Jij zal blij zijn als je erin zit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:53 schreef Lastpost het volgende:
Vlinders in m'n buik ... alleen dan voor een woning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij zal blij zijn als je erin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
OT: bezorgd
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
ben aan het afbouwen met medicatie omdat het moet, maar ik voel gewoon dat hoe lager de dosering word hoe slechter ik me ga voelen. Maar aangezien er na meer dan een jaar nog geen diagnose is en ik die medicatie niet langer dan een paar maanden kan nemen moet ik toch stoppen.quote:
Ah, op de manier. Ik weet niet precies wat je slikt, maar ik ben een maand geleden gestopt met het slikken van antidepressiva. Na ongeveer vier dagen was alle medicatie uit mijn systeem en toen voelde ik me echt intens klote. Ik ben toen op de mountainbike gesprongen en heb echt, met tranen in mijn ogen, de longen uit mijn lijf gefietst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ben aan het afbouwen met medicatie omdat het moet, maar ik voel gewoon dat hoe lager de dosering word hoe slechter ik me ga voelen. Maar aangezien er na meer dan een jaar nog geen diagnose is en ik die medicatie niet langer dan een paar maanden kan nemen moet ik toch stoppen.
en het ging juist weer goed eigenlijk![]()
wordt dus weer een typisch geval van doorzetten, gelukkig ben ik daar onderhand erg goed in
bedankt, zal ik doenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ah, op de manier. Ik weet niet precies wat je slikt, maar ik ben een maand geleden gestopt met het slikken van antidepressiva. Na ongeveer vier dagen was alle medicatie uit mijn systeem en toen voelde ik me echt intens klote. Ik besefte toen ook hoe heftig dat spul eigenlijk is.
Dat waren twee zware weken, alle klachten die ik voorheen had leken nóg erger terug te komen.
Nu ben ik wel blij dat ik gestopt ben. Je moet er echt gewoon doorheen en probeer vooral afleiding te zoeken en dingen te doen die je leuk vindt.
Sterkte en succes!
je moet gewoon doorzetten, want in feite is het net als afkicken van verslavingen, je lichaam en soms ook hoofd vragen weer om dat middel in jou geval Xanax. En je hele lichaam en "geest' moet wennen aan het funccioneren zonder dat middel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ben aan het afbouwen met medicatie omdat het moet, maar ik voel gewoon dat hoe lager de dosering word hoe slechter ik me ga voelen. Maar aangezien er na meer dan een jaar nog geen diagnose is en ik die medicatie niet langer dan een paar maanden kan nemen moet ik toch stoppen.
en het ging juist weer goed eigenlijk![]()
wordt dus weer een typisch geval van doorzetten, gelukkig ben ik daar onderhand erg goed in
ik hoop iig dat ik snel een vervanged iets voor Xanax heb (en dan bedoel ik niet NOG een medicijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
je moet gewoon doorzetten, want in feite is het net als afkicken van verslavingen, je lichaam en soms ook hoofd vragen weer om dat middel in jou geval Xanax. En je hele lichaam en "geest' moet wennen aan het funccioneren zonder dat middel.
Maar goed sterkte ermee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |