Nou, spekjes ed daar doe je hem echt wel een lol mee, maar met een lolly heeft hij vermoedelijk weinig lol, maar wil hij hem ook niet meer afgeven en heb ik idioot veel poetswerkquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:
Lolly? Nee dat vind ik echt te gevaarlijk. Jen vindt snoep niet eens echt lekker. Spannend omdat ze het moet vragen, maar na een lik geeft ze het terug. Een koekje doe ik haar meer plezier mee.
Ze had ze zelf uitgekozen in de supermarkt. Handig dat die dingen op ooghoogte staan, en pak het dan maar weer af...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
En ze gaan er zo heerlijk chocola van kwijlen
Smarties heeft hij nog nooit gehad denk ik....
Nee gevaarlijk omdat ze misschien de lolly te ver in hun mond/keel stoppen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hm, Dana krijgt van my wel lollies. Maar dan wel de minichupachups of die langwerpige dingen met suikerlaagje eromheen..geen idee waar die van zijn.
En gevaarlijk? Omdat die dingen van het stokje kunnen komen? Tja, ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus denk persoonlijk dat het wel meevalt
ja nee natuurlijk, ze schelen ook wel iets in leeftijd geloof ik. En het zijn vreselijke plakdingen enzo dus geef mij maar rozijntjes ofzoquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook niet, maar met een peuter-rebel én de mogelijkheid om de lolly nog even buiten de deur te houden kies ik daarvoor
Hij is ook nog maar een heel klein peutertje hè?
quote:als selene het niet lust is het afhankelijk van ravi of ze door eet of niet. als ravi het wel eet wil ze perse ook (wat soms grappige taferelen oplevert). als ravi het ook niet lust geef ik het doorgaans na 2 happogingen opOp donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef dolphinqueen het volgende:
Rosanne had gisteren voor het eerst een klein potje boontjes gegeten. (ze is 4 maanden).
Angelo wilde ook een hapje, maar merkte al snel dat het niet naar boontjes smaakte en zei dat dit baby boontjes waren
quote:sinds gister absoluut buiten budgetOp donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef dolphinqueen het volgende:
digitale tv een uitkomst? Wij kijken in de namiddag altijd teletubbies.![]()
On demand kan je kijken wanneer je wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |