quote:Leg uit, want je maakt gewoon een foto's vanuit je auto. Ziet hij dat überhaupt?Op donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef Rainesz het volgende:
Kwam deze laatst tegen,meneer was not amused toen ik de foto nam btw
[ afbeelding ]
quote:Gok erop dat me camera flitste.Op donderdag 21 oktober 2010 13:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leg uit, want je maakt gewoon een foto's vanuit je auto. Ziet hij dat überhaupt?
En het is een Maybach 62, niet 63.
quote:Blow off valve?Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef Rainesz het volgende:
Gok erop dat me camera flitste.
Want bij stoplicht deed hij een vingertje uit het raam met "nee,nee" gebaar.
Of hij moet zich gestoord hebben aan me blow off valve maar dat betwijfel ik,want hield ruim afstand.
quote:Ga dan niet in zo'n auto rijden als je niet op wilt vallen denk ik danOp donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef Rainesz het volgende:
Kwam deze laatst tegen,meneer was not amused toen ik de foto nam btw
Aston Martin DB9 Volante (2009)
[ afbeelding ]
quote:Van mij mag je vaker posten, een van de betere posts die ik een tijd lang in dit topic gezien hebOp dinsdag 19 oktober 2010 19:07 schreef JohnB52 het volgende:
Eerste post hier, mag dit ook?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Nou horen doe je hem wel,maar dan inderdaad de vraag stoor je jezelf eraan.Op donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef Pimco het volgende:
[..]
Blow off valve?.
Betwijfel of men wel de jouwe kan horen, laat staan storen.
quote:Panelvan
quote:Ik betwijfel of dat een Yank is; heeft oranje achterlichten; voor de bumper zou het dan weer wél kunnenOp vrijdag 22 oktober 2010 00:23 schreef Koepert het volgende:
K zal er misschien voor afgeschoten worden, maar doe mij die pick-up maar..
quote:Is dat geen Suzuki/Ford o.i.d.?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dat een Yank is; heeft oranje achterlichten; voor de bumper zou het dan weer wél kunnen
quote:Waar zie jij hier oranje achterlichten SD?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:55 schreef chufi het volgende:
die bovenste foto ff kantelen dan staat ie beter Mooi bakkie
quote:het is een gepimpte peugeot 203 bestelwagen
quote:Volgens mij "Raw"Op zaterdag 23 oktober 2010 18:38 schreef Koepert het volgende:
Wat staat er onder turbo op die elfer? Kon je dat ook zien? weer iemand zn eigen naam erop gejast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |