quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe
Vergeet je niet de moord op je eigen bodyguard?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb op allebei de maffia gestemdwat kan ik nog meer?
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een heel erg leuk spel vind. En dat ik de volgende keer zeker weer mee doe
Graag gdaan he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
Dat mag niet want je bent dood, jij kan niet denken en verdenkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:12 schreef TheVulture het volgende:
ik verdenk SG van de moord op Pheno
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:52 schreef Susi het volgende:
[..]
In elk geval makkelijk moorden verzinnen als -SG- een keer vermoord wordt
Susi was eerderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wrom heb jij trouwens de zelfde UI als YipYip?![]()
Bedankt dat ik dan helemaal een oude lul benquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
bedankt voor het me laten beseffen dat ik een oude lul ben
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wie de fuck is YipYip
2010 en een andere ava
YipYip
Hij komt uit 2010, dus raad eens wie hem eerder had. Maar goed, moet er niet gestemd worden of zo hier?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft ;'m weer aangepast ja. Maar hij had die dus ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |