quote:en dat is Overeem?Op maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Juist er is maar 1 man "baddest man on the planet"
quote:Of acteren in een re-make van Rocky als Ivan Drago, de snee heeft hij alOp maandag 25 oktober 2010 19:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd terecht in de beveiliging
quote:AmenOp maandag 25 oktober 2010 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Juist er is maar 1 man "baddest man on the planet"
quote:Want? Ik vind hem zielig worden... 4 jaar geen winst en blessures. Wellicht tijd om iets anders te doen.
quote:Ik zie als ik naar Brock kijk vooral een reusachtige goede worstelaar, maar meer ook niet. Hij incasseert niet goed omdat zijn boksvaardigheden slecht zijn. Hij laat alles doorkomen en rent als een kip zonder kop naar achteren als hij geraakt wordt. Kop naar onderen en dus niet meer kunnen zien waar de klappen vandaan komen. Gebrek aan ervaring lijkt me, tegelijkertijd verbazingwekkend dat dat mogelijk is op zo'n niveau.Op maandag 25 oktober 2010 15:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed dit was wel een nasty plek ook, wellicht ook nog breuk in oogkas? Zo maar mogelijk en misschien kan Brock dus toch niet zo goed incasseren als dat het gevecht met Carwin deed geloven...
quote:Tito had machida bijna gesubmit.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Ik vind hem zielig worden... 4 jaar geen winst en blessures. Wellicht tijd om iets anders te doen.
quote:StefanStruve Stefan Struve
Photoshop that bitch McCorkle and put it on the internet, the best one will get my UFC gloves after I knock that bitch out!! Bring it!!!
quote:10. Stefan Struve was once invited to a "cock fight." He was very excited to go until he found out there would be chickens there.
9. Stefan Struve lasted longer with Junior Dos Santos than he does with a woman.
8. Stefan Struve's favorite pre-fight meal is macaroni and dick.
7. Stefan Struve's drug test after his fight against Christian Moorecraft showed elevated levels of testosterone. He was let off the hook, however, when it was discovered that he's still technically going through puberty.
6. Stefan Struve might have me by 4 inches standing up, but I've got him by 6 inches laying down. And my dick is only 7 inches long.
5. Stefan Struve is just further proof that Sean McCorkle the best looking man over 6'6" on the planet.
4. Stefan Struve is expected to become a spokesman for Nike this fall when they plan on launching their first line of wooden shoes. The shoe is rumored to be called the "Air Maple".
3. Stefan Struve gave up on a professional basketball career at age 16 to pursue a career playing a sport he was actually good at. When he found out that "grab ass" wasn't technically considered a sport, he decided to give MMA a shot.
2. Stefan Struve couldn't make a Korean wife submit.
1. Stefan Struve once took his car to a mechanic to have the transmission fixed. Said Struve about the incident, "The guy really screwed me...........then he charged me a bunch to fix my car after that"
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 15:27 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Haha lol @ Struve. McCorkle ownt hem wel:
[..]
quote:interactie met fans = goed voor de businessOp dinsdag 26 oktober 2010 17:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heerlijk die opm... Wel zwak dat Struve dan met een fotosoep oproep komt...
quote:Ja, maar een zwakke comeback... Dan heb je het echt niet zelf verzonnen!Op dinsdag 26 oktober 2010 17:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
interactie met fans = goed voor de business
Dus dat is juist slim
quote:Kos won een beslissing van Daley, in de laatste 30 minuten heeft hij een aantal niet-zo-aardige dingen tegen Daley gezegd (was tijdens een stukje LnP). Toeter gaat na de derde ronde, ref haalt ze omhoog en Daley geeft een suckerpunch aan Kos. Die zich vervolgens weer aanstelde. Daley is daarop gecut door de UFC en komt als het aan Dana ligt nooit meer terug.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Was die actie nou ook met Koscheck & Daley..?
quote:Ik vind het wel een beetje triest. Tito won sinds 2000 zes titelgevechten op rij, verloor van 2 grootheden en won daarna nog eens 5 partijen achter elkaar. Daarna vier keer op rij niet kunnen winnen van top contenders, maar nu ook verloren van Hamill. Misschien heeft Hamill gelijk en is Tito te old school gebleven. Ik zie hem ook geen grote partij meer winnen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:35 schreef Tazmaniac het volgende:
haha leuk een relletje.
As for Tito, de man zal nooit meer een high profiled match winnen..
quote:Zegt hij, maar Dana geeft iedereen een tweede kans.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Kos won een beslissing van Daley, in de laatste 30 minuten heeft hij een aantal niet-zo-aardige dingen tegen Daley gezegd (was tijdens een stukje LnP). Toeter gaat na de derde ronde, ref haalt ze omhoog en Daley geeft een suckerpunch aan Kos. Die zich vervolgens weer aanstelde. Daley is daarop gecut door de UFC en komt als het aan Dana ligt nooit meer terug.
quote:Dat mag ik hopen mocht Daley zo ver komen. Anders is het ook wel erg hypocriet als je wel een Yvel in dienst neemt in de UFC.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zegt hij, maar Dana geeft iedereen een tweede kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |