Simmu, dat is jammer.. Maar je moet ook niet verder gaan. Zeker een ballenbakparadijs moet gewoon leuk zijn toch? Ik laat Chris (niet zo'n held) meestal gewoon rustig wennen, voordat ik hem wat aanmoedig de ruimte in te gaan. Als je hem zo in die ruimte zou zetten, is hij gelijk zo geschrokken, dat dat nooit meer bijtrekt op zo'n ochtend..
Mijn man is bij K3 ook na een half uur vertrokken. Chris vond het echt niet leuk meer. Dan kun je nog wel een half uur blijven zitten met een brullend kind, maar daar heeft niemand iets aan.
Hier is het CB ook bij 2 en 3 en 3j9m. Al staat de 3 jaars afspraak nu voor 21 december. 4,5 maand na zijn verjaardag. Kunnen we na 4 maand alweer
Ik doe niet zo moeilijk over die dossiers, ik vertel niet wat ik niet kwijt wil. Maar veel bijzonderheden hebben we ook niet. En de papier dossiers laten ze altijd open zien. Geen geniep daar.
Alleen nu een vragenlijst gekregen over sociale aspecten. Die vind ik nog lastig invullen. Sommige dingen kan ik wel laag/slecht invullen. Maar het is geen probleempunt. Niet iets waar ik extra hulp voor nodig heb. Hij heeft gewoon mijn rustige karakter geerfd. En op dat formulier lijkt het net alsof je dan gelijk een stempel autisme ofzo zou krijgen. Misschien dat ik hem maar half ingevuld meeneem en daar invul. Dan hebben ze in ieder geval begeleidende uitleg..