Oké wacht dat even af.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:42 schreef FreezePop het volgende:
Heb Paniek in het Geldpakhuis ergens liggen denk ik. Zal even kijken morgen.
quote:Dat heb ik allemaal alOp dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef BigSmurf het volgende:
Ik duik even voor je op zolder, heb een hele reeks Donald Duck pockets staan, maar volgens mij ook nog enkele Dago-albums.
EDIT: Sorry, heb enkel:
Dubbelpockets: 2, 4, 5, 8, 20 & 21.
Gewone pockets: 1, 33, 38, 49, 52, 58 t/m 60, 62 t/m 72, 74, 76, 77, 79 t/m 87, 91 t/m 96, 98, 100, 102 t/m 104, 107, 108, 110 t/m 113, 115, 118, 124, 127, 128, 152, 156 & 157.
Dagobert Duck: Album 58 (De Jonge Jaren van een Steenrijke eend, Episode 6 (Heden & Verleden))
Donald Duck: Album 106, Donald Duck als Milieubeschermer.
En meerdere seizoenen Donald Duck en Donald Duck Extra.
Laat maar weten als je wat wil hebben.
Jepquote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef Jelleb18 het volgende:
Mijn zooitje heb je zeker al?
[TK] Xbox/Xbox360/PS2 games, Living colours, DD pockets
Goed nieuws. Net even een kist opgeruimd en vond Donald Duck: Paniek in het geldpakhuis toch nog. De kwaliteit van de pocket is so-so. Wel leesbaar. Op 1 gedeelte in de pocket zijn 2 bladzijden losgeschoten van elkaar (zitten nog wel aan de kaft zelf vast alhoewel. Hierdoor zijn ze wel fragiel) Je kunt dan dus de zijkant zien. Ik weet nog of dit heel veel uitmaakt. Zoals ik al zei is de pocket is zeker nog leesbaar en tijd heeft natuurlijk wel zijn grip er op gehad.quote:
Paniek in het geldpakhuis is een Serie 3 pocket (nummer 103)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Goed nieuws. Net even een kist opgeruimd en vond Donald Duck: Paniek in het geldpakhuis toch nog. De kwaliteit van de pocket is so-so. Wel leesbaar. Op 1 gedeelte in de pocket zijn 2 bladzijden losgeschoten van elkaar (zitten nog wel aan de kaft zelf vast alhoewel. Hierdoor zijn ze wel fragiel) Je kunt dan dus de zijkant zien. Ik weet nog of dit heel veel uitmaakt. Zoals ik al zei is de pocket is zeker nog leesbaar en tijd heeft natuurlijk wel zijn grip er op gehad.
Kijk maar wat je er mee wil doen. Als je eenmaal in je collectie hebt hoef je er natuurlijk nog weinig mee doen.
Het is toch echt paniek om het geldpakhuis. Nummer 44 Een uitgave van Oberon B.V.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:38 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Paniek in het geldpakhuis is een Serie 3 pocket (nummer 103)
Dit ging om een serie 2 pocket.
Inmiddels heb ik deze al bemachtigd. Plus zelfs de 2 eerste serie pockets.
Vraag een modje wel even dit topic te sluiten zodat ik een nieuwe kan openen die beter up to date is.
Dank in ieder geval.
Klopt dat is hem inderdaad. Morgen komt hij bij mij binnen dus heb hem al gevonden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:45 schreef FreezePop het volgende:
Gele pocket. Geldpakhuis met een grote F er op die op zn kant staat bijna. Donald die over dagobert struikelt. één van de neefjes ook aan het rennen.
Dat is hem toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |