quote:Voor haar was het vooral feest met extra kroelmomenten met de juffen. En ik had het er inderdaad moelijk mee en de juffen ook. 3 kindjes die in 1 keer afscheid nemen. Dat is natuurlijk wel een beetje te veel van het goede. Maar zoOp zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O dus, Maud ook maar meteen zonder speen! Knap!
En afscheid genomen bij de peuters.....en
of niet?
(of in ieder geval voor mama?)
quote:Daar zijn wij vorig jaar heen geweest!Op zondag 24 oktober 2010 13:56 schreef Nijna het volgende:
Ik heb net kaartjes gereserveerd voor Woezel en Pip met mn peuter volgende maand.
Kleine zus gaat lekker bij opa en oma spelen en wij gaan naar het theater
quote:Hoi !Op maandag 25 oktober 2010 13:52 schreef flowerbox het volgende:Ik wil proberen hier ook weer wat vaker me te melden.
OT: Binnenkort wil ik ook graag met peuter naar het theater. Maar eerst eens even kijken of er iets leuks hier in de buurt is.
quote:Jaaah Buurman en Buurman gaan wij ook heen! Ajeto! En die sprookjesboom leek me ook heel leuk, maar er stond bij dat het voor alle leeftijden was en dat vind ik dan niet leuk. Er zijn gewoon mensen die een kindje van nog geen jaar meenemen en het dan gek vinden als dat kind het bv eng vindt in het donker of het geluid te hard etc. En dan gewoon blijven zitten. Vorige keer bij Sesamstraat was er ook iemand die een maxi cosi bij zich had met kind erin. Dat snap ik dus echt niet. Dus ik ga liever naar voorstellingen met een ondergrens.Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef p_iglet het volgende:
Met peuters naar het theater![]()
Wij gaan ongeveer 1x per 2/3 maanden naar het theater met Pepijn.
Nu 2x vlak achter elkaar, vorige week was er voorleestheater in het omniversum vanwege de kinderboeken week, en vandaag zijn we naar Lejo geweest.
Dat is echt helemaal geweldig![]()
Volgend theaterseizoen komt er blijkbaar weer een hele reeks voorstellingen, en dan gaan we zeker weer. Zo fantastisch in zijn eenvoud.
[ afbeelding ]
Voor de rest van dit theater seizoen staan er nog35 voorstellingen op de planning.
De notenkraker in de doelen.
De sprookjesboom musical in het lucent danstheater
en poppentheater van Jacobus Wieman in theater Pepijn.
(zucht kwam net nog 2 voorstellingen tegen op zeer goed uitkomende data, dus een mooie besteding van 1e kerstdag en de laatste dag van onze meivakantie gevonden)![]()
Otje en Buurman en Buurman in zoetermeer..
quote:Nou bij het zandkasteel was het ook vanaf 3 jaarOp dinsdag 26 oktober 2010 09:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Jaaah Buurman en Buurman gaan wij ook heen! Ajeto! En die sprookjesboom leek me ook heel leuk, maar er stond bij dat het voor alle leeftijden was en dat vind ik dan niet leuk. Er zijn gewoon mensen die een kindje van nog geen jaar meenemen en het dan gek vinden als dat kind het bv eng vindt in het donker of het geluid te hard etc. En dan gewoon blijven zitten. Vorige keer bij Sesamstraat was er ook iemand die een maxi cosi bij zich had met kind erin. Dat snap ik dus echt niet. Dus ik ga liever naar voorstellingen met een ondergrens.
quote:Ja dat hoort er ook wel bij natuurlijk, er zijn ook oudere kindjes die het eng vinden. Al kan je natuurlijk wel een beetje kijken of je kind eraan toe is. Niet alleen voor de omgeving, maar ook voor je kind. Theater moet wel leuk zijn natuurlijk. Maar ik vind het nogal een verschil tussen een kindje van 2 en een kindje van nog geen jaar hoor. Wat heeft een kindje dat nog niet eens zelf kan zitten nou aan een voorstelling van Sesamstraat voor kindjes vanaf 3Op dinsdag 26 oktober 2010 09:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nou bij het zandkasteel was het ook vanaf 3 jaar![]()
(nu moet ik toegeven dat die van mij nog lang geen 3 is maar ze zit wel lief te dansen en te zingen etc)
En daar waren ook kleine kindjes die jankte.. Maar ook genoeg 3 en 4 jarige die alles bij elkaar brulde![]()
Dat vind ik dan nog niet half zo erg als ouders die gaan flitsen met de camera van alle hoeken
![]()
Ik heb het idee dat brullende kinders en flitsende ouders er bij horen
quote:Gaat eigenlijk heel erg goed.Op vrijdag 15 oktober 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GefeliciteerdHoe gaat het op school??
En broertjes en zusjes zijn altijd leuk![]()
quote:Volgens mij is het hier op het cb normaal gesproken gewoon rond de twee jaar en daarna idd pas weer rond de drie jaar. Maar onze mini-flowerbox loopt wat naar binnen met haar voetjes (fijne genen van haar mama) en moet daarom met 2,5 jaar ook nog een keer langs komen.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:51 schreef Pvoesss het volgende:
Grote meid die lotte
Ik snap echt geen sikkepit van al die CB's
Ik heb een cb wat misschien niet helemaal bij mij aansluit maar ze zeggen standaard dingen als:
Extra controle niet nodig toch? ooh werkt ze niet mee? ach joh we zien aan dr dat het geweldig gaat.
Na het 2jaar consult waarin meten en wegen heel slecht ging en de rest niet zei ze tot over een jaar![]()
![]()
En om me heen hoor ik overal afspraken tussen de 2 en de 3 enzo![]()
quote:Neuh, niet echt. Ze is echt een kleine tornado op dit moment. Hopelijk wordt het minder als maandag naar groep 1 gaat.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:24 schreef dolphinqueen het volgende:
Hoe gaat het nu met Maud? Al een beetje rustiger geworden? Kan ze de draai een beetje vinden?
Ben je al aan het aftellen? Of is Maud alweer wat rustiger.quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 12:36 schreef chacama het volgende:
Neuh, niet echt. Ze is echt een kleine tornado op dit moment. Hopelijk wordt het minder als maandag naar groep 1 gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |