Er zijn een aantal reddingswerkers naar beneden gegaan met de eerste 3 of 4 ritten, en die voor de mijnwerkers in ieder geval het deurtje dicht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik vraag me af wie het deurtje voor de laatste man dicht doet.
En of hij niet vergeet om het licht uit te doen.
En nog 4 reddingswerkers toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:35 schreef NorthernStar het volgende:
Nog zes te gaan. Waarvan er nu een naar boven gaat.
Yep, die gaan na de mijnwerkers weer omhoog. Maar ja, die hebben natuurlijk tegen die tijd iets van 24 uur daar gezeten, in plaats van 9 weken of zo.quote:
Toch 4 idd. BBC is er inmidels achtergekomen dat er ook nog 2 paramedics zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En nog 4 reddingswerkers toch?
zelfs bij 1 persoon hadden ze wel zoveel moeite gedaan. Het is geen economische vraagstuk, maar meer een heroische onderneming, daarvoor maakt het niet zoveel uit of er nu 1 of 100 mensen vastzitten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:45 schreef svann het volgende:
Wat ik me afvraag, he.
Als het 'maar' vijf of tien mijnwerkers waren geweest, hadden we daar dan ooit van gehoord?
Of was het feit dat ze na zeventien dagen nog bleken te leven daar bijzonder genoeg voor?
Had men daar ook zoveel voor uit de kast gehaald om ze te redden?
Of werd dat dan voor helaas onmogelijk verklaard.
behalve de persaandacht die zal minder zijn geweest dan nu.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:48 schreef ETA het volgende:
[..]
zelfs bij 1 persoon hadden ze wel zoveel moeite gedaan. Het is geen economische vraagstuk, maar meer een heroische onderneming, daarvoor maakt het niet zoveel uit of er nu 1 of 100 mensen vastzitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |