quote:Binnen ook.Op donderdag 21 oktober 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nu is het wel lekker buiten
quote:de verwarming hoeft nou niet aan
quote:Gelukkig wel, flink wat slaap inhalen dit weekend.
quote:Dat niet alleen, het is ook bijna vakantie.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:20 schreef Solique het volgende:
Gelukkig wel, flink wat slaap inhalen dit weekend.
quote:Not fairOp vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Dat niet alleen, het is ook bijna vakantie.
quote:Het is bijna november. Dat scheelt.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:23 schreef Solique het volgende:
Not fair![]()
Nog een maandje wachten, tenzij ik het zat ben gooi ik in november er nog een week rust in.
quote:Scheelt weer een hoop inderdaad.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is bijna november. Dat scheelt.
quote:Mijn vakantie is na vandaag voorbijOp vrijdag 22 oktober 2010 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het is ook bijna vakantie.
quote:Gaat snel hè, zo'n week.
quote:Valt mee, ik hoefde nu alleen 2 dagen minder naar school
quote:Jup!
quote:Thuis kan je ook wel eens niets anders te doen hebben, of geen zin, behalve in fok.Op zondag 24 oktober 2010 19:09 schreef qu63 het volgende:
Jup!
En wat doe jij hier dan eigenlijk? Ik dacht dat je hier alleen kwam als je werk te saai was
quote:Nah, da geleuf k nie!Op zondag 24 oktober 2010 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Thuis kan je ook wel eens niets anders te doen hebben, of geen zin, behalve in fok.Raar maar waar.
quote:Gelukkig maarOp zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een geleuf heeft er ook niets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |