48 watquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:11 schreef Ploertendoder het volgende:
Opa.Bakkebaard: 48 wegens te lange baard.
Ook een goede admin als ik is capabel genoeg om fouten te durven te makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
48 watJaar, maanden, weken, uren, minuten, seconde
Whuuuut?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:58 schreef andreas612 het volgende:
Michhas: heeft een kutavatar, zoek maar weer contact na pasen..
Adminquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ook een goede admin als ik is capabel genoeg om fouten te durven te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:07 schreef Ploertendoder het volgende:
L.no: Mail maar als je L.yes heet
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Admin![]()
Laat me niet lachen
Ja mijn taalkunde faalt vandaag. Ook een goede admin kan weleens een taalkundige faaldag hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Het is je vergevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja mijn taalkunde faalt vandaag. Ook een goede admin kan weleens een taalkundige faaldag hebben
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Admin![]()
Laat me niet lachen
Flippiee: Spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
11 maanden eraf. Kom er maar weer bij! We hebben je gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef Splutje het volgende:
AdvancedPower 8 maanden erbij, gewoon omdat het kan
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Flippiee: Spoiler lezenOceanview: 48 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zei op mijn verjaardag!!, die is nog steeds niet geweest!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:21 schreef ThaTim het volgende:
Elmofan, want zijn ondertitel is nog steeds niet ThaTim-fan
Flippiee:: 48 uur koelenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whut whut whut whut.
Heb er serieus een taalboekje/schrijfwijzer bij gepakt die zegt dan ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |