Het mooie is dat we heel open over alles kunnen praten wat ik met m'n vorige vriendin niet kon en ze staat voor veel dingen open....
Sexueel gezien ben ik niets van plan en zal niets overhaasten tenzij zij het zelf aangeeft. Verder dan zoenen en strelen ben ik niet gegaan al wilde zij dat wel maar om 'respect' te tonen wil ik nog niet verder maar eerst wachten tot ze binnenkort 15 wordt anderhalve maand wachten dus.... Ik heb nu dan wel PAS een week met haar maar ik denk dat ik haar veel kan leren en dan dit een goeie en leerzame relatie voor ons beiden gaat worden....
De meningen die ik erover krijg zijn heel verschillend, vriendinnen van 18 die alleen jongens van 24+ willen vinden het heel normaal en jongens die zelf een veel jongere vriendin hebben ook.. alleen van sommige mensen krijg ik niet zulke aardige reacties maar daar trek ik me niets van aan want ik ben blij dat ik zo'n leuke meid heb gevonden...:)
quote:waar maak JIJ je druk om? als ze het samen nu leuk hebben, laat dan. Zelf een beetje gefrustreerd in de liefde ofzo?
Op zondag 26 mei 2002 23:10 schreef Kreator het volgende:
Het is godverdomme illegaal! Doe es normaal jongen!
quote:Ik heb een apathie tegen dat soort....
Op zondag 26 mei 2002 23:12 schreef emst het volgende:[..]
waar maak JIJ je druk om? als ze het samen nu leuk hebben, laat dan. Zelf een beetje gefrustreerd in de liefde ofzo?
Kan die dan echt nix krijgen in z'n eigen leeftijdscategory? waarscchijnlijk niet, want die denken allemaal dat ie niet goed is...
quote:dat soort.. dat soort..
Op zondag 26 mei 2002 23:13 schreef Kreator het volgende:[..]
Ik heb een apathie tegen dat soort....
Kan die dan echt nix krijgen in z'n eigen leeftijdscategory? waarscchijnlijk niet, want die denken allemaal dat ie niet goed is...
welk soort bedoel je ook alweer? Het soort dat iemand lief heeft? Het soort dat gelukkig is met iemand, ongeacht de leeftijd? Of gewoon Het Soort dat een vriendin heeft?
maar als bovengenoemde personen echt gelukkig zijn...dan is dat best.
Je begeeft je enkel in het vaarwater van een kind als bijna volwassene en dat kan voor nare situaties zorgen in de toekomst. Kortom: geniet er gewoon van zolang als het duurt ( wat in principe voor alle relaties in iemands leven geldt)
Meisjes van die leeftijd zijn echt wel beinvloedbaar hoor, en op die leeftijd is het verschil wel erg groot.
Als mijn zusje van 15 met een gozer van 19 zou thuis komen, dan weet ik zeker dat ze mij nooit meer aankijkt.. die gozer ook niet trouwens.
Zoek gewoon een meid van je eigen leeftijd man.
quote:Dat soort? Als je goed kijkt naar de leeftijden van onze ouders (de mijne schelen 6 jaar) dan bestaat dit land wel uit veel mensen van "dat soort".
quote:Het soort dat illegale dingen in z'n kop heeft.
Op zondag 26 mei 2002 23:14 schreef emst het volgende:[..]
dat soort.. dat soort..
welk soort bedoel je ook alweer? Het soort dat iemand lief heeft? Het soort dat gelukkig is met iemand, ongeacht de leeftijd? Of gewoon Het Soort dat een vriendin heeft?
Ongeveer: Zijwieltjes eraf - Je rijbewijs weer kwijtraken, omdat je 190 reed in je Kadet GSI. ![]()
EDIT: Inderdaad, dat soort kinderen is gewoon nog te beinvloeden...dat is triest...
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator op 26-05-2002 23:18]
quote:lekkere conclusie van iemand die je niet eens kent.. hoezo vooroordeel...
3 en een half jaar verschil is niet zo erg.. en zoals jij al zei je bent pas 19. maarja... time will tell
.
quote:duidelijk... sexgebrek
Op zondag 26 mei 2002 23:17 schreef Kreator het volgende:[..]
Het soort dat illegale dingen in z'n kop heeft.
Als je wat ouder wordt, is zoiets normaler, omdat je dan op 1 niveau zit, zowel geestelijk als lichamelijk. Maar als je 14-19 hebt, dan is het verschil iets groter...Ongeveer: Zijwieltjes eraf - Je rijbewijs weer kwijtraken, omdat je 190 reed in je Kadet GSI.
quote:Beetje gefrustreerd?
Persoonlijk vind ik 14 ook wat jong nog...
quote:allereerst is het niet illigaal (ze doet vrijwillig dusss niks aan het handje) en ten 2de.. je kent die gozer niet eens! En serieus.. als jij zo gefixeerd op leeftijd bent.. kom je dan wel eens buiten op straat inplaats van 24/7 achter de pc?
Op zondag 26 mei 2002 23:17 schreef Kreator het volgende:[..]
Het soort dat illegale dingen in z'n kop heeft.
Als je wat ouder wordt, is zoiets normaler, omdat je dan op 1 niveau zit, zowel geestelijk als lichamelijk. Maar als je 14-19 hebt, dan is het verschil iets groter...Ongeveer: Zijwieltjes eraf - Je rijbewijs weer kwijtraken, omdat je 190 reed in je Kadet GSI.
quote:14 - 19 is 5 jaar. Ongeacht het feit dat het straks weer 4 jaar is, als ze jarig is, is het triest...
Op zondag 26 mei 2002 23:17 schreef Mordreth het volgende:[..]
lekkere conclusie van iemand die je niet eens kent.. hoezo vooroordeel...
3 en een half jaar verschil is niet zo erg.. en zoals jij al zei je bent pas 19. maarja... time will tell
.
quote:maar het ene meisje van 14 is het andere meisje niet.. en er zit maar 3 en een half jaar tussen. zulke dingen kan je alleen een conclusie uit trekken als het uit gaat ofzo.. maar niet aan het begin van een relatie.
Op zondag 26 mei 2002 23:19 schreef milagro het volgende:
Het verschil tussen 14 en 19 is natuurlijk wel wat anders dan bijvoorbeeld 30 en 35....Persoonlijk vind ik 14 ook wat jong nog...
quote:Liever gefrustreerd, dan bij de lagere school staan om m'n vriendin op te pikken...
Op zondag 26 mei 2002 23:18 schreef IntelliEye het volgende:[..]
Beetje gefrustreerd?
quote:pfffff doe es effe normaal man.....ja ze is errug jong.....maar wat kan dit kwaad in dit geval???
Hij gaat er netjes mee om en ik weet niet of jij wel eens buiten de deur komt maar jonge meiden, zijn vaak niet zo jong.....en helemaal niet zo onschuldig...
als hij er nou misbruik van maakt dan heb je een punt ja...maar anders...rustig aan en have fun!
quote:Vrijwillig of niet: HET IS VERDOMDE ILLEGAAL!
Op zondag 26 mei 2002 23:19 schreef Mordreth het volgende:[..]
allereerst is het niet illigaal (ze doet vrijwillig dusss niks aan het handje) en ten 2de.. je kent die gozer niet eens! En serieus.. als jij zo gefixeerd op leeftijd bent.. kom je dan wel eens buiten op straat inplaats van 24/7 achter de pc?
quote:reageer dan niet
Persoonlijk vind ik het verschil te groot, ok 4/5 jaar kan best maar op deze leeftijden is het een beetje te groot, dat is dan in mijn ogen zo en ikzelf zou er niet aan beginnen.
Als jij je er goed bij voelt, als haar ouders er geen problemen mee hebben en als je niet overhaast, ook al wil ze wel dan is het niet per definitie slecht. Pas op wat je doet en denk bij alles goed na of je haar niet schaadt. Hou er rekening mee dat zij toch een andere wijze van denken heeft
quote:ach kind, hou nu toch eens op. ze is bijna 15 man. dan rond je bijna je mavo af, dus stel je niet zo aan. zoek zelf eens een vriendin, dan weet je meteen hoe dat is..
Op zondag 26 mei 2002 23:21 schreef Kreator het volgende:[..]
Liever gefrustreerd, dan bij de lagere school staan om m'n vriendin op te pikken...
quote:Wtf heeft geweld nou weer te maken met 14 jarige meisjes?
Op zondag 26 mei 2002 23:21 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Geweld is veel erger dan 2 mensen die verliefd zijn, ongeacht afkomst leeftijd whatever....
quote:wie ben jij? Jan met de Pet?
Op zondag 26 mei 2002 23:21 schreef Kreator het volgende:[..]
Vrijwillig of niet: HET IS VERDOMDE ILLEGAAL!
quote:Laat ik het zo zeggen, ik zou niet staan te juichen als mijn dochter van 14 met een jongen van 19 om zou gaan... ik zie haar liever met een jongen van 16 dan.. en dan liefst ook niet te serieus... 14 jaar vind ik te jong om je te binden.. (19 ook eigenlijk)
Op zondag 26 mei 2002 23:20 schreef Mordreth het volgende:[..]
maar het ene meisje van 14 is het andere meisje niet.. en er zit maar 3 en een half jaar tussen. zulke dingen kan je alleen een conclusie uit trekken als het uit gaat ofzo.. maar niet aan het begin van een relatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |