Phoeh, ik ben m'n verstand kwijt mocht je de toevallig ook ergens vinden, ik houd me aanbevolen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
ptvr. ben me wachtwoord kwijt van ustream.
Iemand enig idee hoe je die kan opvragen?
Onder je kussenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Phoeh, ik ben m'n verstand kwijt mocht je de toevallig ook ergens vinden, ik houd me aanbevolen...
Iets met die beesten in Afrika een suggestie?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Roev, da's lang geleden.![]()
Tsja, Opa is zowat bezig populair te worden, een aantal vaste "medewerkers" hier vullen braaf dagelijks de benodigde pagina's in om het Topic in leven te houden, verder is Opa in de Ban van de macht, of in de macht van de Ban, in iedergeval geniet 'ie ervan om als Heerser over zijn chatje te regeren, ieder zijn meug zou ik zeggen.
Jij weet toevallig geen leukere rls dan dit hier?
Heej Kaat, da's (ook) lang geleden zeg...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Iets met die beesten in Afrika een suggestie?
Af en toe is het best leuk, maar echt uren zitten wachten in de hoop dat er een olifant of giraffe voorbij komt is ook niet aan mij besteed. Net als die cams die op vogelnestjes staan, hartstikke leuk voor mensen die het echt interesseert, maar ik ga er ernstig van geeuwenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Kaat, da's (ook) lang geleden zeg...nee dat met die Afrikacam heb ik een tijdje gevolgd maar dat is niets voor mij.
Nou, dat is precies Oop ten voeten uit... Ik mis wel een groen flesje trouwens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef SeventhDay het volgende:
Opa is aan het " verbouwen" dat wil zeggen , hier zit Opa, en dáár is Oma aan het boenen....![]()
[ link | afbeelding ]
Nog een half uurtje wachten denk ik, dan is het groene flesje er ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nou, dat is precies Oop ten voeten uit... Ik mis wel een groen flesje trouwens!
Nah Nah wat heeft die man gewerkt zeg, hij zal eens wat minder moeten zuipen krijgtie wat meer adem van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef spuitje het volgende:
[ afbeelding ]
na het broodje kroket gaat Snorremans doesen![]()
Misschien niet onverstandig? Hij heeft zo hard gewerkt vanmiddag, was helemaal buiten adem!
En gelijk heeft iequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nah Nah wat heeft die man gewerkt zeg, hij zal eens wat minder moeten zuipen krijgtie wat meer adem van.
Zei ik van de week ook op de chat tegen hem, je moet eens wat minder zuipen dan kan je je wel dingen herinneren (hij wist iets niet meer)
En tja..............gelijk een ban had ik![]()
![]()
Zo is dat!quote:
Oh ja, dat is ook waar, hij mag iedereen doodwensen en voor van alles uitmaken, maar een beetje kritiek die kant op, en het is klaar.quote:
Tja en wat zingt Marco Borsato ...................... tis de waarheid, alleen jammer dat hij daar niet tegen kan.quote:
Kindertjes die willen krijgen voor de billenquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten lees je nou niet of luister je niet ppppppppffffffff.
Echt niet?? Waarom is hij dan zo ongeveer 12 uur per dag onstream? O wacht.............quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Zo is dat!Iedereen met kritiek oprotten want Opa wil voetballen kijken of een biertje zuipen en daar heeft Opa géén pottekijkers bij nodig....
Polletje plaatsen van hoe lang nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
En straks ben jij nog zijn enige streamer. Wat enig zal dat zijn
Nou bij gebrek aan beter kan dat best nog even duren denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Polletje plaatsen van hoe lang nog
lang ben ik bang.. heel lang!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou bij gebrek aan beter kan dat best nog even duren denk ik![]()
Zozo, ik kon het je niet verbeteren...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
lang ben ik bang.. heel lang!
een voordeel wel, alle gebande anti-Opa's kunnen hier nog ongestraft gasgeven!![]()
En alle Opa-Blauwe Eikels mogen het hier ongestraft blijven verdedigen!![]()
En alle BezemPietjes mogen hier ongestaft over Topic blijven zeiken!![]()
En het zal ondergetekende verder geen zier uitmaken!
Thanks ses, maar nog wel bij Wien en Peter toch hé?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zozo, ik kon het je niet verbeteren...![]()
Ik wens Opa en Oma nog vele kratjes plezier bij hun overgebleven gasten aan tafel..
Jahh maar dat is maar 1x per week, en die druiloor Peter komt toch nooit..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Thanks ses, maar nog wel bij Wien en Peter toch hé?
Haha, ja hoor, ben trouw lid hier maar eeeeh over een opa schrijven boeit mij niet erg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Kaat, da's (ook) lang geleden zeg...nee dat met die Afrikacam heb ik een tijdje gevolgd maar dat is niets voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |