Spike TV FightsPatrick Côté vs. Tom LawlorCoté moet oppassen, dit is een kut match-up voor hem. Als hij wint zal iedereen zeggen had niet anders
van Patrick verwacht maar als hij verliest valt ie van de ladder, héél ver naar beneden.
Hoop dat hij Lawlor kapot kan spelen en het in de 3e af kan maken met een KO of sub.
Court McGee vs. Ryan JensenLastig te voorspellen, maar het doet er eigenlijk niet veel toe. Totaal niet interessant.
Jensen zou McGee moeten kunnen submitten.
Main cardBrendan Schaub vs. Gabriel GonzagaI'm looking forward to this one!! Did someone just say KotN!!

Ik ga voor de upset! Schuab by speed en power!!
Tito Ortiz vs. Matt HamillHoly shit! Ortiz heeft al
4 jaar geen fight meer gewonnen in de UFC, wist niet dat die stat zo erg was!! Toch trap ik wederom in zijn praatjes dat hij 100% fit en blessurevrij is. Ortiz by domination!
Diego Sanchez vs. Paulo ThiagoThe Yes Man is done if you ask me. Thiago by whatever he wants.
Jake Shields vs. Martin KampmannShields by rape!!
Brock Lesnar vs. Cain VelasquezCain weet niet wat hem gaat overkomen, ik denk dat de step up in competition te groot voor hem zal zijn.
No disrespect voor Nog (en in zekere zin Rothwell), maar ze zagen er beide totaal niet impressive uit.
Voor een deel misschien wel de verdienste van Velasquez zelf maar het werden niet de fights die het hadden moeten worden!
Lesnar by (T)KO in de 3e ronde.