abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87680259
Wat goed van jen! *O*
En wat een heerlijk ding is Linde O+ op haar mooie fietsje!

Het zandkasteel was geweldig!! We zaten op de 4e rij we konden het podium zo goed zien O+
(we hadden dan ook eerste rang kaartjes, kost wat maar dan hebbie ook wat he :+ )
We hebben ze na afloop allemaal een handje kunnen geven en xje was helemaal weg van Toto O+ O+

pi_87685470
Het zandkasteel O+
pi_87748457
Peuterschooltraktatie hier vandaag (kindje trakteerde, want jarig): Lolly! Zo'n chuppa-ding.

Gelukkig weet Leander niet wat een lolly is en kon ik hem wegmoffelen _O- Maar een peuter met een lolly?
Ik ben echt niet pieperig om zoet zo af en toe. Thuis krijgt hij niet echt snoep, maar als hij daar een spekkie/chocolaatje/winegum/banaantjeoid krijgt prima... Maar lolly? _O-

De leidster gaf hem ook aan alle ouders ipv aan de kinderen.
pi_87748514
Lolly? Nee dat vind ik echt te gevaarlijk. Jen vindt snoep niet eens echt lekker. Spannend omdat ze het moet vragen, maar na een lik geeft ze het terug. Een koekje doe ik haar meer plezier mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87748659
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:
Lolly? Nee dat vind ik echt te gevaarlijk. Jen vindt snoep niet eens echt lekker. Spannend omdat ze het moet vragen, maar na een lik geeft ze het terug. Een koekje doe ik haar meer plezier mee.
Nou, spekjes ed daar doe je hem echt wel een lol mee, maar met een lolly heeft hij vermoedelijk weinig lol, maar wil hij hem ook niet meer afgeven en heb ik idioot veel poetswerk _O-
En daarbij is het echt veel te gevaarlijk! Zeker zo'n harde ronde!
pi_87748702
Chocola is hier ook favo... Maar dat vind ik ook een kliederboel, vooral smarties.
pi_87748832
En ze gaan er zo heerlijk chocola van kwijlen :')
Smarties heeft hij nog nooit gehad denk ik....
pi_87748940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
En ze gaan er zo heerlijk chocola van kwijlen :')
Smarties heeft hij nog nooit gehad denk ik....
Ze had ze zelf uitgekozen in de supermarkt. Handig dat die dingen op ooghoogte staan, en pak het dan maar weer af...
pi_87750680
Hm, Dana krijgt van my wel lollies. Maar dan wel de minichupachups of die langwerpige dingen met suikerlaagje eromheen..geen idee waar die van zijn.

En gevaarlijk? Omdat die dingen van het stokje kunnen komen? Tja, ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus denk persoonlijk dat het wel meevalt :)
pi_87750774
Nee, omdat die van mij ermee gaat rennen en dan op een gegeven moment omvalt ;)
Die langwerpige zouden hier wrs ook wel mogen, die zijn heel snel op :)
pi_87750966
ow, ja dat is gevaarlijk!
Rennen met een lollie mag hier ook absoluut niet
pi_87751216
Hier ook niet, maar met een peuter-rebel én de mogelijkheid om de lolly nog even buiten de deur te houden kies ik daarvoor ;)

Hij is ook nog maar een heel klein peutertje hè? :)
pi_87752388
Meike krijgt ook wel lolly's maar inderdaad alleen als ze ermee gaat zitten.
Maar inderdaad, die verschillen ook wel heel wat nog in leeftijd

Ik bracht Meike vanmo naar het kdv, was ze het enige kindje op haar groep en ze gingen haar dan naar de dreumesgroep brengen.
Dat vond ik een minder geslaagd plan (en Meike ook trouwens), dus ik heb haar maar weer meegenomen naar huis :{ Meike zwaar teleurgesteld dat ze niet met de peutertjes kon spelen....
Eens kijken of we een dagdeel kunnen veranderen want de woensdag is echt zo rustig de laatste tijd.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:30:16 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87752802
Meike, dat is wel een hele teleurstelling zeg. Hopelijk snel weer spelen met je vriendjes en vriendinnetjes.
Lolies mogen wel, maar niet als ze lopen. Dus stil zitten op de bank. En omdat Maud dat niet lang volhoud, bijt ze ze kapot. Ook handig en snel op.

Hier de traktatie bijna af. En dit jaar ben ik echt van al mijn principes afgestapt. Ze krijgen snoep deze keer. Ik had geen zin om na te denken. En ik weet het is niet handig en ik weet ook dat ik vaak mopper, maar dat is meer vanwege de hoeveelheid die ze krijgen.

Mama, als ik straks naar groep 1 ga ................ ja.... ze weet het. Ze weet dat ze vrijdag voor het laatst bij de peuters is (en d'r speen inlevert). Ze weet het echt. En mama... mama probeert nog steeds te vergeten dat het nog maar 1,5 week is voordat ze naar groep 1 gaat.

Vanochtend ogentest gehad en ze is eindelijk geslaagd. Alles, maar dan ook alles ging goed. Ze bleef netjes zitten, deed het brilletje op en zei alle plaatjes goed tot en met de onderste rij aan toe. Ik ben trots en zij was blij. Vooral toen ze d'r cadeautje uit mocht zoeken. En ze koos een puzzeldoos van princessen met wel 6 puzzels erin varieren van 35 stukjes tot 70. Thuis mocht ie open en nadat ik het had uitgezocht (met dank aan de plaatjes op de achterkant van de stukjes) ging ze aan de slag en terwijl ik de boodschappen opruimde maakte zij een puzzel van 35 stukjes. En ik wist wel dat ze goed was in puzzelen, maar tot nu toe waren dat de puzzels van Fleur en ging ik er vanuit dat ze het op basis van wat ze wist deed. Maar deze waren nieuw. Ik was onder de indruk. Maar, goed ik kan dan ook niet puzzelen. Echt niet. Ik heb al moeite met die van 35.
pi_87752818
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hm, Dana krijgt van my wel lollies. Maar dan wel de minichupachups of die langwerpige dingen met suikerlaagje eromheen..geen idee waar die van zijn.

En gevaarlijk? Omdat die dingen van het stokje kunnen komen? Tja, ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus denk persoonlijk dat het wel meevalt :)
Nee gevaarlijk omdat ze misschien de lolly te ver in hun mond/keel stoppen.
Als Angelo een lolly eet (zeer zelden), dan zit hij in zijn stoel en blijf ik erbij.
pi_87753206
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook niet, maar met een peuter-rebel én de mogelijkheid om de lolly nog even buiten de deur te houden kies ik daarvoor ;)

Hij is ook nog maar een heel klein peutertje hè? :)
ja nee natuurlijk, ze schelen ook wel iets in leeftijd geloof ik. En het zijn vreselijke plakdingen enzo dus geef mij maar rozijntjes ofzo ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:44:18 #117
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87753312
Ik vind lollies eng en stom. Zo lang het me lukt blijven de lollies buiten de deur.

Sowieso wordt hier nogsteeds maar weinig echt snoep gegeten.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:46:33 #118
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87753413
In heb zo'n zin in sinterklaas dit jaar. S begrijpt nu genoeg om het hele verhaal maar eens te gaan introduceren. Ik verhueg me op het schoen zetten, op sinterklaas die hier elk jaar in de straat komt, op sinterklaas op mijn werk en natuurlijk op pakjesavond *O* .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:07:09 #119
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87759443
Hier ook nog een snoepvrij huis.
Ze eten rozijntjes, van die droge koekjes en ze zijn dol op soepstengels.

Leuke foto,s van het zandkasteel!
pi_87759638
hier zou selene af en toe best snoep mogen, ware het niet dat we het meestal gewoon vergeten ;) ze geeft zelf ook al niet om snoep en vraagt er dus niet om. meestal houden we het bij 's ochtends fruit (of op school, of met ravi) en 's middags eerst fruit of een koekje en om een uurtje of 5 eet ze met ravi even mee en daarna met ons (ik zal blij zijn als ravi met ons mee kan eten!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87786217
Rosanne had gisteren voor het eerst een klein potje boontjes gegeten. (ze is 4 maanden).
Angelo wilde ook een hapje, maar merkte al snel dat het niet naar boontjes smaakte en zei dat dit baby boontjes waren :+
pi_87786311
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef dolphinqueen het volgende:
Rosanne had gisteren voor het eerst een klein potje boontjes gegeten. (ze is 4 maanden).
Angelo wilde ook een hapje, maar merkte al snel dat het niet naar boontjes smaakte en zei dat dit baby boontjes waren :+
als selene het niet lust is het afhankelijk van ravi of ze door eet of niet. als ravi het wel eet wil ze perse ook (wat soms grappige taferelen oplevert). als ravi het ook niet lust geef ik het doorgaans na 2 happogingen op ;)

het arm wurm is helemaal van slag van die rare vakantieprogrammering trouwens. haar geliefde teletubbies ineens op een andere tijd :o
pi_87789889
digitale tv een uitkomst? Wij kijken in de namiddag altijd teletubbies. :)
On demand kan je kijken wanneer je wilt.
pi_87790167
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef dolphinqueen het volgende:
digitale tv een uitkomst? Wij kijken in de namiddag altijd teletubbies. :)
On demand kan je kijken wanneer je wilt.
sinds gister absoluut buiten budget :(
ben bang dat de dame maar gewoon moet wennen aan doordeweeks dingen op tv (en gewoon wanneer het komt!). dvd'tjes mogen enkel in het weekend.
pi_87791269
Lollies vind ik ook eng :X vooral omdat Koen erg doenig is, nooit stil zit en dus brrr :X nee ik pas ook liever.
Hier wordt er ook niet zo veel gesnoept. Meer koekjes en soms wat groentechipjes :9

Koen gaat morgen voor de 7e keer naar de PSZ, tevens de laatste keer met zijn juffies. Het hele systeem wordt omgegooid :(
Wat een gedoe, ook voor de ouders. Afgelopen weekend een brief gekregen dat na de herfstvakantie een VVE groep gestart gaat worden. Alles is nog zo onduidelijk. Maar ik kon kiezen uit 4 dagdelen of 2 dagdelen VVE
Ik heb voor het laatste gekozen, de andere dagen zijn slecht te combineren en Koen gaat ook nog maar zo kort heen.
Afgelopen woensdag heeft hij iig niet gehuild toen ik wegging.. Stoere man O+
En aankomend weekend gaan we een weekendje weg, maandag met de mannen naar Legoworld.
Nu druk met pakken en puinruimen ... tot dinsdag :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')