De jongste sliep net een tijd en ik heb een boekje gelezen met Leander en even extra geknuffeld. En hoewel hij nog steeds probeert de kat zijn laarzen aan te trekkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef simmu het volgende:
free, laat toch lekker de boel de boel dan joh!
sterkte
hij heeft zijn humeurtje doorgegeven aan selenequote:Op donderdag 4 november 2010 14:24 schreef freecell het volgende:
[..]
De jongste sliep net een tijd en ik heb een boekje gelezen met Leander en even extra geknuffeld. En hoewel hij nog steeds probeert de kat zijn laarzen aan te trekkenis zijn humeur al een stuk opgeknapt
Lekker laten staan!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:20 schreef _Bar_ het volgende:
even binnensluipt, en ik zit te denken om de box hier op te ruimen, toch nog maar even niet doen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leander kan er wel in, maar er niet uitquote:Op donderdag 4 november 2010 16:54 schreef simmu het volgende:
je hebt ook zo weinig aan een strafplek waar ze zelf in en uit kunnen klimmen he
geluksvogel! de mijne kan 2 kanten opquote:Op donderdag 4 november 2010 17:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Leander kan er wel in, maar er niet uit
Wow wat een durfal!quote:Op maandag 8 november 2010 11:52 schreef mrien het volgende:
Gefeliciteerd dames!!
Lotte is gisteren helemaal alleen van de hele hoge glijbaan in het zwembad gegaan. Samen met papa omhoog en alleen naar beneden waar ik haar opving. Ze vond het zo leuk! Stoere meid
Ja! Past heel goed gelukkig! Maar klein beetje groot, stond haar zo lief en ze leek opeens zo onwijs groot!quote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Wow wat een durfal!met haar nieuwe zwempak aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |