Zijn die allergisch voor een echte dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:28 schreef Lastpost het volgende:
We hebben er nog geen, wordt waarschijnlijk toch een neppert en dan vooral door de huisdieren.
Hehe, nee maar die katten hebben nogal een neiging om in de boom te gaan hangen en na 3 keer omflikkeren heb je dan enkel nog een stam staan vrees ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zijn die allergisch voor een echte dan?
Ik begin niet meer aan een boomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef bleiblei het volgende:
Dwarse poesjes.
Wij hebben er hier drie, maar die meppen alleen de onderste ballen eruit. Dus dat scheelt wel een hoop.
Ik weet niet hoe ze kunstbomen met sneeuw erop makenquote:
Neem je zo'n truckersboompje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:17 schreef Mightydriver het volgende:
Geen, simpelweg door te weinig ruimte.
Ik deed dat in het vorige huis. Borg een nepper gewoon met ballen en al in de ketelkamer.quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:41 schreef LudoSanders het volgende:
Een neppe natuurlijk. Hoef je maar 1 keer op te tuigen.
Ik ook. Voor de duidelijkheid die foto is niet van vorig jaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik deed dat in het vorige huis. Borg een nepper gewoon met ballen en al in de ketelkamer..
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:04 schreef Stali het volgende:
Ik zit hier in de zon met de tuindeuren open en Vosss heeft zijn kerstboom al ingeplugd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |