quote:Werkt ook geweldig bij tepelklovenWolvet of lanoline is het vet dat voorkomt in de wol van schapen.
Wolvet wordt uit wol gewonnen door het te wassen en vervolgens het water te laten verdampen. Daarna wordt het gereinigd. Wolvet wordt veel gebruikt in zalven en crèmes, omdat het goed in de hoornlaag van de huid trekt. Bovendien kan wolvet veel water vasthouden.
Wolvet bestaat voor een belangrijk deel uit esters van cholesterol, vandaar dat het ook wel wordt gebruikt als grondstof voor het maken van cholesterol. Wolvet is geen echt vet in de zin dat het niet of nauwelijks triglyceriden bevat, het bestaat grotendeels uit wassen.
Een beperkt deel van de bevolking is allergisch voor wolvet.
quote:Waar kun je het krijgen dan?
quote:hihi, 's toch niet zo moeilijk met je niet-schrijfhand?Op dinsdag 26 oktober 2010 21:48 schreef Juud- het volgende:
Amy: staat je goed zeg!
Debster: liefde!
Joell: creatief! heb je wel een vaste hand voor nodig zeg..hoe doe je dat met je niet-schrijf-hand??
Priem: geweldige kleur, staat je mooi, maar wat zonde van dat geknaag aan je nagelriemenIk geloof dat ik 'm er hier al eerder ingegooid heb, maar wat heel goed werkt is lanolinezalf. Als je dat gewoon 's nachts voor je gaat slapen opsmeert, ziet het er overdag een stuk beter uit. Voor overdag gebruik ik op het moment blistex (gewoon zo'n potje voor je lippen) voor mijn nagelriemen. Het is 's morgens zoo koud buiten dat alleen handcreme bij mij in elk geval niet voldoende is.
quote:Staat je mooi zeg!Op zaterdag 16 oktober 2010 10:46 schreef Juud- het volgende:
Oe Mirannie, DS Fantasy is echt supermooi!
Priemgirl: mooi!
Ooi: is -ie nou helemaal zwart of zitten er glitertjes in?
Joelle: jammer van je beetje vage foto, volgens mij is het een hele leuke nailart..!
Loqi:![]()
gisterenmiddag gekocht: 2 naamloze lakjes van Claire's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef E.T. het volgende:
Allemaal aan de MadAsAHatter![]()
Alleen papa ontbreekt, maar ik geloof niet dat ik die zo gek krijg![]()
Op de stompjes van de jongste was het wel ff goed mikken om het vlees mis te houdenDie vreet al d'r nageltjes op
[ afbeelding ]
quote:Hij staat je erg goed.
quote:OMGOMGOMG. Kwijjjjl. Hoe gaaf.Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijkenMooie nagels weer ladies! Superleuk
![]()
Zoya Shawn on zhe nails![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Nog meer kwijllak, geweldig. ;oOp maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
AmyGrace, wat zijn jouw nagels toch mooi. En het kleurtje is ook fantastisch
Zoals te zien op http://lvcam.blogspot.com/ met nog 2 foto's
OPI Movin' Out op zwart
[ afbeelding ]
quote:Jammer dat het niet langer bleef zitten. Ziet er tof uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Joell het volgende:
Ik dacht laat ik ´s creatief doen, helaas droogde het niet goed dus moest het er weer af![]()
[ afbeelding ]
quote:Hoe cute!Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef E.T. het volgende:
Op de stompjes van de jongste was het wel ff goed mikken om het vlees mis te houdenDie vreet al d'r nageltjes op
[ afbeelding ]
quote:Hoe tof. Die kersjes met die holo. Aarh, kwijl.Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef liiszle het volgende:
Bij gebrek aan lakjes bij mn vriendje, dit maar gecreeerd.
[ afbeelding ]
Chainmail charm
[ afbeelding ]
met stempel
[ afbeelding ]
Green sponging
[ afbeelding ]
quote:da's wel een héél voordelige foto van unripened hoorOp woensdag 27 oktober 2010 20:36 schreef Crientj het volgende:
*om hoekje kijkt. Ik moet echt eens weer actief mee gaan posten.
Daarbij ook nog een schaamteloze vraag; Ik MOET OPI Unripened hebben.Mag ik met iemand bij TD meebestellen?
[ ]
*Insert kwijlstand
Even reageren op de laatste paar lakjes. ;o
[..]
Hij staat je erg goed.
[..]
OMGOMGOMG. Kwijjjjl. Hoe gaaf.![]()
[..]
Nog meer kwijllak, geweldig. ;o
@Priemgirl; Tof!
[..]
Jammer dat het niet langer bleef zitten. Ziet er tof uit.
[..]
Hoe cute!![]()
![]()
[..]
Hoe tof. Die kersjes met die holo. Aarh, kwijl.
quote:Oh ja? Ik zat te zoeken op swatches en daar kwam ik ook al die mooie glinsteringen tegen.Op woensdag 27 oktober 2010 20:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's wel een héél voordelige foto van unripened hoor
ik zit al ff mijn flesje onder de lamp te draaien, maar je moet goed je best doen wil je dat zó zien, het is overall gewoon een heel donkere lak met blauwe glitterstjes
quote:jawel hoor, maar die foto is wel héél mooiOp woensdag 27 oktober 2010 20:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zat te zoeken op swatches en daar kwam ik ook al die mooie glinsteringen tegen.
Als ie dan niet zo is. Shit. ;{
quote:Sweet!Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Die foto's van jouOp maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef AmyGrace het volgende:
Ik kom ook weer eens om het hoekje kijkenMooie nagels weer ladies! Superleuk
![]()
Zoya Shawn on zhe nails![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Whoa, wat mooi!Op maandag 25 oktober 2010 21:18 schreef Debsterr het volgende:
AmyGrace, wat zijn jouw nagels toch mooi. En het kleurtje is ook fantastisch
Zoals te zien op http://lvcam.blogspot.com/ met nog 2 foto's
OPI Movin' Out op zwart
[ afbeelding ]
quote:Erg nice die sparkles erover!Op dinsdag 26 oktober 2010 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
M'n cuticles hebben het de laatste tijd erg te verdurenStress/drukte op werk en zit weer goed te bijten op de velletjes
Vanavond begin ik weer met smeren.
Dat gezegd zijnde...NOTD:
OPI - Over te taupe:
[ afbeelding ]
En gepimp'd met CND crimson sparkle:
[ afbeelding ]
quote:Supercreatief, dat je daar het geduld voor hebt!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:31 schreef Joell het volgende:
Ik dacht laat ik ´s creatief doen, helaas droogde het niet goed dus moest het er weer af![]()
[ afbeelding ]
quote:die kinderspekkiehandjesOp woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef E.T. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Groene spons is tof!Op woensdag 27 oktober 2010 18:27 schreef liiszle het volgende:
Bij gebrek aan lakjes bij mn vriendje, dit maar gecreeerd.
[ afbeelding ]
Chainmail charm
[ afbeelding ]
met stempel
[ afbeelding ]
Green sponging
[ afbeelding ]
quote:Ik doelde niet alleen op jou gekOp woensdag 27 oktober 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Sorry dat ik alleen de laatste pagina quote
Maar je ruby pumps zijn mooi hoor Joysa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |