Hoi ik ben Silent en ik ben 18 jaar oud. Ik hou van voetbal en gitaarspelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dqod, aangenaam.. Poetisch en vunzig
Het is mij een waar genoegen, mijn waarde Saquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoi ik ben Silent en ik ben 18 jaar oud. Ik hou van voetbal en gitaarspelen.
Oh, Bobby kwam er achter dat ik het bed deelde met vrouwenquote:
Nou en, ik deel het bed met bobquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is mij een waar genoegen, mijn waarde Sa
[..]
Oh, Bobby kwam er achter dat ik het bed deelde met vrouwen
Sexyquote:
Niks mis mee u_uquote:
Niks hoor Allyquote:
wacht wat?quote:
Geen ervaring mee, maar het lijkt me niks.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sexy
[..]
Niks mis mee u_u
Leuk tijdverdrijf
smeerlap.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sexy
[..]
Niks mis mee u_u
Leuk tijdverdrijf
Dat komt omdat jij een beetje een josti bent.quote:
Wat is dit Sa?quote:
Seks, poëzie en koffiequote:
Ik wel. Maar dat is tijdelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan is 't goed.
[..]
Ik zou nu geen bezwaar hebben.
WHIHIHIHIHIquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij een beetje een josti bent. [ afbeelding ]
Ik ben puur van de vrouwenliefde. Het heeft dat warme, tedere, wat ik altijd heb gemist bij mannenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
val je op mannen of op vrouwen of op allebei?
Tijd v/d maand?quote:
Herfstbokquote:
O vandaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
WHIHIHIHIHI
SSST MAN
[..]
Ik ben puur van de vrouwenliefde. Het heeft dat warme, tedere, wat ik altijd heb gemist bij mannen
Ik wil me best een keer harsen ipv scheren en een lief zacht stemmetje opzetten hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben puur van de vrouwenliefde. Het heeft dat warme, tedere, wat ik altijd heb gemist bij mannen
Kerel, dan word het eens tijd om een leuk meisje te vindenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb het nog nooit gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is precies de reden waarom ik ook op vrouwen val.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:45 schreef Dqod het volgende:
Heb je weer een nieuw neukertje dan?quote:
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Allure_ het volgende:
Waarom hebben zoveel vrouwen op Fok! van die fotoshoots in hun fobo staan. No offence, maar ze zijn 9 van de 10x echt geen modellen.
Doe toch niet zo lullig over Liiszle.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Allure_ het volgende:
Waarom hebben zoveel vrouwen op Fok! van die fotoshoots in hun fobo staan. No offence, maar ze zijn 9 van de 10x echt geen modellen.
Wat klinkt dit oneerbiedig, Ado.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw neukertje dan?
Het was maar een grapje hoor schat. Ik hield je voor het lapjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kerel, dan word het eens tijd om een leuk meisje te vinden
Je weet niet wat je mist
Een genereus aanbod Ado, maar helaas sla ik deze af.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik wil me best een keer harsen ipv scheren en een lief zacht stemmetje opzetten hoor
Neequote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw neukertje dan?
Had je een fotoshoot, of deel je dezelfde mening als mij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat had ik ook.![]()
Maar ik weet 't niet. Misschien zijn ze dan op hun mooist.
Maar ik was eerst.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een genereus aanbod Ado, maar helaas sla ik deze af.
Wel zal ik het in mijn achterhoofd houden
De warmte van jouw post doet mij deugd
Oh.quote:
Ik kàn zéér genereus zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Een genereus aanbod Ado, maar helaas sla ik deze af.
Wel zal ik het in mijn achterhoofd houden
De warmte van jouw post doet mij deugd
Ik had één foto uit een shoot.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee ;
(.
[..]
Had je een fotoshoot, of deel je dezelfde mening als mij?
Ik zag het net even in iemand's fobo, maar ik mag geen mensen afkraken.
Nieuwe vibo dan? Of wordt het weer solo seks?quote:
Ja 1! Sommigen hebben hun hele fobo ermee vol staan.quote:
Nee en nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nieuwe vibo dan? Of wordt het weer solo seks?
In Gods hand.quote:
Daar kan je geld mee verdienen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee en nee.
Ik kan er alleen over praten, that's it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |