Nou de topictitel zegt het al , wij hebben hier dus een hoop gedonder mee gehad en nog dusdanig niet goed dat ze 29 oktober naar de KNO arts moet.
Paar weekjes terug kreeg Arwen een amandel ontsteking als gevolg van een allergische reactie.
En aanvankelijk leek het beter te gaan, maar ze bleef iebelig en gewoon niet zichzelf.
Maar helemaal nooit gedacht dat het wel eens de amandelen konden zijn.
Vorige week woensdag eens in het keeltje gekeken en voila amandelen flink opgezet en de dag erop naar de huisarts.
De amandelen waren inderdaad fbehoorlijk opgezwollen en lymfeklieren ook en de trommelvliesjes puilden ook goed uit.
Niks aan te doen ze moest gewoon naar school.
Vrijdag is ze behoorlijk naar geworden hoge koorts hoofdpijn buikpijn en een kind wat hoe langer hoe apatischer werd.
Dus naar de HAP en bleek de ontsteking echt gigantisch te zijn, en dus aan de AB.
Dit hielp wel , maar mevrouw begon toch licht te reageren op de AB.
nog dag aangekeken maar amandelen nog steeds dik en koorts komt op en af.
Gisteren dus weer naar de huisarts geweest en die besloot om maar na de vraag of ze ook snurkt ( ja al paar maandjes) door te verwijzen naar de KNO.
gezien de lymfeklieren en amandelen in de keel ook nog enorm gezwollen waren , maar niet onstoken.
Nou zou ik het wel fijn vinden om wat ervaringen te lezen hoe dat de problemen bij anderen waren, wat kan ik zelf doen wellicht? Wat kan ik vragen? etc.
KNO arts is zoverre ik weet diegene die gaat beslissen of ze er uit moeten of dat het geen kwaad kan oid.
Nu weet ik wel dat amandelen een functie hebben, maar soms door overwerk hun functie niet meer kunnen uitvoeren en dus voor problemen zorgen.
Maar wat is verstandig ze is bijna 5 , en bij mijn weten ( al weet ik het niet zeker omdat zij nooit pijn aangeeft dit was vrijdag de eerste keer ) dus moeten we het nog een kans geven, of toch eruit als hij dat zegt want wellicht heeft ze al zo veel ontstekingen gehad maar lichter en nooit gemerkt..?
Tips advies en ervaring dus graag
Dank jullie