Afgelopen weekend was ik in Hamburg, waar ik op jacht ging. Uit het boek The Game heb ik geleerd dat je altijd een goede openingszin paraat moet hebben. Om mijn kansen te vergroten, focuste ik me in eerste instantie op de lelijke vrouwen, maar toen dat ook niet werkte, was ik het algauw zat. Ik besloot een mooi meisje aan te spreken. De muziek stond hard, dus ik moest in haar oor schreeuwen om me verstaanbaar te maken. "BIST DU EIN HAMBURGER?" vroeg ik, waarop ze bevestigend antwoordde. Ik vroeg of ze hier vaak kwam en wat de coole clubs waren. We hadden warempel een werkelijk gesprek toen ik besloot dat ze niet snel genoeg Indicators of Interest gaf en ik aftaaide.
Na een tijdje besefte ik mijn domme fout, maar om pro-actief te werk te gaan, besloot ik snel een ander mooi meisje aan te spreken. Ik had er algauw één op het oog. Ik vroeg of ze een hamburger was - ja, zei ze - en of ze nog coole clubs wist. "Ja, aber das hast du mir schon gefragt!" Oeps. Ik ging toen maar naar een club die ze me daarvoor aangeraden had.
Aldaar stond ik helemaal los te gaan op de beats van Laserkraft 3D. "Nein Mann, ich wil noch nicht gehen; ich will noch ein bischen tanzen," zong ik uit volle borst mee. Het werd alleen bemoeilijkt door het feit dat ik snotverkouden was, waardoor ik de hele tijd moest hoesten. Als gevolg daarvan werd mijn keel dichtgeknepen door een dikke Duitser, omdat hij dacht dat ik hem in mijn vuistje aan het uitlachen was - terwijl ik gewoon een kuchbui had.
De rest van de avond verliep rustig, behalve toen ik achter een meisje stond en ze ineens heel wild begon te dansen, terwijl ze niet doorhad dat ik daar stond, en ze een arm tegen mijn gezicht maaide. Ik spoedde me met een bloedneus naar de wc.
Graag op anoniem