Hij hoeft ook niet waterdichtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef FUFR het volgende:
Daar had ik zelf ook op kunnen komen maar je krijgt m niet meer waterdicht
Dat gat zit al maanden zonder die jet. Nergens last van gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef FUFR het volgende:
Maar een lek onder je bad betekent opnieuw tegelen.
Ik verwacht dat de volgende bewoners de badkamer wel zullen vervangen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:14 schreef bleiblei het volgende:
Herinner mij eraan dat ik een printje van deze pagina bij de nieuwe bewoners door de brievenbus schuif.
ja, zo'n grote muurstickerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Doe jij dat ook als jij je piemel wil verbergen?
Dat lijkt me verkooptechnisch geen goed plan.
Bijvijlen nog wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef bleiblei het volgende:
Kortom, ik zou kijken naar een nieuwe mits ze niet zo duur zijn.
En anders ff duwen, trekken, koken, bijvijlen.
9 november komt de volgende modern warfare..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme.
Gran Turismo 5 #7 Waar we moeten wachten tot december :(
Hoe moeilijk is het om een game uit te brengen op de datum die je wereldkundig hebt gemaakt.
jah best knapquote:
Medal of honor is uit, gisteren ff gespeeldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
9 november komt de volgende modern warfare..
op 9/11
ik heb die gebetaad. ik vond m maar mwah.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Medal of honor is uit, gisteren ff gespeeld
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |