Daar ga ik wel even vanuit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen de bus mag je niet vernoemen, maar dat ene boemeltreintje langs de Lesse is wel representatief voor het hele openbare vervoer?
Never gonna happen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar ga ik wel even vanuit.
*fobocheck
Tenzij neuken natuurlijk.
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Never gonna happen.
Ik was geen onnozele Belg toen je hulp nodig had hé, opportunist!
als je in 3e wereld landen gaat is het nog erger:Dquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ja, als je ook de grens over rijdt merk je gewoon dat je in Belgie bent, wat een armoe zeg, kapotte wegen.
Ik was paar maanden geleden in Antwerpen, wat een vieze gore stad zeg. Ook alleen maar allochtonen.
Een land meten op cultuur, en dan niet eens met argumenten komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:35 schreef misteriks het volgende:
een land meten op zijn sportprestaties![]()
Belgie kickt stevig Holland fat ass op cultureel vlak. Beeldende kunst , muziek , gastronomie, sociaal weefsel ;kunststeden.. kortom, alles !
Ik zou me doodschamen om Nederlander te moeten zijn met hun inferieure ; wat zeg ik; GEEN cultuur !
Er is maar 1 ding jammer aan Belgie ; dat is dat het zo dicht tegen Nederland ligt
Wetende dat die stelling op lucht gebaseerd isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Apple meer waard dan België.
Moet je nagaan.
snooker (Luca Brecel); motorcross hebben ze jaren gedomineerd met Everts etc., cross cycling domineren ze (Nijs), hoogspringen (Hellebaut),...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wielrennen en tennissen kunnen de Belgen wel, maar daarmee houdt het ook op.
quote:Dat zijn ook echt superbelangrijke sporten he.Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
snooker (Luca Brecel); motorcross hebben ze jaren gedomineerd met Everts etc., cross cycling domineren ze (Nijs), hoogspringen (Hellebaut),...
Genoeg om op te sommen hoor
quote:Hahahahahaha wat zal je trots zijnOp woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
snooker (Luca Brecel); motorcross hebben ze jaren gedomineerd met Everts etc., cross cycling domineren ze (Nijs), hoogspringen (Hellebaut),...
quote:Ja, dat ben ikOp donderdag 21 oktober 2010 12:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahahahaha wat zal je trots zijn.
quote:RobinsonOp vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Karzai het volgende:
Nadat ik die huichelachtige Belgen bij operatie Robinson heb gezien wil ik echt niks meer te maken hebben met ze.
Wat een stelletje smeerlappen, de Nederlanders proberen er nog wat van te maken met vissen en de stemming erin te houden en de Belgen die liggen de hele dag op het strand complotjes te maken.
Gore Tyfuslijers
quote:Je mening over een heel land en haar inwoners baseren op één tokkieprogramma.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:23 schreef Karzai het volgende:
Nadat ik die huichelachtige Belgen bij operatie Robinson heb gezien wil ik echt niks meer te maken hebben met ze.
Wat een stelletje smeerlappen, de Nederlanders proberen er nog wat van te maken met vissen en de stemming erin te houden en de Belgen die liggen de hele dag op het strand complotjes te maken.
Gore Tyfuslijers
quote:Ga jij maar lekker naar 9lives.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je mening over een heel land en haar inwoners baseren op één tokkieprogramma.
Ik ben bijna geneigd om te zeggen: "daarom noemen wij jullie domme Hollanders".
quote:Je vergeet een tweevoudig NBA-kampioenOp woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Apple meer waard dan België.
Moet je nagaan.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar 9lives.
quote:En in welke belangrijke sporten blinken jullie dan uit buiten voetbal? Schaatsen, Hockey, Judo..Op donderdag 21 oktober 2010 12:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zijn ook echt superbelangrijke sporten he.
quote:inderdaad ; sinds ze de finale van het zwakste WK ooit gespeeld hebben trekken ze wel een grote bekOp vrijdag 22 oktober 2010 20:59 schreef VDBisgod het volgende:
[..]
En in welke belangrijke sporten blinken jullie dan uit buiten voetbal? Schaatsen, Hockey, Judo..ja dat zijn echt grote sporten
quote:Over tennis durven ze zelfs niet te spreken. Krajicek is het beste wat ze ooit hebben gepresenteerd.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad ; sinds ze de finale van het zwakste WK ooit gespeeld hebben trekken ze wel een grote bek![]()
in feite ook voordien al
quote:`Op dinsdag 12 oktober 2010 23:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt omdat hier voornamelijk pis wordt gebrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |