SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Klote man, mijn telefoon kan die spoilertags niet aan. Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Hij is zo wazig dat hij gewoon hilarisch isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Duidelijk.“@Alistairovereem: Fedor saying that I don't want to fight him, makes you wonder where he gets his information from mmm M-1 maybe?? Hahah”
quote:zijn mouthpieceOp vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef WammesWaggel het volgende:
TUF: wat was dat groene achter de oor van Stevens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Heeft al meerdere keren gezegd dat Siyar toekomstig champion zal worden in grote organisatie.Check Nederland 2, tomorrow 23 okt at 16:00!!! There will be a short documentary on @SiyarTheGreat! The program is called GONZO."
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zoveel respect voor die GSP gekregen, zijn controle en respect voor zowel zijn tegenstanders als de sport in het algemeen is gewoon bewonderenswaardig
fights:DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:nee, te laatOp zaterdag 23 oktober 2010 05:33 schreef roepdeman het volgende:
MAG IK NOG EEN KEER CAPS GEBRUIKEN???
quote:Hij heeft inderdaad een contract met Strikeforce, al een tijdje geleden getekend. Die gast heeft echt potentie, heb hem dus laatst in het echt in actie gezien. Hoewel ik hem nog niet zo vaak heb gezien doet hij me een beetje denken aan Gegard Mousasi qua stijl. Ben echt benieuwd hoe hij zich verder ontwikkeld!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:46 schreef Tazmaniac het volgende:
Ubereem
[..]
Heeft al meerdere keren gezegd dat Siyar toekomstig champion zal worden in grote organisatie.
Daarnaast dacht ik pas gelezen te hebben dat hij binnenkort met fights in de US begint.
kijken dus!!
quote:Mijn gevoel gaat hierin mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:50 schreef Paxlie het volgende:
Brock Lesnar (No. 1 HW) vs. Cain Velasquez (No. 4 HW)
Jake Shields (No. 3 MW, No. 8 PFP) vs. Martin Kampmann (No. 6 WW)
Paulo Thiago (No. 7 WW) vs. Diego Sanchez
Tito Ortiz vs. Matt Hamill
Brendan Schaub vs. Gabriel Gonzaga
Court McGee vs. Ryan Jensen
Patrick Cote vs. Tom Lawlor
Michael Guymon vs. Daniel Roberts
Sam Stout vs. Paul Taylor
Gilbert Yvel vs. Jon Madsen
Dongi Yang vs. Chris Camozzi
quote:Dan ga ik daar dan maar in mee.Alistairovereem:
My ufc pick for tonight: I'm going for Brock but Cain got a good chance of beating Brock, so tuff choice..
quote:Mij ook, al geloof ik wel dat hij Madsen hard KO gaat schoppen!!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:23 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb toch maar geen geld gezet op Gilbert, mij te riskant
quote:Laten we het hopen, 2-7 (1 NC) in Pride en 0-2 in UFC. Daar mag wel weer eens een double-u bij.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mij ook, al geloof ik wel dat hij Madsen hard KO gaat schoppen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |