Ik denk elke keer: 'o hij knapt weer op' om hem dan een kwartiertje later groen/wit en kokhalzend onder een dekentje te zien...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef simmu het volgende:
oef freecell! dat was schrikken dan!![]()
gelukkig enkel een virusje, klinkt alsoftie al opknapt, ik duim dat het doorzet!
en gefeliciteerd rocka met je grote kleine
jup. Infuus en bloedprikken...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef flowerbox het volgende:
Ach wat een arm hoopje L. , freecell.
Hoe is het nu met hem? Is dat verband om zijn handje vanwege een infuus oid?
Hoi!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef simmu het volgende:
ik ga te weinig de deur uit. da's duidelijk. ik was vanmiddag weg en selene was mama kwijt. "oehoe! mama!" ik ging nog speciaal voor haar tukkie weg en ze was heus niet overstuur ofzo, maar het doet me gewoon wel iets. volgens sangdrax liep ze echt naar me te zoeken
nja, emodag vandaag. let niet op mij
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef chacama het volgende:
Ohhhh, Free dat is nu net niet wat ik hoopte te lezen. Meer in de trant van ja, hij is lekker opgeknapt en zit bij te komen op de bank, want hij heeft net lekker met de lego gespeeld....dan maar dat deze dag snel voorbij zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, net Leander in de box van Florian gezwierd om het huis tegen hem te beschermen en hem tegen mijen daar ging hij 10 minuten lekker spelen?
Maar nu weer los en weer op slooptoer...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |