Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef mane het volgende:
Mijn moeder kan absoluut niet koken (al doet ze op haar manier wel haar best natuurlijk). Ze heeft het mij niet eens geprobeerd te leren. Toen ik ging studeren, kon ik alleen maar pasta met tonijn maken. Mijn ex-vriendjes hebben mij leren koken. En goed.. En borden opmaken, ook.
Voor je het weet zit ie in 't Keldertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef Gellius het volgende:
Wicher heeft zojuist met een magistrale boog zichzelf in het gelaat gepist.
Zo ver waren Mr. en ik niet gekomen. In elk geval ná komende zondag, want dan moet je langs de kant staan om mijn lichamelijke verdwazing aan te moedigen, maar daarna moet er wel wat te regelen zijn (en vanaf de 29e ga ik 2 weken naar de Provance. Ook leuk)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:56 schreef Gellius het volgende:
Wanneer is de Wellingborrel trouwens, IR? Ik ben daar wel aan toe.
Ik heb een vriend en die piste vroeger met gemak over twee bushokjes heen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:53 schreef Z het volgende:
Ik heb een vriend en die piste vroeger met gemak over een bushokje heen
Dit is deel 368, mensen. Don't believe the hype.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Deel 500? Daar moet ik gepost hebben.
Waar is Thisbe?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef broer het volgende:
En als we dan toch aan het zoeken zijn: waar zijn Gilead, Lyrewyn en Picodealion?
En les 2, 3, 4 en 5.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef MeneerTim het volgende:
Speciaal voor Wicher. Vrouwenbillen les 1.
[ afbeelding ]
En Marble. Nooit Marble vergeten!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:22 schreef broer het volgende:
En als we dan toch aan het zoeken zijn: waar zijn Gilead, Lyrewyn en Picodealion?
I want to stand and salut that.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef MeneerTim het volgende:
Speciaal voor Wicher. Vrouwenbillen les 1.
[ afbeelding ]
Zit u het nest te bevuilen? Moet je eens zien hoe ver je het gebracht hebt. Tot Galway bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat je hem beter de MeneerTim kan maken. Ivans jaren in Noord hebben meer potentie om Suawoudesque proporties aan te nemen.
Persoonlijk vind ik deze (en aanverwanten) wel leuk:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Doodstijding/ iets sufs met een goed doel/ een kinderslaaf/ fles sterke drank met schorpioenstaart erin/ marktkraam.
Je zou hem iets kunnen afpakken, in plaats van geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:52 schreef Spektor het volgende:
Wat geeft men een man die eigenlijk alles al heeft?
Mijn ouders hebben jarenlang allerlei mensen bomen in een bos in israël cadeau gedan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik deze (en aanverwanten) wel leuk:
http://www.oxfamnovibpaktuit.nl/
http://www.heifer.org/sit(...)/?msource=TH1E100002
Heb jij dat wel eens gedaan? Je afgevraagd wat je zou mogen afpakken van je vrienden? Ik heb het zojuist gedaan en kom tot de conclusie dat ik eigenlijk best tevreden ben met wat ik heb, terwijl dat niet eens zoveel is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:30 schreef Gellius het volgende:
[..]
Je zou hem iets kunnen afpakken, in plaats van geven.
Daar heb ik ook over nagedacht, maar het schijnt zo te zijn dat je prima gelukkig kan zijn zonder vrouw, dus daar hou ik me altijd maar aan vast, dat gaat vooralsnog best aardig.quote:
Maar ging het je dan puur om de daad zelf of vond je de vrouw in kwestie echt zo leuk? Ik geloof best dat het een bevredigend gevoel geeft om een vrouw af te pakken van iemand anders, maar ik ben nog van het (wellicht achterhaalde) principe dat je niet hoort te stoken in een relatie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:36 schreef Ringo het volgende:
Iemand zijn vrouw afpakken is wel een bevredigende daad, hoor. Al heb ik nog nooit van een vriend zijn vrouw afgepakt.
Nee!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:55 schreef Z het volgende:
Het lijkt erop dat foksilver nu toch echt gaat verdwijnen. Einde van de maand.
Of dat een achterhaald principe is, durf ik betwijfelen. Ik koester het alvast niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:57 schreef Spektor het volgende:
[..]
Maar ging het je dan puur om de daad zelf of vond je de vrouw in kwestie echt zo leuk? Ik geloof best dat het een bevredigend gevoel geeft om een vrouw af te pakken van iemand anders, maar ik ben nog van het (wellicht achterhaalde) principe dat je niet hoort te stoken in een relatie.
Wij wachten het vervolg af. En houden onze adem in.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik vind het zielig dat iedereen JAM negeert. Ik vond het best shockerend hoor, JAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |