quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:30 schreef Ticootje het volgende:
Jen is nu 13,5 kilo en 91 cm lang. Ze kon een stapel van de blokjes maken, blokjes in de juiste gaatjes doen en aanwijzen waar de gieter, stoel, ei, enz was. Toen mevrouw het boekje weghaalde moest ze ook even zeggen dat er ook nog een plaatje van schoenen was en dat had ze nog niet aangewezen.
Jen is geslaagd.
Ik geef de meiden dan altijd tussikind siroopje, met een weekje is de hoest meestal weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed gedaan Jen!
Is ze nog steeds zo lief voor haar kleine zusje? Of was dat heel eventjes?
Chris zo erg aan het hoesten, lastig hoor en vervelend.
Ohja sinterklaas, ik ga dit jaar weer lekker op tijd beginnen, beviel me vorig jaar ook wel. Ik denk dat het hier een uitbreidingsetje word voor Koen zijn treinbaan (van Thomas de 'TREI')
Ben ik eigenlijk de enige mama die Sinterklaas echt vreselijk vind?
Wij doen het dit jaar ook gewoon met zijn drietjes, en mooi 's ochtends dat beviel ons wel erg goed...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sinterklaas op zich vind ik niet vreselijk, vind het zelfs wel leuk. Maar dan wel alleen als ik niet verplicht word ergens op te komen draven om met de hele familie pakjes avond te doen waar in een sneltreinvaart in een overvolle kamer pakjes uitgepakt worden en de kinderen niet weten wat hubn overkomt en daardoor heel vervelend worden
Dus ik heb dan ook gezegd het dit jaar gezellig met zn drietjes te willen doen
Hahaha, bizar is dat he ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij doen het dit jaar ook gewoon met zijn drietjes, en mooi 's ochtends dat beviel ons wel erg goed...
Over peuters gesproken ik heb een oppaskindje van 3... en die is zojuist op de grond in slaap gevallen
Zo zijn ze lief aan het spelen, je gaat even wat doen, komt terug en ze liggen te slapen op de grond
Ik kende het ook niet en toen ze zomaar in slaap viel, stond ik eigenlijk al op het punt om naar de ehbo te gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Ijsjes werken goed!
En dat over slapen ken ik echt niet.. Chris slaapt prima, maar wel in een bedje..
We hebben al heel wat hoestdrankjes geprobeerd. Maar tot nu toe is natterman melrosum extra sterk toch de beste. Daar zit iets codeine in. En neuspray doet ook wel wat..
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef SacreCoeur het volgende:
En nu heb ik dan toch echt een schoolgaande kleuter, yay.![]()
Dus ik ga verhuizen naar 't 4+ topic.
Nu wordt het toch weleens tijd voor een broertje of zusje hé.![]()
Dat helpt af en toe, maar ik geloof dat de complimenten voor Pien haar niet echt wat doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:21 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier ook regelmatig terugvallen. Momenteel weer zo eentje, ze wilt bijna niet op het potje en als ze er wel op zit roept ze steeds dat het moeilijk is.
Ik dwing dr maar niet teveel. Dit is al de derde keer en ze komt elke keer zelf weer waneer ze wel weer dagelijks op het potje wilt.
KP helpt het niet om dr zusje uitgebreid aan te moedigen als zij wel gaat?
ze heeft al maanden geen luier meer om.Het plassen ging eigenlijk wel prima, poepen is nog nooit echt oke gegaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Heeft ze wel nog een luier aan KP? Mischien helpt het idd als ze geen luier aanheeft en je haar gewoon dr gang laat gaan tot ze in dr broek plast? Mischien dat ze dan de noodzaak van het potje inziet?
Ja helpt hier ook. Een koekje o.i.d. tegenover stellen en kraan/fonteintje aanzettenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Een schoolgaande kleuter al, de tijd vliegt
LL ik heb geen idee eigenlijk. Zn eigen potje mischien, of privacy? (echt het potje op de wc en dan de deur dicht?)
Er iets anders tegenover stellen (als je even gaat plassen gaan we daarna buiten spelen/ spelletje doen/ verven)
Whehe ik had Dana gister nog eens het sinterklaas principe uitgelegd en ik had het idee dat er niet veel bleef hangen. Maar vanmorgen toen ze wakker werd was het eerste dat ze zei : Dana sinterklaas ophalen van de boot!! Ik denk dat de combinatie met kadootjes t m deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |