quote:als ie verliest, exit heOp zaterdag 23 oktober 2010 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Laten we het hopen, 2-7 (1 NC) in Pride en 0-2 in UFC. Daar mag wel weer eens een double-u bij.
quote:Mijn sterretjeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:59 schreef Happel het volgende:
Brock Lesnar vs. Cain Velasquez - 1ste round TKO
Jake Shields vs. Martin Kampmann - 2nd round submission
Paulo Thiago vs. Diego Sanchez - 1ste round TKO
* Tito Ortiz vs. Matt Hamill - decision
Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga - 3rd round TKO
Court McGee vs. Ryan Jensen - decision
Patrick Côté vs. Tom Lawlor - decision
Gilbert Yvel vs. Jon Madsen - 1ste round TKO
Dongi Yang vs. Chris Camozzi - decision
quote:ik moet helaas nog steeds een nieuwe laptop kopen, anders had ik wel gekeken.
quote:Als iemand een goede stream weet?
quote:ik heb Gilbert en Kampmann in een comboOp zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb toch maar geen geld gezet op Gilbert, mij te riskant
quote:is illegaal, doe het in pm ofzo maar hier kan echt niet anders krijgen we gezeikOp zondag 24 oktober 2010 00:14 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Als iemand een goede stream weet?
quote:is niet zo imo.Op zondag 24 oktober 2010 00:18 schreef DanHardy het volgende:
Overigens wat me altijd opvalt is dat het zichtsveld
van 90% van de toeschouwers gewoon ruk is. Eigenlijk alleen vlakbij de kooi heb je goed zicht. Betaal je 300 dollar zie je nog weinig! Maar ja is natuurlijk een mooie ervaring...
quote:Heb je gelijk in, ik ga ook niet naar Duitsland dit jaar.. belachelijk matige card.Op zondag 24 oktober 2010 00:31 schreef DanHardy het volgende:
Je ziet inderdaad een hoop schermen hangen, maar kan me voorstellen dat vanwege het gaas, het zicht wat wazig is...maar wel gaaf om keer mee te maken. Duitsland vind een veeeel te magere card. Jammer maar helaas, dan maar keer londen of usa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef Hooidraad het volgende:
UFC 121, Yvel vs. Madsenhelaas gemist, alsnog laptop geregeld. Nu aan het kijken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 24 oktober 2010 10:29 schreef n00cL30n het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |