quote:LOL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Volgens mij ook heel veel sauna bezoek...Op maandag 25 oktober 2010 09:51 schreef DanHardy het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was met Shields en het cutten van gewicht. Schijnt dat hij in de laatste 24 uur nog 15 pounds moest cutten. Hoe is dat mogelijk? Hoe makn ze die cut? Plaspillen ofzo?
quote:Ik begrijp er ook niks van. Snap niet hoe hij aan die paarse band gekomen is. Dat zijn basistechnieken die je je eerste trainingen vaak al krijgt. Hij ligt er altijd bij als een plank.Op maandag 25 oktober 2010 07:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Gilbert Yvel is een kalende vetzak geworden. Hij kan beter z'n kop helemaal kaal scheren zoals Madsen, z'n haar is nu te lang zodat die kale plek opvalt.
Hoe kan het dat hij een BJJ paarse band bezit maar eenmaal op de grond niets laat zien? Waarom is hij niet voor een closed guard gegaan zodat Madsen minder bewegingsruimte had? Waarom is hij niet naar z'n knieeen gerold om daarna een been van Madsen te grijpen? Volgens mij wel redelijk basic stuff voor iemand met een paarse band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen Schnee
[ Bericht 6% gewijzigd door incognitoomuch op 25-10-2010 11:55:41 ]
quote:Reden?Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
Brock zou hebben gezegd dat er gestopt moest worden... Werd niet bevestigd door Cain in de PC, maar het zou goed kunnen...
quote:Ja, allicht. Maar ik dacht dat hij misschien een blessure op liep.Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dat ie de tering in werd gemept wellicht?
quote:Ja... Een snee op zijn wang ter grote van een uitloper van de Grand Canyon...Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, allicht. Maar ik dacht dat hij misschien een blessure op liep.
quote:Mwoah. Heb grotere gezien. Als dat alles was..Op maandag 25 oktober 2010 14:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja... Een snee op zijn wang ter grote van een uitloper van de Grand Canyon...
quote:Ik zeg: de Schnee van Sonnen op zijn voorhoofd tegen de match tegen Marquard.Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mwoah. Heb grotere gezien. Als dat alles was..
quote:Ik ook, maar goed dit was wel een nasty plek ook, wellicht ook nog breuk in oogkas? Zo maar mogelijk en misschien kan Brock dus toch niet zo goed incasseren als dat het gevecht met Carwin deed geloven...Op maandag 25 oktober 2010 14:54 schreef Disorder het volgende:
[..]
Mwoah. Heb grotere gezien. Als dat alles was..
quote:Lol, nice!Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef McNulty het volgende:
Leuke quote van sherdog.
carwin drew the blueprint
cain built the house
JDS will do the interior decorating
ubereem will then move in
quote:Daar wil ik ook wel met mijn kop in een triangle hangen!Op maandag 25 oktober 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nu is het me pas echt duidelijk! Na deze MMA instructievideo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |