I want to stand and salut that.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef MeneerTim het volgende:
Speciaal voor Wicher. Vrouwenbillen les 1.
[ afbeelding ]

Zit u het nest te bevuilen? Moet je eens zien hoe ver je het gebracht hebt. Tot Galway bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat je hem beter de MeneerTim kan maken. Ivans jaren in Noord hebben meer potentie om Suawoudesque proporties aan te nemen.

Persoonlijk vind ik deze (en aanverwanten) wel leuk:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Doodstijding/ iets sufs met een goed doel/ een kinderslaaf/ fles sterke drank met schorpioenstaart erin/ marktkraam.

Je zou hem iets kunnen afpakken, in plaats van geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:52 schreef Spektor het volgende:
Wat geeft men een man die eigenlijk alles al heeft?

Mijn ouders hebben jarenlang allerlei mensen bomen in een bos in israël cadeau gedan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze (en aanverwanten) wel leuk:
http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/
http://www.heifer.org/sit(...)/?msource=TH1E100002

Heb jij dat wel eens gedaan? Je afgevraagd wat je zou mogen afpakken van je vrienden? Ik heb het zojuist gedaan en kom tot de conclusie dat ik eigenlijk best tevreden ben met wat ik heb, terwijl dat niet eens zoveel is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je zou hem iets kunnen afpakken, in plaats van geven.

Daar heb ik ook over nagedacht, maar het schijnt zo te zijn dat je prima gelukkig kan zijn zonder vrouw, dus daar hou ik me altijd maar aan vast, dat gaat vooralsnog best aardig.quote:

Maar ging het je dan puur om de daad zelf of vond je de vrouw in kwestie echt zo leuk? Ik geloof best dat het een bevredigend gevoel geeft om een vrouw af te pakken van iemand anders, maar ik ben nog van het (wellicht achterhaalde) principe dat je niet hoort te stoken in een relatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
Iemand zijn vrouw afpakken is wel een bevredigende daad, hoor. Al heb ik nog nooit van een vriend zijn vrouw afgepakt.

Nee!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Z het volgende:
Het lijkt erop dat foksilver nu toch echt gaat verdwijnen. Einde van de maand.

Of dat een achterhaald principe is, durf ik betwijfelen. Ik koester het alvast niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef Spektor het volgende:
[..]
Maar ging het je dan puur om de daad zelf of vond je de vrouw in kwestie echt zo leuk? Ik geloof best dat het een bevredigend gevoel geeft om een vrouw af te pakken van iemand anders, maar ik ben nog van het (wellicht achterhaalde) principe dat je niet hoort te stoken in een relatie.

Wij wachten het vervolg af. En houden onze adem in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind het zielig dat iedereen JAM negeert. Ik vond het best shockerend hoor, JAM.

Goh, ik was het zelf ook alweer vergeten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind het zielig dat iedereen JAM negeert. Ik vond het best shockerend hoor, JAM.
Toffe babies. Eh, denkers.

,
,  ,
,  .
.

Ik ook. Met julie allebeide!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:30 schreef JAM het volgende:
RINGO EN IK ZIJN FACEBOOKVRIENDJES!!!,
,
.

Ik vind dat Koken met Kanker toch niet heel aantrekkelijk klinken. Gestoofde tumor in wijnbladeren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:45 schreef sigme het volgende:
Voor de zelfcidermaker: http://kokenmetkanker.blo(...)ken-de-victorie.html

Balkenbrij klinkt ook niet bijster aantrekkelijk..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind dat Koken met Kanker toch niet heel aantrekkelijk klinken. Gestoofde tumor in wijnbladeren.

quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik zag dat DoD mij nu volgt op twitter. En dat is (voor zo ver ik vernomen heb) een lekker wijf. 0wn3d!!!!!!!!!!!!!!!
 .
. 

Ik word niet zo vaak door mensen gevolgd die ik helemaal niet ken. Groningen was wel lastig, want daar studeert m'n broertje dus ken ik er ook wel wat mensen, maar de kleine blonde dood was het stukje informatie dat het zeker maakte.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Hoe wist je dat ik het was?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |