abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2010 @ 10:24:22 #251
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88278927
Beterschap!
pi_88278949
Och Free, dat is ook een heel avontuur! Beterschap!

Rocka, nog gefeliciteerd met je grote man! *O* ;)
pi_88280018
Arme Leander..beterschap hoor!
En dat is inderdaad niet wat je wilt horen! Gelukkig bleek het een onschuldiger virus

En Rocka gefeliciteerd!
pi_88280214
Heel veel beterschap Free, Hopelijk knap hij snel weer op. Zielig knulletje. Knuffel hem maar vaak !!
pi_88281311
Oeh wat eng zeg, die Leander toch!
Rotvirus!
Beterschap!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88298289
ik ga te weinig de deur uit. da's duidelijk. ik was vanmiddag weg en selene was mama kwijt. "oehoe! mama!" ik ging nog speciaal voor haar tukkie weg en ze was heus niet overstuur ofzo, maar het doet me gewoon wel iets. volgens sangdrax liep ze echt naar me te zoeken

nja, emodag vandaag. let niet op mij
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 3 november 2010 @ 20:42:19 #257
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88301602
free, jeutjemina meid. Wat zal dat schrikken geweest zijn. Pfff. "fijn" dat het een virus is. Hopelijk knapt ie nu snel op en kun je weer optimaal van hem genieten.

Simmu :* dat is nooit fijn om te horen. dus toch maar wat meer tijd voor jezelf gaan plannen....kan selene wennen.
pi_88302711
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef simmu het volgende:
ik ga te weinig de deur uit. da's duidelijk. ik was vanmiddag weg en selene was mama kwijt. "oehoe! mama!" ik ging nog speciaal voor haar tukkie weg en ze was heus niet overstuur ofzo, maar het doet me gewoon wel iets. volgens sangdrax liep ze echt naar me te zoeken

nja, emodag vandaag. let niet op mij
Hoi!
Gewoon hoi!
En een Fnuffel O+

Ow en wel eens een Leander gezien die wel wil eten ondanks dat hij ziek is? _O-
Krijg je leuke filmpjes van!
Vooral die heerlijk late reactie op 'moet je naar bed?'
pi_88303021
Ach gos, wat ontzettend schattig!!
pi_88318239
Ahh, lekker slaapjes doen Leander dan wordt je vast snel beter !! :*
pi_88323753
Free, die was wel echt moe!
Gaat het vandaag al wat beter?

Simmu, gaat selene ook naar een psz? Dat ze eens zonder mama is?
Chris zit hier weer eens in een "papa is de liefste" fase. Ik mag geen eens knuffels of kusjes geven. Het gaat vast wel weer over..
Maar soms is het wel een beetje jammer. Als je je kind samen ophaalt bij het KDV, en hij paps om de nek vliegt en mij nauwelijks aankijkt :{
Ach, het hoort erbij...
  donderdag 4 november 2010 @ 13:22:24 #262
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88323866
Ahh,DF. Dat is niet leuk. Dat voelt niet fijn! :*

Freecell, hoe is het nu met je ventje?
pi_88324040
selene gaat 2 ochtenden naar de psz en vindt dat helemaal geweldig. ik wordt ook steevast geditcht zodra we de deur binnen stappen hoor. maar thuis is het een ander verhaal geloof ik. mama hoort thuis te zijn :Y ze was ook niet verdrietig of overstuur, ze ging me zoeken en roepen en aan sangdrax maar blijven vragen waar ik nou toch was. en toen ik thuiskwam rende ze op me af en mocht ik niet meer weg (je wil niet geloven hoe ik in de knoei kwam met heur sintkadootje! die lag nl in de auto en ze zat blijkbaar op de uitkijk voor de auto, want ze stormde direct naar buiten toen ik aankwam!)

tis trouwens zo'n paardekop aan een stok met wieltjes ;) hophophophop, paardje in galop :+
pi_88324073
is trouwens idd gewoon niet fijn df, maar het gaat weer over hoor! heus :*
pi_88324349
Uitstekend.
Weer beter en moe van de afgelopen dagen.
Dus fit genoeg om de hele dag wakker te zijn.
En fit genoeg om de hele dag om de tv te zeuren, met dingen te gooien, met brood te gooien, dingen van Florian af te pakken, as we speak de opgevouwen was uit de mand te trekken, hij heeft het wasrek al omgegooid, mijn heideplant kaalgeplukt, al mijn belangrijke papieren van de koelkast getrokken en opgefrommeld in de kattenbak gegooid, de zakjes kattenvoer door de keuken verspreid....

En als ik hem voor de tv zet is het NEEE BUMBA, MIJ NIJNTJE! OF NEEE NIJNTJE< MIJ BOB DE BOUWER! :'( :'( :'(

Ow en had ik al gemeld dat Florian alleen maar schreeuwt en huilt vandaag? :X ligt nu voor het eerst langer dan 10 minuten te slapen.

*GIL*
pi_88324353
Simmu, je behoort gewoon tot de huisraad :P ;)
Maar af en toe even de deur uit, is dan misschien wel een goed idee.

Die papa voorkeur heeft hij wel vaker gehad. Altijd in fases. Dus gaat wel weer over. En zo overdag zonder papa is het allemaal wel goed. Dus ik haal mijn schouders maar op, en wacht rustig af :)
pi_88324479
Dat is ook gewoon balen DF. Ook als je weet dat het wel weer overgaat.....
  donderdag 4 november 2010 @ 13:41:35 #268
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88324551
Ohhhh, Free dat is nu net niet wat ik hoopte te lezen. Meer in de trant van ja, hij is lekker opgeknapt en zit bij te komen op de bank, want hij heeft net lekker met de lego gespeeld.... :* dan maar dat deze dag snel voorbij zal zijn.
pi_88324662
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef chacama het volgende:
Ohhhh, Free dat is nu net niet wat ik hoopte te lezen. Meer in de trant van ja, hij is lekker opgeknapt en zit bij te komen op de bank, want hij heeft net lekker met de lego gespeeld.... :* dan maar dat deze dag snel voorbij zal zijn.
Dat hoop ik ook :')
Gelukkig komt er zo nog wel iemand langs, beetje afleiding. heb net eerst maar even een potje zitten janken. Soms werkt het allemaal gewoon niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, net Leander in de box van Florian gezwierd om het huis tegen hem te beschermen en hem tegen mij :+ en daar ging hij 10 minuten lekker spelen? :?
Maar nu weer los en weer op slooptoer... :X
pi_88324677
Wat een duo Free, sterkte met vandaag.. Morgen de storm weer voorbij hopelijk!
pi_88325401
Free, vandaag gaat ook weer voorbij, sterkte :*.
Fake it till you make it...
pi_88325662
free, laat toch lekker de boel de boel dan joh!
sterkte :*
pi_88325949
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef simmu het volgende:
free, laat toch lekker de boel de boel dan joh!
sterkte :*
De jongste sliep net een tijd en ik heb een boekje gelezen met Leander en even extra geknuffeld. En hoewel hij nog steeds probeert de kat zijn laarzen aan te trekken :+ is zijn humeur al een stuk opgeknapt :)
pi_88327435
quote:
Op donderdag 4 november 2010 14:24 schreef freecell het volgende:

[..]

De jongste sliep net een tijd en ik heb een boekje gelezen met Leander en even extra geknuffeld. En hoewel hij nog steeds probeert de kat zijn laarzen aan te trekken :+ is zijn humeur al een stuk opgeknapt :)
hij heeft zijn humeurtje doorgegeven aan selene ;(
die werd net wakker, (normale tijd zo ongeveer), deed een poging om der slaapzak uit te doen en zat vast. --> paniek! huilen! kuffe mama! en ze wilde niet meer loslaten. dat verschoont vrij lastig. toen wilde ze perse in de doek. nu ligt ze (met een dosis neusspray, het zat vast en liep door tegelijk) op de bank naar poeh te kijken met mama's dekentje. het wurm
  donderdag 4 november 2010 @ 15:18:57 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88328081
Free, bij ons zit Sasha zelfs ook af en toe in de box hoor. :Y
Ik vind het niet fair om bij 'bonje' om speelgoed altijd Oscar maar in de box te zetten.
Ideetje van F. toen ik een week weg was, en het werkte als een trein. Hij heeft er toen een half uur heerlijk in zitten spelen. :Y

En evt. dan Florian in de kinderstoel zetten als je in de bijkeuken moet zijn ofzo?
pi_88328129
even binnensluipt, en ik zit te denken om de box hier op te ruimen, toch nog maar even niet doen dus
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88328461
ik heb selene's box ook pas net weg hoor! 2 boxen werd wat onhandig. maar selene vond het in de box ook nog prima. ze klimt er nu ook bij als ravi erin ligt (niet geheel de bedoeling, maar tsja....). binnenkort gaat de box een tandje lager en dan zet ik haar er ook in als dat zo uitkomt ;)
pi_88331583
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
even binnensluipt, en ik zit te denken om de box hier op te ruimen, toch nog maar even niet doen dus
Lekker laten staan!
Ik gebruik hem niet als 'strafplek' maar meer als 'kom maar even tot jezelf'
Hij beschouwt het ook niet als straf :)

En hier gaat alles weer goed :) baby nog steeds mopperig, Leander ligt inmiddels na een enorme driftbui te pitten op de bank en ik? Ik kan er weer tegen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88331737
je hebt ook zo weinig aan een strafplek waar ze zelf in en uit kunnen klimmen he ;)
pi_88331977
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef simmu het volgende:
je hebt ook zo weinig aan een strafplek waar ze zelf in en uit kunnen klimmen he ;)
Leander kan er wel in, maar er niet uit 8-)
pi_88332045
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Leander kan er wel in, maar er niet uit 8-)
geluksvogel! de mijne kan 2 kanten op
pi_88337252
de dame had ook al koorts ;( niet dramatisch hoog (38.8) maar toch. het wurm. wilde een slaapzakje *en* een dekbedje. nja, wat ze maar lekker vindt, ze gooit het toch wel af/uit als het haar te warm is.
  zondag 7 november 2010 @ 12:00:49 #283
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88428137
Lotte komt afzwaaien, ze is vandaag echt 4 geworden, wil ineens alles zef doen inc aankleden, boterham smeren en snijden!
Gister feest gehad voor de buren, was erg gezellig en ze heeft al leuke cadeau's gehad.
Vandaag is het feest voor de familie!
  zondag 7 november 2010 @ 12:01:51 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88428175
Van harte gefeliciteerd met Lotte!

Weet je nog... 4 jaar geleden... <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 7 november 2010 @ 12:04:11 #285
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_88428243
4 jaar geleden lagen we nu lekker in bed te genieten van deze kleine meid ;)
werden verwend door de kraamhulp.
binnenkort met de 3e weer hahaha
  zondag 7 november 2010 @ 15:26:33 #286
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_88434565
Wij komen jullie hier ook even uitzwaaien. Vandaag is de dame vier geworden en dat hebben we gisteren gevierd voor de familie en vrienden. Nu doen we het rustig aan en komt ze bij met koorts en spugen helaas en dan hopen dat ze voor morgen voldoende is opgeknapt zodat ze dan op school kan beginnen.
pi_88450108
Dag ik80lll en Books. Gefeliciteerd met jullie meiden!

4 jaar geleden wist ik nog net niet eens dat ik zwanger was :P

Maar onze peuter heeft de drama-knop weer gevonden. Als iets niets mag, dan vergaat de wereld. Maar gelukkig is hij ook erg vrolijk tussendoor. Dus dat maakt alles wel weer goed O+
En ik krijg weer kusjes :P
  zondag 7 november 2010 @ 21:47:34 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_88451315
Books, ook van harte
En vooral veel beterschap!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_88451708
gefeliciteerd jarigen!

en beterschap alle zieken :*
pi_88453854
4 jarigen tot ziens :W

Drama... we hadden bedacht gezellig te wandelen. Maar peuter heeft de zondagsrust danig verstoord met haar gejammer en gehuil. En waarom... dat is me nou nog steeds niet duidelijk...
We zijn omgekeerd en de kortste weg terug gegaan, volgens mij huilt ze gewoon om het huilen ofzo... :')
  maandag 8 november 2010 @ 09:16:36 #291
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88463242
Och, Nijna, dat is niet gezellig.

:W vierjarige Lotte en ook jouw kleintje Books gefeliciteerd met de dame. Hopelijk knapt ze snel op van het gespuug.
pi_88463291
Gefeliciteerd jarigen :)

Ah Nijna klinkt niet heel gezellig

Ghehe Deepfreeze ja herkenbaar..Hier nog eentje Ze gaat dan heel zielig in het hoekje op de bank zitten en zegt dan heel zachtjes, Dana is helemaal verdrietig en gaat dan "nep huilen"
Gelukkig is het ook hier niet al te vaak.

En gister zijn we gaan uit eten met mijn ouders en dana heeft zich gewoon super gedragen en netjes alles meegegeten * trots is*
pi_88467316
Gefeliciteerd dames!!

Lotte is gisteren helemaal alleen van de hele hoge glijbaan in het zwembad gegaan. Samen met papa omhoog en alleen naar beneden waar ik haar opving. Ze vond het zo leuk! Stoere meid ;)
pi_88471957
Wat stoer van Lotte!!! :D

Voor de jarigen: gefeliciteerd!
Al 4 jaar. *O*

Damian wordt in februari 4, maar ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen. (gelukkig heb ik nog even om eraan te wennen.)
Ik weet wel, toen ik naar de kleuterschool ging, vond ik mezelf al heel zelfstandig, groot en wijs.
Als ik naar Damian kijk dan denk ik: je bent nog zooo klein!
pi_88473880
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd dames!!

Lotte is gisteren helemaal alleen van de hele hoge glijbaan in het zwembad gegaan. Samen met papa omhoog en alleen naar beneden waar ik haar opving. Ze vond het zo leuk! Stoere meid ;)
Wow wat een durfal! *O* met haar nieuwe zwempak aan?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88474898
quote:
Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Wow wat een durfal! *O* met haar nieuwe zwempak aan?
Ja! Past heel goed gelukkig! Maar klein beetje groot, stond haar zo lief en ze leek opeens zo onwijs groot!
pi_88479369
gefeliciteerd jarige meisjes !!

Angelo heeft een dag dat hij overal tegenaan stoot en gelijk daarna een driftbui krijgt.. zucht.. }:|
Straks lekker eten en dan de kinderen heerlijk vroeg naar bed brengen merken ze toch niet, nu het sneller donker buiten wordt.
pi_88481864
Ja, lekker is dat he... ;). Ik ga daar ook maar even gebruik van maken... hoogste tijd voor t bad ;)
  maandag 8 november 2010 @ 18:56:03 #299
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88482618
Ik ben vandaag naar Blijdorp geweest. Op de terugweg even naar IKEA met de dames. Heerlijk gezellig!
Ik ga morgen met ze zwemmen, alleen. Ben benieuwd.
pi_88482986
Klinkt als een leuke dag KP,
Zwemmen met 2 meiden: Dapper!

Hier een stuiterpeuter. Zelfs het KDV verbaasde zich over de drukte die Chris maakte. En hij begint nu ook met waarom vragen. Duidelijk een sprongetjes dus ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')