wowquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
It sure can!!
Voor ik het vergeet.. de prelims beginnen al over 23 minuten.
Als iemand ooit eens een stream live wil kijken dan is dit wel het moment zou ik zeggen
Beetje onduidelijk van mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie alleen de main card staan op de streams om 21.00 uur.
SPOILER: UFC_120Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik had het ook niet verwacht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest nog niet gezien, is het de moeite?
quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:41 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:Wat ik op MF las is het niet echt de moeite. Hoop dat volgende week knallen wordt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rest nog niet gezien, is het de moeite?
![]()
Zelf was ik ook in de PTA, had kaartjes gewonnen dus het was lekker gratis. Leuke avond gehad, aantal mooie partijen gezien![]()
Alleen jammer dat de line up behoorlijk was veranderd en Marloes haar gevecht niet doorging.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
UFC 120quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 17-10-2010 15:03:06 ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 14:51 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Die Browne wil ik weleens tegen Anderson Silva zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Dat altijd ja, maar dat is iedereen zo gewend dat het niet meer uitmaakt lijkt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom!quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:25 schreef Fenomeno het volgende:
Leuk een MMA topic, ik volg de K1 al een tijdje en sinds kort ook de UFC en zal dit topic vanaf nu in de gaten gaan houden en af en toe mijn zegje doen
Die player wordt bij mij niet ondersteuntquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Arianny Celeste Playboy video shoot
http://www.mmamania.com/2(...)-playboy-video-shoot
no pussy for youquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die player wordt bij mij niet ondersteunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Tnx, nice!quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:35 schreef THEFXR het volgende:
Arianny Celeste Playboy video shoot
http://www.mmamania.com/2(...)-playboy-video-shoot
quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Tnx, nice!![]()
Hier de playboy: Nog mooier!
Terechte reactiequote:Op zondag 17 oktober 2010 21:58 schreef Tazmaniac het volgende:
haha iedereen boos op Danathere's something new.
ESPN liet in hun ticker de results van UFC 120 zien tjidens college football, lang voordat het event
in America op tv te zien was. Duizenden MMA fans werden dus door ESPN gespoiled. Maar goed zo werkt
het nou eenmaal als een event plaats vind buiten Amerika.
Dus Dana tweet naar zijn 1.2 miljoen volgers dat ze niet bij hem moeten klagen maar bij ESPN.
Klopt, Dana heeft daar niets mee te maken. Er zijn nu vervolgens wel een hoop journalisten die weer boos zijn op Dana.quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:10 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Terechte reactie
Wat kan Dana eraan doen dat ESPN iets doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |