abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87865008
O dus, Maud ook maar meteen zonder speen! Knap!
En afscheid genomen bij de peuters..... O+ en :'( of niet?
(of in ieder geval voor mama?)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:16:34 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87867248
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O dus, Maud ook maar meteen zonder speen! Knap!
En afscheid genomen bij de peuters..... O+ en :'( of niet?
(of in ieder geval voor mama?)
Voor haar was het vooral feest met extra kroelmomenten met de juffen. En ik had het er inderdaad moelijk mee en de juffen ook. 3 kindjes die in 1 keer afscheid nemen. Dat is natuurlijk wel een beetje te veel van het goede. Maar zo O+ Ik heb een prachtige foto van het andere meisje samen met Maud die ook afscheid neemt. Zo'n innige omhelsing. Heerlijk om te zien.

Net als d'r grote zus heeft Maud ook d'r speen bij de peuters achtergelaten......voor de nieuwe kindjes die het spannend vinden. Dat was een mooi punt om op dat hoofdstuk te sluiten.
pi_87894870
Ik heb net kaartjes gereserveerd voor Woezel en Pip met mn peuter volgende maand :).
Kleine zus gaat lekker bij opa en oma spelen en wij gaan naar het theater :)
Fake it till you make it...
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:59:56 #154
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87895011
Oh wat leuk zeg Nijna! Zijn jullie al eens naar het theater geweest?
pi_87896498
Leuk Nijna! waar is dat? O-)

Meike is ook ineens speenloos :o
Gisterochtend, kwam ze bij me met een gehavende speen, blijkbaar op gebeten, ding was helemaal plat.
Dus ik vertelde haar dat ze die niet meer kon gebruiken....tranen :'(
Ze vond dat ik maar een nieuwe moest kopen....haar verteld dat er alleen spenen zijn voor kindjes van 0 en 1 jaar, niet voor kindjes van 3 jaar.
Ze pikte het!
Na een tijdje zei ze: oke, dan zal ik het wel proberen. Zal ik Dirk dan ook maar wegdoen? (haar favo knuffel) Maar dat leek me een beetje veel van het goede, 1 ding tegelijk maar.
En gewoon niks aan de hand, gewoon prima ingeslapen, en vannacht wel wakker om te plassen maar verder geen gezeur om de speen, dus super!! *O*
  zondag 24 oktober 2010 @ 14:36:21 #156
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_87896573
Wat goed van Meike *O* Vaag he dat het dan ook ineens helemaal goed is zo. Rare peuters O+
pi_87897292
Meike en Maud, wat goed zo zonder speen!
Dat geeft hoop voor andere eeuwige speners ;)

Nijna, wat leuk zo'n voorstelling!
pi_87899054
Stiemie, nog nooit met haar naar het theater geweest, wel begin deze maand naar K3. Vond ze spannend maar ook leuk. En ik denk dat ze W&P nog leuker zal vinden...

Karin, je hebt PM. Wat goed zeg van Meike! Zo ineens zonder speen.

En ook Maud al zonder speen!
Zou dat met een duim ook werken, achterlaten bij de peuters... ;). Nog even en mn kind zit vergroeid met haar duim... Het lijkt wel of er een magneetje in zit...
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:50:23 #159
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87904503
*O* voor Meike. Wat goehoed!

En Nijna heerlijk naar Woezel en Pip. Gaaf!

Die duim he :D Ik was zelf een duimer. En mijn ouders hebben er werkelijk alles aan gedaan om me van het duimen af te halen (pleisters/vieze nagellak enz.). Uiteindelijk de compromis dat duimen alleen nog op mijn kamer mocht bij het slapen (ik was toen 6 of zo). En tegen de tijd dat ik een beugel kreeg, zo'n fijne dubbeldekker was ik binnen no-time van het duimen af.

Vandaag met de meiden naar de Sinterklaasfilm geweest. Maud vond het leuk, maar het duurde iets te lang voor haar. Maar ze was er wel helemaal vol van naderhand. Vooral het feit dat Sinterklaas ook in een vilegtuig kan vliegen vond ze wel erg gaaf!

Heb op de theatherladder gezien dat er een aantal leuke dingen aan zitten te komen voor het komende jaar. Dus daar ga ik me in verdiepen. Want ik merk aan allebei dat ze het leuk vinden. Fleur vooral musicals en Maud de echte shows.
pi_87905500
Met peuters naar het theater O+

Wij gaan ongeveer 1x per 2/3 maanden naar het theater met Pepijn.

Nu 2x vlak achter elkaar, vorige week was er voorleestheater in het omniversum vanwege de kinderboeken week, en vandaag zijn we naar Lejo geweest.
Dat is echt helemaal geweldig _O_
Volgend theaterseizoen komt er blijkbaar weer een hele reeks voorstellingen, en dan gaan we zeker weer. Zo fantastisch in zijn eenvoud.

Voor de rest van dit theater seizoen staan er nog 3 5 voorstellingen op de planning.
De notenkraker in de doelen.
De sprookjesboom musical in het lucent danstheater
en poppentheater van Jacobus Wieman in theater Pepijn.

(zucht kwam net nog 2 voorstellingen tegen op zeer goed uitkomende data, dus een mooie besteding van 1e kerstdag en de laatste dag van onze meivakantie gevonden) :@
Otje en Buurman en Buurman in zoetermeer..

[ Bericht 14% gewijzigd door p_iglet op 24-10-2010 18:37:26 ]
pi_87905883
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef Nijna het volgende:
Ik heb net kaartjes gereserveerd voor Woezel en Pip met mn peuter volgende maand :).
Kleine zus gaat lekker bij opa en oma spelen en wij gaan naar het theater :)
Daar zijn wij vorig jaar heen geweest!
Hij is echt heel erg leuk :Y O+
pi_87906165
Ik had hier in het theater ook gezien dat ze iets met muziek hadden met Paddington, in de beschrijving stond vanaf 3 jaar, maar nu zag ik op de affiches dat het vanaf 5 jaar is dus dat doen we dan nog maar even niet.
Volgens mij was er dit weekend dip en dap, maar omdat we ook begin oktober al naar K3 waren geweest leek me dat wat veel. En ze kent dip en dap verder niet. Woezel en pip wel, dus ik denk dat ze dat leuker vindt.
Ik vind het wel leuk om af en toe zulke dingen te doen, dus ik hou het wel een beetje in de gaten.

Chaca, die duim komt dus vanzelf goed... Ach ja, het is bij mij ook goedgekomen, en ze zal vast op den duur wel minder gaan duimen, maar het is nu echt zowat de hele dag ;). Als ze later een vriendje krijgt zal het vast wel ophouden... (als ze dan nog duimt...)
pi_87906279
Sommige van die peutertheater dingen zijn echt briljant.
Lejo vandaag was dat dus.
Vorig jaar ook naar Zoeff! geweest, een dame die in zwart wit met verf op een doek en geluiden beeld en geluid combineerde, lastig uit te leggen, maar geweldig gevonden. Ook de Pom'opera, opera voor peuters was super in elkaar gezet.
Aan de andere kant zijn we ook naar kindervoorstelling in theater pepijn geweest vorig jaar wat vooral een zweefteven mevrouw in veel te grote soepjurk was. Daar vonden we alle 3 echt niets aan.
pi_87908379
Otje lijkt me ook zo leuk, en die draait ook nog hier in de buurt....
maar ja, we zijn pas nog naar k3 geweest, en ik wil wel dat het iets speciaals blijft
Conclusie: we gaan maar niet :P
pi_87934862
:W Ik wil proberen hier ook weer wat vaker me te melden.

OT: Binnenkort wil ik ook graag met peuter naar het theater. Maar eerst eens even kijken of er iets leuks hier in de buurt is.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 25 oktober 2010 @ 20:42:26 #166
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87952657
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef flowerbox het volgende:
:W Ik wil proberen hier ook weer wat vaker me te melden.

OT: Binnenkort wil ik ook graag met peuter naar het theater. Maar eerst eens even kijken of er iets leuks hier in de buurt is.
Hoi !

Mijn 2 dames zijn de afgelopen week echt zooo lief. Ik ben smoorverliefd.
pi_87968433
Leuk die voorstellingen! Wil volgend jaar denk ik ook zoiets met Lotte gaan doen

Gisteren bij het cb geweest voor de 2 jaar afspraak (ze is 2 jaar en 4 maanden)
Ze woog 13,9 kg (op weegschaal geweest samen met papa, anders wilde ze niet) en was ongeveer 90 cm (niet precies te meten) en wilde helemaal niet meewerken..over 2/3 maanden terugkomen voor rest vd onderzoeken
Ging lekker dus ;) (nou vonden wij de arts ook niet zo leuk en zij blijkbaar ook niet)
pi_87968711
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef p_iglet het volgende:
Met peuters naar het theater O+

Wij gaan ongeveer 1x per 2/3 maanden naar het theater met Pepijn.

Nu 2x vlak achter elkaar, vorige week was er voorleestheater in het omniversum vanwege de kinderboeken week, en vandaag zijn we naar Lejo geweest.
Dat is echt helemaal geweldig _O_
Volgend theaterseizoen komt er blijkbaar weer een hele reeks voorstellingen, en dan gaan we zeker weer. Zo fantastisch in zijn eenvoud.
[ afbeelding ]

Voor de rest van dit theater seizoen staan er nog 3 5 voorstellingen op de planning.
De notenkraker in de doelen.
De sprookjesboom musical in het lucent danstheater
en poppentheater van Jacobus Wieman in theater Pepijn.

(zucht kwam net nog 2 voorstellingen tegen op zeer goed uitkomende data, dus een mooie besteding van 1e kerstdag en de laatste dag van onze meivakantie gevonden) :@
Otje en Buurman en Buurman in zoetermeer..
Jaaah Buurman en Buurman gaan wij ook heen! Ajeto! En die sprookjesboom leek me ook heel leuk, maar er stond bij dat het voor alle leeftijden was en dat vind ik dan niet leuk. Er zijn gewoon mensen die een kindje van nog geen jaar meenemen en het dan gek vinden als dat kind het bv eng vindt in het donker of het geluid te hard etc. En dan gewoon blijven zitten. Vorige keer bij Sesamstraat was er ook iemand die een maxi cosi bij zich had met kind erin. Dat snap ik dus echt niet. Dus ik ga liever naar voorstellingen met een ondergrens. :)
pi_87968757
Grote meid die lotte :D

Ik snap echt geen sikkepit van al die CB's
Ik heb een cb wat misschien niet helemaal bij mij aansluit maar ze zeggen standaard dingen als:
Extra controle niet nodig toch? ooh werkt ze niet mee? ach joh we zien aan dr dat het geweldig gaat.

Na het 2jaar consult waarin meten en wegen heel slecht ging en de rest niet zei ze tot over een jaar :) :W
En om me heen hoor ik overal afspraken tussen de 2 en de 3 enzo :? :?
pi_87968834
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:49 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Jaaah Buurman en Buurman gaan wij ook heen! Ajeto! En die sprookjesboom leek me ook heel leuk, maar er stond bij dat het voor alle leeftijden was en dat vind ik dan niet leuk. Er zijn gewoon mensen die een kindje van nog geen jaar meenemen en het dan gek vinden als dat kind het bv eng vindt in het donker of het geluid te hard etc. En dan gewoon blijven zitten. Vorige keer bij Sesamstraat was er ook iemand die een maxi cosi bij zich had met kind erin. Dat snap ik dus echt niet. Dus ik ga liever naar voorstellingen met een ondergrens. :)
Nou bij het zandkasteel was het ook vanaf 3 jaar :Y
(nu moet ik toegeven dat die van mij nog lang geen 3 is maar ze zit wel lief te dansen en te zingen etc)
En daar waren ook kleine kindjes die jankte.. Maar ook genoeg 3 en 4 jarige die alles bij elkaar brulde }:| }:| Dat vind ik dan nog niet half zo erg als ouders die gaan flitsen met de camera van alle hoeken :')

Ik heb het idee dat brullende kinders en flitsende ouders er bij horen :+
pi_87968966
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 09:54 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Nou bij het zandkasteel was het ook vanaf 3 jaar :Y
(nu moet ik toegeven dat die van mij nog lang geen 3 is maar ze zit wel lief te dansen en te zingen etc)
En daar waren ook kleine kindjes die jankte.. Maar ook genoeg 3 en 4 jarige die alles bij elkaar brulde }:| }:| Dat vind ik dan nog niet half zo erg als ouders die gaan flitsen met de camera van alle hoeken :')

Ik heb het idee dat brullende kinders en flitsende ouders er bij horen :+
Ja dat hoort er ook wel bij natuurlijk, er zijn ook oudere kindjes die het eng vinden. Al kan je natuurlijk wel een beetje kijken of je kind eraan toe is. Niet alleen voor de omgeving, maar ook voor je kind. Theater moet wel leuk zijn natuurlijk. Maar ik vind het nogal een verschil tussen een kindje van 2 en een kindje van nog geen jaar hoor. Wat heeft een kindje dat nog niet eens zelf kan zitten nou aan een voorstelling van Sesamstraat voor kindjes vanaf 3 :?
pi_87969082
Ja nee niets inderdaad :N dat is ook wel zo..
Komt door mijn eigen referentiekader denk ik.. Xje zat met net 1,5 bij woezel en pip.
En die zong de liedjes mee, riep heee poes als de buurpoes in beeld kwam.
Gaf antwoord op alle vragen en was helemaal in haar sas..
Maar ik was als het niet was gegaan na 10 min weggelopen jammer dan van het geld.
Ik snap niet waarom je het uur ofzo wil uitzitten met een jankend kind :')

Er waren heel wat ouders die vooraf al commentaar hadden op mijn dreumes bij de voorstelling..
Ze gilde het hardst mee met alle vragen en interactie waar dus iedereen om moest lachen O+ O+
Wat ik wel leuk vond is dat er dan wel ook ouders waren die zeiden dat ze verbaasd waren dat mijn kleintje dat zo deed O+ O+

Maar kan je kind het niet aan dan vind ik dat je weg moet wezen :Y
pi_87970978

[ Bericht 100% gewijzigd door Joell op 26-10-2010 11:16:45 ]
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:17:26 #174
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87971006
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O* Hoe gaat het op school??

En broertjes en zusjes zijn altijd leuk O-) :D

Gaat eigenlijk heel erg goed.
Ze vind 't leuk, is niet moe van de hele dagen.
En ik verveel me de pestpokkepleures de hele dag :')

Dan zou je zeggen, ga dan iets doen! maar dat is lastig, ze blijft niet graag over.
En dan ziet ze daar zo tegenop enzo, vind ik zielig, ik ben soft :P
pi_87972596
epic fail hier vanochtend bij de indoor speeldag :X

we kwamen die zaal binnen (vol met luchtkussen dingen en muziek en spelende kindjes tot 6 jaar) en het enige wat eruit kwam was: "neeneenee, auto huis!".

dus toen gingen we maar tosti eten in de kantine.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87972951
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 09:51 schreef Pvoesss het volgende:
Grote meid die lotte :D

Ik snap echt geen sikkepit van al die CB's
Ik heb een cb wat misschien niet helemaal bij mij aansluit maar ze zeggen standaard dingen als:
Extra controle niet nodig toch? ooh werkt ze niet mee? ach joh we zien aan dr dat het geweldig gaat.

Na het 2jaar consult waarin meten en wegen heel slecht ging en de rest niet zei ze tot over een jaar :) :W
En om me heen hoor ik overal afspraken tussen de 2 en de 3 enzo :? :?

Volgens mij is het hier op het cb normaal gesproken gewoon rond de twee jaar en daarna idd pas weer rond de drie jaar. Maar onze mini-flowerbox loopt wat naar binnen met haar voetjes (fijne genen van haar mama) en moet daarom met 2,5 jaar ook nog een keer langs komen.
Ik zou een uitnodiging krijgen maar heb nog niets ontvangen maar ja het is nog geen nov. natuurlijk.
Onze cb-arts is trouwens wel fijn maar ik heb een beetje argwaan van dat elek. dossier wat ze aanleggen bij elk kind...jullie ook?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:51:03 #177
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87974085
*graaft in geheugen*
Tot 14 maanden in het begin elke maand, daarna om de 2 maanden. Dan met 2 jaar. En met 3 jaar en vervolgend met 3 jaar 9 maanden de prik en ogentest.

Och, Selene was het zo overweldigend?

Elektronisch dossier. Aan de ene kant huiverig aan de andere kant fijn om te weten dat alles bijgehouden is. Maud is maar een klein prulletje, maar je kunt aan de curve goed zien dat ze haar eigen lijntje blijft volgen.
pi_87974155
selene hoefde ook enkel zo rond de twee jaar en dan een heeeeeeeeeeele tijd niet. ik vind het electronisch dossier wel fijn, maar wij hebben (met ravi) te maken met veel artsen, dus dan is het enkel heel fijn als dingen makkelijk gecoordineerd kunnen worden.

toen we van den haag naar hier verhuisden was het vervelend dat we zelf moesten aanmelden bij dit cb en zelf een papieren dossier mee moesten sjouwen (waar verder niks nuttigs in stond behalve "kindje doet het goed", ik spiek uiteraard ;) )

staat tegenover dat ik het me niet prettig lijkt als er wel iets in genoteerd staat buiten dingen als "prematuur geboren, doet het goed". ik ben heel tevreden over dit cb, als ik zo eens hoor hoe andere cb's/artsen zijn zou ik er denk ik ook niet heel blij van worden. ik hou dus wel de vinger erop at er allemaal in staat
pi_87974231
selene vond het *heel* overweldigend. ik denk dat het echt het geluid was, want ze is zelfs al vaker in een luchtkussen geweest en dat vind ze heel leuk (zie het filmpjestopic ;) ). ah well: in de kantine was het gaaf, de tosti was lekker, limonade kreeg ze ook en ik heb gewoon een balonnehoed voor haar gehaald. ik voelde me zelfs een beetje een weesmoeder, want ik was enkel aan het sjouwen om vanalles aan te slepen terwijl zij bij andere mama's aanschoof en ravi lekker sliep op de papa
pi_87974285
nou moet ik wel zeggen dat we zulke dingen niet forceren hoor! als dat kind niet wil, dan wil ze niet, punt uit. ik stond erop te kijken dat andere ouders dat anders aanpakken (planten het kind in het midden met luid gekrijs als gevolg eerst waarna het kind na een tijdje wel bijtrekt) en dat is gewoon niet ons ding.
pi_87975489
Simmu, dat is jammer.. Maar je moet ook niet verder gaan. Zeker een ballenbakparadijs moet gewoon leuk zijn toch? Ik laat Chris (niet zo'n held) meestal gewoon rustig wennen, voordat ik hem wat aanmoedig de ruimte in te gaan. Als je hem zo in die ruimte zou zetten, is hij gelijk zo geschrokken, dat dat nooit meer bijtrekt op zo'n ochtend..
Mijn man is bij K3 ook na een half uur vertrokken. Chris vond het echt niet leuk meer. Dan kun je nog wel een half uur blijven zitten met een brullend kind, maar daar heeft niemand iets aan.

Hier is het CB ook bij 2 en 3 en 3j9m. Al staat de 3 jaars afspraak nu voor 21 december. 4,5 maand na zijn verjaardag. Kunnen we na 4 maand alweer :')
Ik doe niet zo moeilijk over die dossiers, ik vertel niet wat ik niet kwijt wil. Maar veel bijzonderheden hebben we ook niet. En de papier dossiers laten ze altijd open zien. Geen geniep daar.
Alleen nu een vragenlijst gekregen over sociale aspecten. Die vind ik nog lastig invullen. Sommige dingen kan ik wel laag/slecht invullen. Maar het is geen probleempunt. Niet iets waar ik extra hulp voor nodig heb. Hij heeft gewoon mijn rustige karakter geerfd. En op dat formulier lijkt het net alsof je dan gelijk een stempel autisme ofzo zou krijgen. Misschien dat ik hem maar half ingevuld meeneem en daar invul. Dan hebben ze in ieder geval begeleidende uitleg..
pi_87993750
ons wurm had echt haar dag niet ;(

eerst de ochtend, toen slecht geslapen en toen van de bank gevallen. headfirst. wel met een goede redding via een koprol, maar wel flink geschrokken. is al dat aappiezijn (oehoeh ahah) toch nog ergens goed voor :) het zag er erg spectaculair uit iig! mama zei nog zo: niet lopen over de bank voor de 300.000ste keer

thema van de dag: het wil niet maar komt wel weer goed :Y
pi_88014177
Hoe zijn jullie met zindelijkheidstraining begonnen? Ik ben wel bezig om Angelo op het potje te zetten, maar er zit nog niet echt een ritme in. (alleen tussen de middag na een grote beker drinken ;)
pi_88014320
Als ik thuis ben met Dana zet ik de kookwekker. Meestal om de 3 kwartier als ze geplast heeft..en als ze na 3 kwartier dan op het potje heeft gezeten, maar niet geplast zet ik hem op een kwartier of half uur (afhankelijk van hoeveel ze gedronken heeft.

Op het kdv zetten ze haar gewoon op de wc als het ze uitkomt. En als ze bij oma is dan doet oma het op gevoel (wat heel goed lijkt te gaan want ze had afgelopen maandag wel 4 x op het postje geplast :) )
pi_88014427
selene mag op de wc als ze op de wc wil :)

ze had zondag zelfs eventjes opgehouden! ze wilde naar de wc maar ik was net met ravi bezig, dus moest ze even wachten. en dat deed ze :) we houden het heel vrijblijvend hier.
pi_88014475
Hier momenteel even helemaal niks op t potje, ze wil echt niet. Dus dan maar even niet...
pi_88021594
Buh Meike gaat bij haar nichtje logeren vandaag, en ik vind het niet leuk.
Maar ze wil het zooooo graag....dus dat moet dan maar.
Ze hebben me verzekerd dat ze haar terugbrengen als het niet wil, al is het midden in de nacht.
Tuurlijk gaat het goed, ze vindt haar nichtje geweldig, en ze heeft het er al dagen over.
Ze zit nu ook echt op de wip, want als Lars wakker is gaan we....
Wish me luck

Ben ik een overbezorgde moeder als ik morgenochtend bel hoe het is gegaan vannacht?
Ik moet morgen de hele dag werken.....
pi_88032333
Spannend Karin!
Bellen lijkt me toch niet raar. Gewoon wat belangstelling voor je eigen kind kan toch geen kwaad ;)

Bij Chiris hebben we het zindelijkheidsding ook even gepauzeerd. Misschien morgen nog eens proberen met een kookwekker en dan elk half uur. Misschien dat het beter werkt dan alleen regelmatig vragen. ..
pi_88041754
whaha bellen is niet meer nodig, want ze ligt alweer in dr eigen bed.
Schoonzus belde tegen half 9 dat Meike naar huis wou....
D is erheen gereden, heeft nog geprobeerd om er wat aan te praten, maar nee hoor, ze wou echt naar huis.
We proberen het over een poosje nog wel een keer
pi_88041986
Oh, dat is jammer. Maar opzich ook niet vreemd. Je hoort het zo vaak bij een eerste keer logeren.
pi_88042802
He jammer Karin, nou ja voor jou wel fijn dat ze weer lekker in haar eigen bedje ligt, maar voor Meike dus nog even niet het moment voor een logeerpartijtje. Over een tijdje lukt het vast wel!
pi_88042930
Ah arme Meike ;( Nou ja nu lekker weer in haar eigen bedje O+

Soms denk ik wel eens: vinden mijn kinderen het hier wel leuk :@ Ze willen niet mee naar huis van de opvang en logeren is ook echt nooit een probleem
pi_88043933
Zo wij zijn weer terug... en ik ga even bij lezen
Koen heeft een nieuw woord geleerd, dankzij zijn grote broer...
Ik hoor nu de hele dag 'poep'

Gesprek achter in de auto:
Koen: Dibooo [zo noemt hij Sander :')] poep!
Sander: Nee dat is bah
Koen: hahahahahaha

Ik las iets over Meike en Maud zonder speen _O_ ^O^ wat goed!
Maar nog geen logeerpartijtje voor Meike... -O-

* LovelyLady verder inlezen gaat

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2010 22:22:20 ]
pi_88056248
Bedankt voor de info, ik het ook zeker proberen met de wekker. Eerst maar eens een stapel onderbroeken in huis halen. Voordat alles weer in de was ligt. :o
  donderdag 28 oktober 2010 @ 09:23:21 #195
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88056465
WB LL

Meike, ach komt wel goed de volgende keer. Maud is ook niet zo van het logeren. Ze is er helemaal vol van maar als puntje bij paaltje komt, dan haakt ze af.

Stiemie, alle kinderen zijn anders. Positief benaderen. Ze weten dat ze een veilige haven hebben om thuis te komen.

Maud is een storm in een glas water op dit moment. Of beter gezegd een orkaan. Het is echt zo sneu om te zien. Ze loopt de hele dag te stuiteren en als het niet gaat zoals zij het wilt, dan is het huis te klein. Dan rent ze naar boven, slaat met de deur en gaat boos/verdrietig (gefrustreerd) op bed liggen huilen/krijsen. Ik heb het zo met d'r te doen. Je ziet dat ze aan het groeien is, in elk geval mentaal. Want er komen nu hele volzinnen uit dat mondje en je ziet de raderen ook draaien als ze ergens mee bezig is. Maar, jeetje wat heeft ze het moeilijk. Hopelijk gaat het naar school gaan erbij helpen.
pi_88100973
Hoe gaat het nu met Maud? Al een beetje rustiger geworden? Kan ze de draai een beetje vinden?
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:36:21 #197
144006 chacama
Ondernemend!
pi_88101437
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:24 schreef dolphinqueen het volgende:
Hoe gaat het nu met Maud? Al een beetje rustiger geworden? Kan ze de draai een beetje vinden?
Neuh, niet echt. Ze is echt een kleine tornado op dit moment. Hopelijk wordt het minder als maandag naar groep 1 gaat.
pi_88173264
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:36 schreef chacama het volgende:

Neuh, niet echt. Ze is echt een kleine tornado op dit moment. Hopelijk wordt het minder als maandag naar groep 1 gaat.
Ben je al aan het aftellen? Of is Maud alweer wat rustiger.
Zal wel spannend zijn zo'n eerste dag ;)

Hier hebben we weer een nieuw woordje erbij *O*
Koen kon een half jaar geleden al auto zeggen, maar iedere keer was het natuurlijk NEE! als je het vroeg... En nu hij ook bijna alle kleuren veilloos weet aan te wijzen (alleen het woord blauw kan hij zeggen) maakt hij met de woorden die hij kent, zinnetjes
Dus: Blauwe ootoo rij
Het klinkt zo leuk en lief *O*

Deze week beginnen de scholen weer en mag Koen kennis maken met zijn nieuwe juffies. Hij blijft overigens op dezelfde dagen heengaan (woe-middag + vrij-ochtend) Maar dan in een VVE-groep.
Ik heb bewust gekozen voor 2 dagdelen ipv 4 dagdelen gezien het feit hij nog maar net begonnen is. Misschien is het later wel mogelijk om alsnog 4 dagdelen te doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2010 14:41:13 ]
pi_88173797
LL gezellig is dat hè? Dat geklets! Zo leuk! O+

Hier zieke peuter. Zonet 39,4... -O-
Bij hem is 38,5 tot nu toe het hoogste geweest in zijn leven. Hij lag op een gegeven moment ook alleen nog maar piepend op de bank. Maar nu knapt hij weer ietsje op na paracetamol en een koekje (ja, mij kan wel een koekje! }:| )
pi_88174202
LL, leuk is dat, zo weinig woordjes als ze kunnen, maar ze kunnen heel wat vertellen.

Free, dat is wel hoog.. Beterschap!

Chaca, nog maar 1 nachtje voor Maud gelukkig. Hopelijk is de ergste spanning dan weg..

Hier een vrolijke peuter de laatste tijd. Vrijdagavond wel 2 uur gespeeld met een meisje uit de wijk. En gisteren 3 uur in Ballorig gespeeld. Heerlijk vrij. Stukken beter dan dat jochie dat bij bezoek op je schoot blijft plakken, en in de ballenbak al aan je broekspijp hangt als een ander kindje naar hem kijkt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')