Misschien was dat de foute vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:42 schreef broer het volgende:
[..]
Hé, ik begón met vragen of het sarcasme was...
Ja, Ringo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef ShadyLane het volgende:
Ach welnee, d'r waren wellicht gewoon acutere dingen om daar te posten dan hier. Niet overal iets achterzoeken, hoor.
Da's geen antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:06 schreef mane het volgende:
Mijn moeder kan absoluut niet koken (al doet ze op haar manier wel haar best natuurlijk). Ze heeft het mij niet eens geprobeerd te leren. Toen ik ging studeren, kon ik alleen maar pasta met tonijn maken. Mijn ex-vriendjes hebben mij leren koken. En goed.. En borden opmaken, ook.
Voor je het weet zit ie in 't Keldertje.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef Gellius het volgende:
Wicher heeft zojuist met een magistrale boog zichzelf in het gelaat gepist.
Zo ver waren Mr. en ik niet gekomen. In elk geval ná komende zondag, want dan moet je langs de kant staan om mijn lichamelijke verdwazing aan te moedigen, maar daarna moet er wel wat te regelen zijn (en vanaf de 29e ga ik 2 weken naar de Provance. Ook leuk)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:56 schreef Gellius het volgende:
Wanneer is de Wellingborrel trouwens, IR? Ik ben daar wel aan toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |