quote:Tja..........eh.....eh, dit is gewoon zijn dagelijkse smoelOp woensdag 20 oktober 2010 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van de 100 keer dat ik een blikje werp op deze site zie ik 99x dit:
[ afbeelding ]
of iets dat hier nauwelijks van afwijkt.
Kan iemand me motiveren om mijn blikken op te sparen om daar naar toe te gooien
quote:O das gemeen, jij had beeld! :-) Spannend!Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben niet de enige die mateloos geboeid is door het gebeuren![]()
[ afbeelding ]
(en ik ga nu echt iets anders bekijken![]()
![]()
)
quote:Is weinig te testen vink ik kan nl nergens op hahahahahaha.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Blinddevink het volgende:
Bompa is best wel veel op stream.
Kan me voorstellen dat hij soms niet meer weet hoe hij op de diverse chats reageert.
Eens kijken met dit kleine testje of het Bompa helpt
quote:Kun je het hier toch lezen en horen BompaOp zaterdag 23 oktober 2010 13:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Is weinig te testen vink ik kan nl nergens op hahahahahaha.
quote:Ja, nou we hier toch gezellig zitten, hoe voelt dan nou Opa? nergens op kunnen?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Is weinig te testen vink ik kan nl nergens op hahahahahaha.
quote:Het is redelijk treurig met je gesteld als je vrolijk wordt van 't feit dan anderen geen plezier hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:03 schreef danaqui het volgende:
Gister even ingelogt en het enige wat ik zag was een ouwe sjaggo met een gezicht op onweer onstream omdat er niks was verder op de chat, niks nadda nopes, lekker gevoel he ouwe![]()
![]()
quote:Goe heOp zaterdag 23 oktober 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is redelijk treurig met je gesteld als je vrolijk wordt van 't feit dan anderen geen plezier hebben.
quote:Het lijkt het nieuwe kabinet wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is redelijk treurig met je gesteld als je vrolijk wordt van 't feit dan anderen geen plezier hebben.
quote:En had ze nou maar een punt ik zat VI te kijken en live voetbal dus plezier zat.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Kan je nagaan hoe leuk dat wasOp zaterdag 23 oktober 2010 14:40 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
En had ze nou maar een punt ik zat VI te kijken en live voetbal dus plezier zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |