Mag ik hieruit concluderen dat zij deze en gene in kennelijke staat zo ongeveer besprongen heeft?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:48 schreef ShadyLane het volgende:
Fijn dat ik het hier even kwijt kon trouwens, ik ga op het werk nl. zwijgen als het graf. Omdat er op het laatst nog maar weinig mensen bij waren wordt e.e.a. wellicht niet grootscheeps bekend.
En wat zeg je dan terug? Nee joh, ik vind je ontzettend aardig en je bent helemaal niet dom!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:55 schreef ShadyLane het volgende:
t("ik ben altijd zo bang dat je me niet aardig vindt maar je vindt me wel aardig he? Je vindt me niet stom he? Ik denk altijd dat je me dom vindt.").
Als man-tot-vrouw zal het ook niet helpen, denk ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:44 schreef mane het volgende:
[..]
En wat zeg je dan terug? Nee joh, ik vind je ontzettend aardig en je bent helemaal niet dom!
Ingewikkeld. Als je als vrouw een andere vrouw niet op die manier bevestiging geeft dan heb je meteen een aartsvijand voor het leven.
Dat klinkt als een Martine Bijl-vertaling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:06 schreef mane het volgende:
Ik ben gisteren in het kader van goed stiefmoederschap naar Despicable Me geweest (in het Nederlands Verschrikkelijke Ikke.). Het was heel erg. Maar Livia zat op 't puntje van haar stoel, dus ja. Daar doe je het voor he.
Laat het de Keuringsdienst van Waarde uitzoeken.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:59 schreef Gellius het volgende:
Wie moet die "ik" in het stickertje "Ik kies bewust" op mijn pot pindakaas eigenlijk verbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |