas mee moeten nemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:44 schreef Sokz het volgende:
[..]
Kunnen anderen voor je aanmelden?
vast niet ..
Welke beweegredenen had je achter de aanschaf van Bank of America?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Sokz het volgende:
Het scheelt, ben nog niet eens 'echt' student. Middelbare scholier ;-)
En BAC - 5 .. gelukkig maar kleine positie.
Destijds vond ik 't ondergewaardeerd, maar was 'm al aan het afbouwen. Had ik ietsjes sneller moeten doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke beweegredenen had je achter de aanschaf van Bank of America?
Destijds? Begin vorig jaar?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Sokz het volgende:
[..]
Destijds vond ik 't ondergewaardeerd, maar was 'm al aan het afbouwen. Had ik ietsjes sneller moeten doen.
Begin november net onder de $15 en met de E/D rond de 1.45 volgens mij. Heb (gelukkig) een groot deel nog met winst afgebouwd op de spike in juli en een gunstige wisselkoers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Destijds? Begin vorig jaar?
Haha denk dat ik maar eens in ga spelen op Apple. Als 't niet meezit hou ik ze gewoon aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:59 schreef JimmyJames het volgende:
Google Inc.
540.93
-2.37 (-0.44%)
After Hours: 590.30 +49.37 (9.13%)
Leuke website! Met de actuele goudprijs in Euro's en daarnaast professionele en lezersadvies.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:53 schreef Rejected het volgende:
Cool wist niet dat dit bestond.
http://z24beurs.e24.com/
Was net naar Wall Street 2 geweest, vond em best meevallen want ik had zoveel slechte dingen erover gehoord!
+11% pre-market inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:29 schreef Sokz het volgende:
[..]
Haha denk dat ik maar eens in ga spelen op Apple. Als 't niet meezit hou ik ze gewoon aan.
Een Wall Street 2 quote die ik jullie niet wil onthouden.quote:Gordon Gekko: Bulls make money. Bears make money. Pigs? They get slaughtered.
Dan wil ik je deze quote ook niet onthouden:quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:10 schreef Rejected het volgende:
[..]
Een Wall Street 2 quote die ik jullie niet wil onthouden.
Ik sta ongeveer break-even. Niet dat ik niet naar mijn voorspelling van een beurs tussen de 300 en 360 gehandeld heb, maar omdat ik de verkeerde keuzes met stockpicking gemaakt heb. (daar zaten Ordina en BAM tussen). Die ca. 15% verwachtingswaarde+rente die je krijgt gaan geheel teniet als een of twee van je fondsen door het putje gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zal niet de enige zijn die het karig ziet op de markt als die in 10 maand geen donder is opgeschoven. Alleen op die optie constructies van LXIV verdien je er op deze manier geld aan. Maar daar ben ik zelf niet zo kundig in.
Denk dat ze nog wel verder kunnen dalen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:34 schreef Sokz het volgende:
Outlook valt erg tegen ..
Waarschijnlijk een overreactie .. corrigeert een dezer dagen wel.
Maar het aandeel daalde wel een 5% hierop! Terwijl je zou verwachten dat het juist positief benaderd zou worden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:12 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vind het een betere investering van het overtollige cash dan bijv dure overnames of zelfs dividenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |