En veel humor heeft, staan grappige tweets tussenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een die vloeiend Engels spreekt blijkbaar, alsof het zijn moedertaal is.
En die van The Smiths houdtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een die vloeiend Engels spreekt blijkbaar, alsof het zijn moedertaal is.
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
9 uur geleden zijn laatste tweet, ik vraag mij af wie dat is?
Goed bereik trouwens, 800 meter onder de grond, geen T-Mobile zeker![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
32 minuten voor een volledige cyclus.
Morgen om 07:00 uur is alles gepiept als het zo door gaat
Het ontvangstcommiteequote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef SIRA het volgende:
Bij de volgende wacht zijn vriendin 'm op ipv zijn vrouw waarmee ie al 28 jaar is getrouwd (als ik 't goed heb verstaan).. Tis toch ook net GTST.
Wel indrukwekkend om te zien allemaal. Ik krijg het al benauwd als ik alleen al naar die capsule kijken.
Er zitten ook nog vier reddingswerkers, die om de 12 uur afgelost worden dus dat is samen 8 extra ritjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nog een uur of 7 te gaan in mijn berekening. Dat is dus een stuk eerder.
Hé, wat is er mis met Man Bijt Hond?quote:
die vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:35 schreef Marie30 het volgende:
Sorry als het al vaak gevraagd is.
Maar wat roepen ze steeds zo cheerleader gewijs als er zo'n mijnwerker boven komt?
Me too!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef Felixa het volgende:
Blijf het ontroerend vinden elke keer die eerste innige omhelzingen met de vrouwen/familie.
Die bedoel ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
die van
Chi Chi Chi Le Le Le !!
bedoel je?
Een of andere patriotische leus.
Ze doen wel een variant voor deze gebeurtenisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Die bedoel ik.![]()
Dacht dat er iets diepgaander achter zat, iets wat met die mannen te maken had. Niet dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |