abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87680259
Wat goed van jen! *O*
En wat een heerlijk ding is Linde O+ op haar mooie fietsje!

Het zandkasteel was geweldig!! We zaten op de 4e rij we konden het podium zo goed zien O+
(we hadden dan ook eerste rang kaartjes, kost wat maar dan hebbie ook wat he :+ )
We hebben ze na afloop allemaal een handje kunnen geven en xje was helemaal weg van Toto O+ O+

pi_87685470
Het zandkasteel O+
pi_87748457
Peuterschooltraktatie hier vandaag (kindje trakteerde, want jarig): Lolly! Zo'n chuppa-ding.

Gelukkig weet Leander niet wat een lolly is en kon ik hem wegmoffelen _O- Maar een peuter met een lolly?
Ik ben echt niet pieperig om zoet zo af en toe. Thuis krijgt hij niet echt snoep, maar als hij daar een spekkie/chocolaatje/winegum/banaantjeoid krijgt prima... Maar lolly? _O-

De leidster gaf hem ook aan alle ouders ipv aan de kinderen.
pi_87748514
Lolly? Nee dat vind ik echt te gevaarlijk. Jen vindt snoep niet eens echt lekker. Spannend omdat ze het moet vragen, maar na een lik geeft ze het terug. Een koekje doe ik haar meer plezier mee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87748659
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:35 schreef Ticootje het volgende:
Lolly? Nee dat vind ik echt te gevaarlijk. Jen vindt snoep niet eens echt lekker. Spannend omdat ze het moet vragen, maar na een lik geeft ze het terug. Een koekje doe ik haar meer plezier mee.
Nou, spekjes ed daar doe je hem echt wel een lol mee, maar met een lolly heeft hij vermoedelijk weinig lol, maar wil hij hem ook niet meer afgeven en heb ik idioot veel poetswerk _O-
En daarbij is het echt veel te gevaarlijk! Zeker zo'n harde ronde!
pi_87748702
Chocola is hier ook favo... Maar dat vind ik ook een kliederboel, vooral smarties.
pi_87748832
En ze gaan er zo heerlijk chocola van kwijlen :')
Smarties heeft hij nog nooit gehad denk ik....
pi_87748940
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:43 schreef freecell het volgende:
En ze gaan er zo heerlijk chocola van kwijlen :')
Smarties heeft hij nog nooit gehad denk ik....
Ze had ze zelf uitgekozen in de supermarkt. Handig dat die dingen op ooghoogte staan, en pak het dan maar weer af...
pi_87750680
Hm, Dana krijgt van my wel lollies. Maar dan wel de minichupachups of die langwerpige dingen met suikerlaagje eromheen..geen idee waar die van zijn.

En gevaarlijk? Omdat die dingen van het stokje kunnen komen? Tja, ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus denk persoonlijk dat het wel meevalt :)
pi_87750774
Nee, omdat die van mij ermee gaat rennen en dan op een gegeven moment omvalt ;)
Die langwerpige zouden hier wrs ook wel mogen, die zijn heel snel op :)
pi_87750966
ow, ja dat is gevaarlijk!
Rennen met een lollie mag hier ook absoluut niet
pi_87751216
Hier ook niet, maar met een peuter-rebel én de mogelijkheid om de lolly nog even buiten de deur te houden kies ik daarvoor ;)

Hij is ook nog maar een heel klein peutertje hè? :)
pi_87752388
Meike krijgt ook wel lolly's maar inderdaad alleen als ze ermee gaat zitten.
Maar inderdaad, die verschillen ook wel heel wat nog in leeftijd

Ik bracht Meike vanmo naar het kdv, was ze het enige kindje op haar groep en ze gingen haar dan naar de dreumesgroep brengen.
Dat vond ik een minder geslaagd plan (en Meike ook trouwens), dus ik heb haar maar weer meegenomen naar huis :{ Meike zwaar teleurgesteld dat ze niet met de peutertjes kon spelen....
Eens kijken of we een dagdeel kunnen veranderen want de woensdag is echt zo rustig de laatste tijd.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:30:16 #114
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87752802
Meike, dat is wel een hele teleurstelling zeg. Hopelijk snel weer spelen met je vriendjes en vriendinnetjes.
Lolies mogen wel, maar niet als ze lopen. Dus stil zitten op de bank. En omdat Maud dat niet lang volhoud, bijt ze ze kapot. Ook handig en snel op.

Hier de traktatie bijna af. En dit jaar ben ik echt van al mijn principes afgestapt. Ze krijgen snoep deze keer. Ik had geen zin om na te denken. En ik weet het is niet handig en ik weet ook dat ik vaak mopper, maar dat is meer vanwege de hoeveelheid die ze krijgen.

Mama, als ik straks naar groep 1 ga ................ ja.... ze weet het. Ze weet dat ze vrijdag voor het laatst bij de peuters is (en d'r speen inlevert). Ze weet het echt. En mama... mama probeert nog steeds te vergeten dat het nog maar 1,5 week is voordat ze naar groep 1 gaat.

Vanochtend ogentest gehad en ze is eindelijk geslaagd. Alles, maar dan ook alles ging goed. Ze bleef netjes zitten, deed het brilletje op en zei alle plaatjes goed tot en met de onderste rij aan toe. Ik ben trots en zij was blij. Vooral toen ze d'r cadeautje uit mocht zoeken. En ze koos een puzzeldoos van princessen met wel 6 puzzels erin varieren van 35 stukjes tot 70. Thuis mocht ie open en nadat ik het had uitgezocht (met dank aan de plaatjes op de achterkant van de stukjes) ging ze aan de slag en terwijl ik de boodschappen opruimde maakte zij een puzzel van 35 stukjes. En ik wist wel dat ze goed was in puzzelen, maar tot nu toe waren dat de puzzels van Fleur en ging ik er vanuit dat ze het op basis van wat ze wist deed. Maar deze waren nieuw. Ik was onder de indruk. Maar, goed ik kan dan ook niet puzzelen. Echt niet. Ik heb al moeite met die van 35.
pi_87752818
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hm, Dana krijgt van my wel lollies. Maar dan wel de minichupachups of die langwerpige dingen met suikerlaagje eromheen..geen idee waar die van zijn.

En gevaarlijk? Omdat die dingen van het stokje kunnen komen? Tja, ik heb dat nog nooit meegemaakt, dus denk persoonlijk dat het wel meevalt :)
Nee gevaarlijk omdat ze misschien de lolly te ver in hun mond/keel stoppen.
Als Angelo een lolly eet (zeer zelden), dan zit hij in zijn stoel en blijf ik erbij.
pi_87753206
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:45 schreef freecell het volgende:
Hier ook niet, maar met een peuter-rebel én de mogelijkheid om de lolly nog even buiten de deur te houden kies ik daarvoor ;)

Hij is ook nog maar een heel klein peutertje hè? :)
ja nee natuurlijk, ze schelen ook wel iets in leeftijd geloof ik. En het zijn vreselijke plakdingen enzo dus geef mij maar rozijntjes ofzo ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:44:18 #117
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87753312
Ik vind lollies eng en stom. Zo lang het me lukt blijven de lollies buiten de deur.

Sowieso wordt hier nogsteeds maar weinig echt snoep gegeten.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:46:33 #118
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87753413
In heb zo'n zin in sinterklaas dit jaar. S begrijpt nu genoeg om het hele verhaal maar eens te gaan introduceren. Ik verhueg me op het schoen zetten, op sinterklaas die hier elk jaar in de straat komt, op sinterklaas op mijn werk en natuurlijk op pakjesavond *O* .
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:07:09 #119
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87759443
Hier ook nog een snoepvrij huis.
Ze eten rozijntjes, van die droge koekjes en ze zijn dol op soepstengels.

Leuke foto,s van het zandkasteel!
pi_87759638
hier zou selene af en toe best snoep mogen, ware het niet dat we het meestal gewoon vergeten ;) ze geeft zelf ook al niet om snoep en vraagt er dus niet om. meestal houden we het bij 's ochtends fruit (of op school, of met ravi) en 's middags eerst fruit of een koekje en om een uurtje of 5 eet ze met ravi even mee en daarna met ons (ik zal blij zijn als ravi met ons mee kan eten!)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87786217
Rosanne had gisteren voor het eerst een klein potje boontjes gegeten. (ze is 4 maanden).
Angelo wilde ook een hapje, maar merkte al snel dat het niet naar boontjes smaakte en zei dat dit baby boontjes waren :+
pi_87786311
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:18 schreef dolphinqueen het volgende:
Rosanne had gisteren voor het eerst een klein potje boontjes gegeten. (ze is 4 maanden).
Angelo wilde ook een hapje, maar merkte al snel dat het niet naar boontjes smaakte en zei dat dit baby boontjes waren :+
als selene het niet lust is het afhankelijk van ravi of ze door eet of niet. als ravi het wel eet wil ze perse ook (wat soms grappige taferelen oplevert). als ravi het ook niet lust geef ik het doorgaans na 2 happogingen op ;)

het arm wurm is helemaal van slag van die rare vakantieprogrammering trouwens. haar geliefde teletubbies ineens op een andere tijd :o
pi_87789889
digitale tv een uitkomst? Wij kijken in de namiddag altijd teletubbies. :)
On demand kan je kijken wanneer je wilt.
pi_87790167
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:12 schreef dolphinqueen het volgende:
digitale tv een uitkomst? Wij kijken in de namiddag altijd teletubbies. :)
On demand kan je kijken wanneer je wilt.
sinds gister absoluut buiten budget :(
ben bang dat de dame maar gewoon moet wennen aan doordeweeks dingen op tv (en gewoon wanneer het komt!). dvd'tjes mogen enkel in het weekend.
pi_87791269
Lollies vind ik ook eng :X vooral omdat Koen erg doenig is, nooit stil zit en dus brrr :X nee ik pas ook liever.
Hier wordt er ook niet zo veel gesnoept. Meer koekjes en soms wat groentechipjes :9

Koen gaat morgen voor de 7e keer naar de PSZ, tevens de laatste keer met zijn juffies. Het hele systeem wordt omgegooid :(
Wat een gedoe, ook voor de ouders. Afgelopen weekend een brief gekregen dat na de herfstvakantie een VVE groep gestart gaat worden. Alles is nog zo onduidelijk. Maar ik kon kiezen uit 4 dagdelen of 2 dagdelen VVE
Ik heb voor het laatste gekozen, de andere dagen zijn slecht te combineren en Koen gaat ook nog maar zo kort heen.
Afgelopen woensdag heeft hij iig niet gehuild toen ik wegging.. Stoere man O+
En aankomend weekend gaan we een weekendje weg, maandag met de mannen naar Legoworld.
Nu druk met pakken en puinruimen ... tot dinsdag :W
pi_87791647
Chris krijgt ook weleens snoep. Al heeft hij ook graag koekjes en chips :Y)
Lollies mogen wel, maar dan op je billen op de bank, en ik in de buurt.. Maar Chris blijft ook wel zitten..

LL, wat raar dat ze het ineens zo omgooien, soms is het wel nodig, maar dat kan vaak ook wel langzamer (instroom alleen nieuw type kids, is het na een jaar ook wel bij.. Zo deden ze dat bij ons toen het KDV van een 1,5-2,5 jarigen groep naar een 0-4 groep ging (en inmiddels 1-4 groep)..

Wij keken eigenlijk nooit naar iets specifieks op tv. Gewoon net wat er voorbij komt. Of dat nou bumba, of dora en skunkfu is ;)

Had ik hier het K3 verhaal al neergezet? Chris en papa hebben de 1e helft zich prima vermaakt, maar ergens halverwege kwam een eng stukje (lichtjes, harde muziek, etc) En toen wilde Chris echt niet meer..
Leuk geprobeerd, een meevaller dat het een half uur wel goed ging, tussen allerlei andere kindjes, maar toch maar een jaartje of 2 wachten voor de volgende poging..

Chris wilde net niet naar bed. Nou dan niet, en nu ligt hij op de bank te slapen :z
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:40:05 #127
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87793405
O+ Chris slapen op de bank.

LL, jammer dat het zo moet lopen. Zoals Free het schrijft klinkt veel logischer.

Morgen is het de dag! laatste keer psz. Ze heeft er zo'n zin in.... O+
pi_87793581
De laatste keer alweer :o

En slapen op de bank is zo lief!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:53:20 #129
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87793856
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:45 schreef freecell het volgende:
De laatste keer alweer :o
En slapen op de bank is zo lief!
:Y na de herfstvakantie mag ze al naar groep 1. Ze is dan nog geen 4 dat duurt dan nog 15 daagjes, maar goed. Zowel psz als school (en ik zelf) vonden het voor Maud het meest duidelijk dat ze zo mooi kon instromen. En terwijl ik het type zit er een steen in mijn maag. Pffff, mijn tweede meisje naar de basisschool. Ik heb dan echt geen kleine kinderen meer..... schoolkinderen.....
pi_87793887
Chaca, Wat gaat dat hard zeg! Dat kleine meisje, al bijna 4..
Begint ze na de herstvakantie met halve daagjes wennen op school?
pi_87794053
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef chacama het volgende:

[..]

:Y na de herfstvakantie mag ze al naar groep 1. Ze is dan nog geen 4 dat duurt dan nog 15 daagjes, maar goed. Zowel psz als school (en ik zelf) vonden het voor Maud het meest duidelijk dat ze zo mooi kon instromen. En terwijl ik het type zit er een steen in mijn maag. Pffff, mijn tweede meisje naar de basisschool. Ik heb dan echt geen kleine kinderen meer..... schoolkinderen.....
2 schoolkinderen :o
Die van mij blijven altijd klein! O-)

Heb je wel je handen ineens vrij zeg!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:00:07 #132
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87794124
@ Davina, Dat zou ik wel fijn vinden, maar ik denk niet dat ze het wilt. De dagen dat ze ook 's middags
naar school gaat, zit ze bij de oppas. Dus dan gaat Fleur om één uur naar school en dan zou zij niet mogen. Ik vrees dat dat niet gaat lukken. Ze mag wel kiezen. Als ze thuis wil blijven dan mag dat absoluut.

@Freecell, valt wel mee Ik werk alle dagen behalve de woensdag. Heb alleen de woensdagochtend dan geen guppie meer om me heen. En juist die tijd ga ik denk ik erg missen. Nu wordt het tijd met twee, terwijl de woensdagochtend echt nog van Maud was. Samen boodschappen doen, bij papa koffiedrinken en dan alles gezellig maken voor de lunch en Fleur van school halen. Straks hoop ik mijn tijd zo in te kunnen delen dat ik ook vrijdagmiddag vrij ben. Dan zijn de meiden ook vrij.
pi_87794633
Chaca, je gaat lekker, of niet ;)
pi_87797639
Chaca, dat gaat hard!
Fake it till you make it...
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:28:35 #135
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87797771
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef freecell het volgende:

[..]

2 schoolkinderen :o
Die van mij blijven altijd klein! O-)

Heb je wel je handen ineens vrij zeg!
* schudt hand*

Over 7 maanden zitten die van mij heus niet op school.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:29:01 #136
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87797798
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:14 schreef Deepfreeze het volgende:
Chaca, je gaat lekker, of niet ;)
:@ het gaat zoooooooooooooo goed met me :*
pi_87798213
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef chacama het volgende:

[..]

:@ het gaat zoooooooooooooo goed met me :*
:*

Mijn guppie is weer wakker geworden. Leuk om te zien hoe dat gaat als hij gewoon in de woonkamer ligt.. Langzaamaan beginnen met babbelen over auto's die voorbij rijden. En verder eigenlijk geen aandacht voor de rest van de woonkamer, alsof hij zo uit een droom de wakkere wereld ingaat..
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:03:12 #138
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87799225
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

* schudt hand*

Over 7 maanden zitten die van mij heus niet op school.
Nee, joh.... dan kan je het toch over de vakantie heen tillen... scheelt toch weer. Het is echt een raar gevoel. maar die van jou (en de rest) blijven gewoon klein. Die gaan nog lang niet naar school. :N

Dat is leuk wakker worden.... auto's O+
  donderdag 21 oktober 2010 @ 17:53:46 #139
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87801039
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef chacama het volgende:

[..]

Nee, joh.... dan kan je het toch over de vakantie heen tillen... scheelt toch weer. Het is echt een raar gevoel. maar die van jou (en de rest) blijven gewoon klein. Die gaan nog lang niet naar school. :N

Dat is leuk wakker worden.... auto's O+
Dat zou inderdaad kunnen, ik zal eens op de creche vragen of ze eventueel mogen blijven. Tot hun 18 e...
pi_87808313
Als Chris tot zijn 18e bij deze dames op het KDV zou kunnen blijven, dan graag. Misschien ze laten solliciteren als juf bij Chris zijn basisschool ;)

Hier ons eerste dode huisdier sinds Chris het bewust meemaakt. De gerbil was al oud, en op, maar vanavond toch het loodje gelegd. Uitgelegd dat het beestje heel oud was, en het niet meer doet. De eerste reactie was dat een takelauto hem maar moest halen. Na ons "Nee, dat doe je met oude auto's. We stoppen Sirius in een theedoosje en brengen hem weg", was de reactie dat er meer in de winkel waren. Eens kijken of daar nog meer reactie op komt de komende dagen.
pi_87808554
dood, zo'n moeilijk onderwerp
Meike heeft het er ook weleens over, mijn zus is overleden (al voordat Meike er was)
J. is dood he mama....dan kun je niet meer lopen.....en niet meer springen,.....en niet meer koekjes eten.....
Dat soort uitspraken. Ik geef maar gewoon antwoord, maar licht het verder niet toe ofzo....maar een lastig onderwerp vind ik het. Bij mijn zus op het graf staat een stenen beer, en Meike denkt dus dat dat mijn zus is. Dan gaat ze er op haar hurken voorzitten en vertelt hele verhalen. Voordat we weggaan zwaait ze nog even naar de beer en roept dan DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG J. tot de volgende keer.
En mams maar slikken
  donderdag 21 oktober 2010 @ 20:51:15 #142
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87808647
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meike heeft het er ook weleens over, mijn zus is overleden (al voordat Meike er was)
J. is dood he mama....dan kun je niet meer lopen.....en niet meer springen,.....en niet meer koekjes eten.....
Dat soort uitspraken. Ik geef maar gewoon antwoord, maar licht het verder niet toe ofzo....maar een lastig onderwerp vind ik het. Bij mijn zus op het graf staat een stenen beer, en Meike denkt dus dat dat mijn zus is. Dan gaat ze er op haar hurken voorzitten en vertelt hele verhalen. Voordat we weggaan zwaait ze nog even naar de beer en roept dan DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG J. tot de volgende keer.
En mams maar slikken
Maar wat ontzettend goed dat je haar meeneemt naar het graf van je zus.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 21:47:18 #143
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87811334
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 17:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen, ik zal eens op de creche vragen of ze eventueel mogen blijven. Tot hun 18 e...
:D tot hun 18e.....hmmmmm denk niet dat het gaat lukken......helaas. Maaaaar, misschien mogen ze dan met het juiste diploma wel terugkomen. ;)

Het begip dood. Ja, Maud heeft er nog niet zoveel mee. Ze heeft het overlijden van onze oudste kat wel meegemaakt, maar daar heeft ze het eigenlijk nooit over. En daar waar Fleur het juist al van jong af aan heel veel over mijn moeder heeft en nu ook een foto van haar op d'r kamer heeft (terwijl ze haar nooit gekend heeft), hoor ik Maud er nooit over. Helaas zal ze er wel op korte termijn (wrs. binnen een jaar) van zeer dichtbij mee te maken krijgen. Haar oma heeft kanker en is uitbehandeld. Wat de verwachting gaat zijn is nu nog heel onzeker en tot op heden weet ze dus ook alleen maar dat oma ziek is en in het ziekenhuis ligt op dit moment.

Karin, wat goed dat je Meike meeneemt, maar wat zal dat moeilijk zijn voor jou. :*
pi_87849021
Onze peuter heeft vanmiddag de voegen van de keukenvloer zitten kleuren... :o. Het meeste is er gelukkig weer afgegaan...
Fake it till you make it...
pi_87854982
O shit Nijna....dat is niet grappig
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:46:30 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_87859859
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En mams maar slikken
Oh :'( mijn tranen zitten hoog nu
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:59:50 #147
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_87859910
Ik ga zometeen even wat muffins bakken met de meiden.
Vandaag een beetje aanrommelen. Het ziet er koud uit buiten..brr
pi_87859954
Meike O+
Dana snapt het hele doodgaan nog niet. Maar ze weet wel dat omaatje (mijn oma) heel diep is gaan slapen en nu niet meer in het ziekenhuis maar in de hemel is. Ze vraagt er verder ook niet naar, dus prima zo :)

Als het droog blijft mag Dana vanmiddag mischien nog even ponyrijden. Ze vraagt als sinds gister wanneer ze weer naar bientje toe mag (pony heet sabientje)
pi_87861480
Pff hoe doen mensen dat die hun peuter bij hun in bed laten slapen??? :O Esmee moest heel hard huilen en maakte Linde steeds wakker. Dus Linde bij ons in bed vanaf 6 uur. Nou na anderhalf uur ben ik van ellende mijn bed uitgevlucht :@ Ze hield geen seconde haar mond dicht (in de winter worden bomen kaal he mama? Weet je? blablablablabla), bleef maar ratelen, in je oor prikken, haren trekken aaien etc. En geen moment stilliggen. Zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment bijna uit bed viel. Dat was dus eens maar nooit meer :+
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:40:55 #150
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87863291
Oei Nijna dat is echt niet fijn!

lekker aanrommelen vandaag KP, heerlijk.

@ Stiemie. Het is hier ook regel dat als ze niet stilligt en gaat liggen kletsen en draaien, dat er op d'r eigen kamer een heel mooi bed klaar staat, waar ze zo weer in kan.

En gisteren was het D-day voor Maud. Ze was 'jarig'. Oftewel ze nam afscheid op de peuterspeelzaal. En het was best een beetje spannend allemaal, zeker dat op die tafel mogen staan:

maar de kaarsjes uitblazen ging d'r erg goed af:

En dan nog uitdelen:

En ik ga in verband met de FOK!-wet dus niet vertellen hoe het slapen zonder speen is gegaan. :D

En ze heeft zin in de basisschool. Ze weet dat ze nog een weekje moet wachten, maar zin heeft ze zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')