Ik denk elke keer: 'o hij knapt weer op' om hem dan een kwartiertje later groen/wit en kokhalzend onder een dekentje te zien...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:17 schreef simmu het volgende:
oef freecell! dat was schrikken dan!![]()
gelukkig enkel een virusje, klinkt alsoftie al opknapt, ik duim dat het doorzet!
en gefeliciteerd rocka met je grote kleine
jup. Infuus en bloedprikken...quote:Op woensdag 3 november 2010 09:50 schreef flowerbox het volgende:
Ach wat een arm hoopje L. , freecell.
Hoe is het nu met hem? Is dat verband om zijn handje vanwege een infuus oid?
Hoi!quote:Op woensdag 3 november 2010 19:29 schreef simmu het volgende:
ik ga te weinig de deur uit. da's duidelijk. ik was vanmiddag weg en selene was mama kwijt. "oehoe! mama!" ik ging nog speciaal voor haar tukkie weg en ze was heus niet overstuur ofzo, maar het doet me gewoon wel iets. volgens sangdrax liep ze echt naar me te zoeken
nja, emodag vandaag. let niet op mij
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 4 november 2010 13:41 schreef chacama het volgende:
Ohhhh, Free dat is nu net niet wat ik hoopte te lezen. Meer in de trant van ja, hij is lekker opgeknapt en zit bij te komen op de bank, want hij heeft net lekker met de lego gespeeld....dan maar dat deze dag snel voorbij zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed, net Leander in de box van Florian gezwierd om het huis tegen hem te beschermen en hem tegen mijen daar ging hij 10 minuten lekker spelen?
Maar nu weer los en weer op slooptoer...![]()
De jongste sliep net een tijd en ik heb een boekje gelezen met Leander en even extra geknuffeld. En hoewel hij nog steeds probeert de kat zijn laarzen aan te trekkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef simmu het volgende:
free, laat toch lekker de boel de boel dan joh!
sterkte
hij heeft zijn humeurtje doorgegeven aan selenequote:Op donderdag 4 november 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
De jongste sliep net een tijd en ik heb een boekje gelezen met Leander en even extra geknuffeld. En hoewel hij nog steeds probeert de kat zijn laarzen aan te trekkenis zijn humeur al een stuk opgeknapt
Lekker laten staan!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
even binnensluipt, en ik zit te denken om de box hier op te ruimen, toch nog maar even niet doen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leander kan er wel in, maar er niet uitquote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef simmu het volgende:
je hebt ook zo weinig aan een strafplek waar ze zelf in en uit kunnen klimmen he
geluksvogel! de mijne kan 2 kanten opquote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Leander kan er wel in, maar er niet uit
Wow wat een durfal!quote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd dames!!
Lotte is gisteren helemaal alleen van de hele hoge glijbaan in het zwembad gegaan. Samen met papa omhoog en alleen naar beneden waar ik haar opving. Ze vond het zo leuk! Stoere meid
Ja! Past heel goed gelukkig! Maar klein beetje groot, stond haar zo lief en ze leek opeens zo onwijs groot!quote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wow wat een durfal!met haar nieuwe zwempak aan?
Ja, zwemmen. Misschien ga ik het nooit meer in mijn eentje doen, maar wel even proberen. Nu het kouder en meer regent enzo wordt, moet ik toch wat activiteiten verzinnen met de dames.quote:Op maandag 8 november 2010 19:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Klinkt als een leuke dag KP,
Zwemmen met 2 meiden: Dapper!
Hier een stuiterpeuter. Zelfs het KDV verbaasde zich over de drukte die Chris maakte. En hij begint nu ook met waarom vragen. Duidelijk een sprongetjes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |